Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-17, 22:56   #41
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg vet heller ikke hva jeg skal (men har googlet både hotellpriser i Barcelona og ferieresorter i Danmark), for jeg skal ikke ha storfamiliepåske igjen.

Vi yar påske med storfamilien. Men ikke under samme tak og ikke hver dag. Det blir litt mye.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-17, 23:17   #42
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Nå blir det hjemmepåske resten av høytiden, som vi også elsker (været kan godt ta seg opp litt, da). Når jeg tenker meg om, så har storbyferie første halvdel, og hjemmepåske resten, vært fast mønster de siste årene. Så da er det vel det vi liker best, da.

Det høres ut som en perfekt løsning for oss også, om noen år.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-04-17, 23:35   #43
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi pusser opp sommerhus på øya vår i år som i fjor . Og bor imens i mine foreldre sin hytte. Neste år håper jeg vi sover i sommerhuset, og koser oss Max!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-17, 23:41   #44
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Jeg liker kombinasjonen av å ha litt fri hjemme før man drar på tur godt. Nå i år dro vi på hytta i dag. har ikke rekt å være her så lenge, men har i alle fall storkost oss i dag, ungene har satt opp trampolina, været er bra, holder på ute og koser oss.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-17, 07:55   #45
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi er alltid på ei hytte, med ski, brettspill og masse tid sammen. Var hjemme i første delen av påsken, det syns jeg er kjedelig...

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-17, 08:22   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi pleier alltid å være på hytta i påska.

Men i går viste det seg at barndomsvenninnene mine planlegger tur til Norfolk, Virginia neste påske, og i så fall reiser jeg dit med dem. (En i gjengen skal bo der i noen år, så vi skal besøke henne.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-17, 08:53   #47
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi pleier å reise til hytta på fjellet i påsken. I år har det vært så som så med dårlig vær, lite snø og en ensom tenåring. Vi drar derfor hjem i kveld, så får vi noen dager hjemme også. Neste år blir det nok også fjellpåske, men om 2 år drar vi istedet til 'hytta' i Spania.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-17, 11:39   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi har billetter til Harry Potter and the Cursed Child i London neste påske. Så da blir det sånn. Vår aller beste påskeferie gjennom tidene tror jeg må ha vært Japan i kirsebærblomstringstida.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-17, 11:46   #49
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Så langt fram har jeg ikke tenkt, men det blir sikkert det samme som i år, noen dager hjemme og noen dager på hytta til min far og stemor.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-17, 22:32   #50
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi har pleid å være i Bergen i påsken, men de to siste årene har vi vært hjemme med besøk av mamma, surret rundt og hatt god tid. Det fungerer i grunnen ganske fint, så det kan godt hende vi gjør det neste år også. Jeg håper jeg har fri hele påsken neste år, det hadde vært deilig.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-17, 22:52   #51
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi har vært på besøk hos venner i Belgia og så vært i Amsterdam første del av påsken. Så hjemme andre del. Alt har vært perfekt egentlig, bortsett fra stress å reise fredag ettermiddag den dagen ferien starter.
Ellers ville jeg gjerne kombinert utland pluss hjemme neste år. Men tror økonomien tilsier hytta i 2018.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-17, 23:01   #52
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har hjemmepåske for første gang på veldig mange år. Og det frister ikke sånn veldig til gjentakelse. Neste år håper jeg vi enten er på hyttetur eller i Danmark.

Signerer I fjor var vi i London og årene før der var vi på Kreta.
Hjemmepåske er ikke oss

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 07:53   #53
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Vi er i leid hytte med familien.
I år bor vi 7 personer på 40 kvm.
Neste år har vi litt større hytte og husker å ta med noen spill.
Ellers har været vært nydelig og vi har både vært i slalombakken og på bortoverski.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 08:12   #54
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Alt annet enn hjemmepåske som i år..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 09:22   #55
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Da har vi bestilt hotell ved Disneyland Paris til neste påske. Hjemmepåske - never again.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 19:13   #56
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Jeg vet ikke, men jeg håper påsken 2018 skal være litt mer enn snørr og oppkast. :forventningsfull:

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 19:44   #57
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Denne påsken har vært møkk kjedelig, mulig det har med været og mine forventninger. Jeg burde snart lære ferier er slitsomt og jeg er ekstrem værsjuk. Ikke hjelper det å vite at kjip sommerferie står på agendaen. :klage:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 20:20   #58
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Aner ikke enda, men jeg skal i alle fall ikke flytte eller holde på med skoleoppgaver (tror jeg).
Og vi skal bort noen dager. Danmark kanskje?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 21:19   #59
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Noe gøy! Aner ikke hvor, men ikke hjemmepåske som i år. Blir mye jobbing selv om det ikke var planlangt, samt hage og rydding og fornuftige kjedelige ting. Barna har det helt fint med venner og overnatting og lange blanke dager, det er vi voksne som kjeder oss mest.
Kanskje blir det hyttetur, kanskje blir det Danmark. Disney i Paris frister også. Alt annet enn hjemme.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-17, 21:24   #60
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?

Neste år er vel påsken litt tidligere? I så fall håper jeg på snø og ski. I år dro vi til Danmark og det var supert, men kan se for meg at det er mindre stas hvis man er uheldig med været.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no