Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til i sommer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-17, 08:24   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til å sykle til stranda "mi" i sommer og slenge meg i det salte brakkvannet i Bunnefjorden. Etter en stund skal jeg sykle hjem og sette meg i hammokken i hagen og lese bok, drikke noe godt og kjølig og småprate og kline med Helten. Dette gleder jeg meg skikkelig til og håper vi får opptil flere regnfrie dager.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 08:49   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Gleder meg til sol, sommer, Danmark og fri!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 09:09   #23
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Gå ut med bare flip flops på beina. Sitte paa terrassen om kvelden med et glass vin. Grille. Ferie til Santorini. Sommerkjoler. Blomster. Alt egentlig.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 09:24   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

At det skal være levelige temperaturer. Sol, hengekøye, trampoline. Små dagsturer fra hytta, verandaliv på vår nye balkong. Og ikke minst; grillmat! Fine kjoler! Fine sko!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 09:45   #25
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til sommer i ny leilighet med det jeg håper blir en fin stor balkong. Jeg gleder meg til late dager i sola, late dager i Italia og bare sol, varme, sommerklær. Jeg virkelig elsker tida vi snart er på vei inn i nå.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 09:48   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Å, sommer!

Jeg gleder meg til camping med gode venner, og så kommer "søsteren" min hjem fra USA i en måned. Det blir første året på lenge at vi ikke skal til utlandet, men akkurat i år passer det veldig godt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 09:56   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til lukten av nyklippet gress, en kopp kaffe og avis i sola en tidlig lørdagsmorgen, å gå tidlig til jobb i bare singlet, solvarme tomater fra egne planter, unger som hyler av fryd i plaskebassenget. Sånne små gleder.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 10:05   #28
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Pusle i hagen. Bli ferdig med store hageprosjekter, med andre ord gleder jeg meg til kjøkkenhagen er flytta og utvida, grunnarbeidet er gjort og drivhuset på plass. Grave bed. Henge på verandaen, grille og spise is, spise frokost ute, gå morgenrunden med kaffekopp og plukke døde blomsterhoder og kjenne varmt terrassegolv under bare bein. Være masse sammen med mann og barn. Gå turer. Dra på ferie - foreløpig har vi ikke avgjort hvor, men det blir antakelig feriehus i Sverige. Ha god tid. Se filmer om kvelden med mannen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 10:57   #29
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Glad-tråd!

Jeg gleder meg til å gå lufteturer med hunden uten lue, skjerf, votter, vinterbukse og diger og tjukk vinterjakke. Og uten å måtte tenke på om den lille fisen av ei bikkje med lite og kort pels må ha på genser/frakk før vi går.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 17:09   #30
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oi, kan man planlegge å få kjæreste? Håper det går i boks.

Njei, men jeg har jo noe på gang, som jeg håper utvikler seg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 17:35   #31
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Det kan jo se ut som om det blir en bra sommer.
Gleder meg også til å kjøpe ny campingvogn og dra til Danmark med gode venner.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 17:45   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Sommerhusferie, morgenbad, lange turer med hundene - for vi får en til før ferien! Og sandaler, grill, sørlandskyst, båtturer og fri.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 18:27   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Lykke til med bryllupet, Sir Limpalot!

Jeg gleder meg til å reise på interrail, med mann og sønn, gjennom Tyskland, Sveits, Tsjekkia, Østerrike og Ungarn (antar det blir deromkring).

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 10:41   #34
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til å være på hytta og lage ripsgele og rabarbrapai fra hagen. Ellers så skal jeg og mannen en lanhelg til Dublin. Blir stas!!

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 11:25   #35
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

I prioritert rekkefølge:

Bilturen hjem fra Spania
Bilturen til Spania
Den magiske siste skoledag-stemningen
Oppholdet i Spania
Den magiske første skoledag-stemningen

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 20:47   #36
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Koselig tråd.

Jeg gleder meg til nesten 4 uker ferie i sydenland. (Jajaja, for mange av dere er det et mareritt, men for meg er det en drøm)
Gleder meg til fri med barn og mann.
At vi kan feire 10 år som gift.

❤️

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 22:01   #37
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til å vie Sir og Lady Limpalot.

Jeg skal på roadtrip til Skottland med Plutten, det tror jeg blir en veldig fin kombinasjon av opplevelser og avslapping. Sørlandssommer med fine folk, og litt rolig bysommer.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-17, 22:06   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til å være i hagen med ungene. Grille på terrassen. Gå tur i marka. Bade i Nøklevann. Litt ro og fred.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 14:10   #39
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Lange dager på hytta. Fravær av hverdagslogistikk. Italienske fjell. Mer vin i glassene.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-17, 22:11   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Jeg gleder meg til å ha fire uker ferie, til å ta ting litt som de kommer. Ser frem til mindre klær, varme og sol og ha tid sammen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no