Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den offisielle FP-vinen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 21:07   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Den offisielle FP-vinen

I anledning et visst bryllup er det behov for å kåre en fp-vin for de av oss som skal utbringe brudeparets skål hjemme. Vi må jo være såpass standardiserte at det er orden nok på oss til å skåle i samma guffa.

Siden jeg var fus med å velge så bestemte jeg udemokratisk ved hjelp av en fp-datters utsøkte smak hvilken vin det ble:

Så lørdag skåles det i fp-vin over det ganske land i anledning at vi feirer at single menn er trygge for fp's femme fatale.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:15   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.252
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen


Må sjekke det lokale polet i morgen, om den finnes der. (les: oslo city)

Det blir fest her på lørdag, da? Nå tar vi den rååsa sangen dere! Jeg mener, den råååsa vinen!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:18   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Men altså, smaker den godt? Det er litt vesentlig for meg, kjenner jeg. (Men jeg har veldig sans for den udemokratiske fremgangsmåten altså, bare så det er sagt).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:18   #4
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:19   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Det blir fest her på lørdag. Vi skal synge den råååsa vinen. Og de har den der - jeg kjøpte den der i dag jeg.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:19   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Jeg blir gjerne med på en skål på lørdag, men jeg vil ikke ha en vin som er vondt altså. Hva heter den?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:19   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Den har jo fått god kritikk da. For etikett og alt mulig greier. Det smaker sånn rødvinish.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:20   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Skavvise:
Dagbladet: Terningkast 6
Portal da Aguia 2008, Quinta da Alorna Vinhos
Ribatejo, Portugal
Varenr: 15632 (Test) Poeng: 80 Pris: 79,90 Tannin: 4
Aroma: Ren og frisk frukt med skogsbær og underskog. Lukter høst og løv, syrlige rips.
Smak: Delikat ren frisk stil med Ribatejo sitt tørre preg av kvist.
Konklusjon: Portugal er fortsatt i emningen av noe stort. Dette er billig og bra.
Passer til: Kylling og svin på grillen.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:20   #9
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Jeg stoler fullt og helt på den unge damen som valgte vinen! :løper til polet:

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:21   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Den smaker sex på terningen ifølge Dagbladet, da gjenstår det bare å finne ut om de vet hva de snakker om. Nebbia - hvor er du?

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:21   #11
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Da er det vel bare å slenge en gris på grillen på lørdag. Dagblad-journalister er autoriteter jeg stoler på.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:24   #12
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Jeg blir gjerne med på en skål, selv om jeg kjenner jeg er småskeptisk til vinen.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:45   #13
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Er det Mim som gifter seg på lørdag?
:uttafor: og :forvirret:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:46   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Det er det. Vakre dama.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:46   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Vi har feiret nesten alle sammen, jaffal Kanina og jeg, med å herme etter skoene hennes.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:50   #16
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Så hyggelig, jeg har ikke sett Mim men hun er ihvertfall vakker inni (og driftig og alt annet flott). Jeg er ikke i bloggen hennes, regner med det er der dere har sett skoene, men hermer dere etter bryllupssko da?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:52   #17
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Neida - det er andre. Sånne her:

De inngår i den nye fp-uniformen.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:52   #18
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Jeg tror ihvertfall ikke hun skal gifte seg i dem. Men man vet jo aldri.

  Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:53   #19
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.021
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Lilla sko! Må man ha rødstrømper i dem?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-09, 21:54   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den offisielle FP-vinen

Jepp.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
råsa bryllupsfest


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no