Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hettejakke til gutt

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 14:24   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kikket på Name it på nett, men har visst helt oversett dem. De likte jeg. Han er 129 cm lang nå, bruker i grunnen enda 122-128 i klær, men vil han drukne i 134-140, tro? Jeg synes ofte Name it er små i størrelsen.

Det tror jeg han vil gjøre ja.
Min er er ca 10 cm og lengre og har to name it hettejakke i 134/140 som fortsatt er veldig store.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 22:15   #22
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kikket på Name it på nett, men har visst helt oversett dem. De likte jeg. Han er 129 cm lang nå, bruker i grunnen enda 122-128 i klær, men vil han drukne i 134-140, tro? Jeg synes ofte Name it er små i størrelsen.

Guttungen her er ca 130cm og bruker 134/140 i hettejakker fra HM, syns hm gjerne er romsligere enn name it (men det er lenge siden jeg kjøpte noe på name it så det kan ha endret seg).

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 11:45   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Da tror jeg jeg får ta ham med i butikk og prøve rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 12:12   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Vi handle på Name it i går (riktignok jentekolleksjonen) og frøkna måtte ned en størrelse.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 12:54   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Name it er vel både smått og stort etter som, mener jeg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 23:59   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Name it er vel både smått og stort etter som, mener jeg.

Det er min erfaring også. Burde ta ham med til butikk, men det frister visst ikke for gutten. Kanskje jeg kan lokke med is en dag om det blir litt bedre vær.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 11:26   #27
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Jeg synes de helt enkle i sterke farger fra H&M er fine:

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 11:53   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Stakk innom en butikk etter tannlegebesøk i dag. Fant en tøff en fra Name It med litt spreke farger. Han er fornøyd. 122/128 holdt i massevis.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 12:23   #29
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Eldste bor i hettejakker på skolen. Han har stort sett fra skatemerker, er usikker på prisen, men man finner dem på salg på Boardshop med jevne mellomrom. Kvaliteten er stort sett bra, kanskje med unntak for Quicksilver som jeg synes blir nuppete og falmet fort. Burton og Rip Curl er kanskje de som holder seg best, mens Volcom og DC er det som visstnok er kulest. Jeg liker best tøyet fra Volcom selv også, da de har ganske morsomme mønster og ofte bruker farger.

Den kuleste hettejakken han har er det jeg som har kjøpt. Den var ikke på salg, men den er jo mer som en samlegjenstand
Den helt til venstre: Adidas Star Wars:


Inni hetta er det stjerne/planetmønster med skimmer. Den er bare helt vilt kul, spør du meg .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-16, 13:02   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

De var tøffe! Hvor er de kjøpt?

Denne har fotballmotiv.

Min bor også i hettejakker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 19:02   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Dytter på denne. Lite spreke farger i kjedebutikkene. Det skal være hettejakke, ikke hettegenser. Er det bare de dyre merkene som har farger?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 19:05   #32
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Zalando har masse. Både billige (zalandos eget merke til 99 kroner) og litt mer dyre jakker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-18, 22:37   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Takk. Da må jeg lete der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-18, 01:49   #34
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.959
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Stayclassy.no selger Music hoodie med innebygde øreplugger, hvis det fenger gutten.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-18, 03:27   #35
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hettejakke til gutt

Har flere hettejakker i fine farger på kidsbrandstore , muligens litt dyre selv på halvpris.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no