Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bestille blomster på nett

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 18:30   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille blomster på nett

Moren min har hatt en operasjon, og jeg har lyst til å bestille blomster. Anbefalinger og avbefalinger ift pris og kvalitet? Ønsker at det hun får skal ligne bildet jeg ser.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 18:47   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg har brukt Interflora flere ganger, og aldri fått noen tilbakemelding på at blomstene ikke var fine. De gangene jeg har brukt dette har jeg som regel ikke sett blomstene selv, da de har blitt sendt til folk langt unna.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 19:01   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg har sluttet å bruke Interflora etter at jeg fikk se blomstene jeg hadde bestilt og de var fullstendig annerledes enn de på bildet. Jeg skjønner at det ikke blir nøyaktig likt resultat hver gang og at blomstertypene må variere litt, men hvis en skal bruke tid på å velge ut en bukett en syns er fin og ikke bare trykke på "bukett til 400" så syns jeg de bør ha en viss likhet med valgt bilde.

Hun som fikk blomstene ble uansett glad og syntes de var fine, men jeg syns ikke det er bra nok med en tilfeldig kvast med masse grønt fyllstoff der faktisk INGEN av blomstene eller fargene på bildet var med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 19:51   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg har ofte bestilt fra Mester Grønn. Syns de gir mye blomster for pengene, og ikke minst så er blomstene av god kvalitet, slik at bukettene varer lenge.

Interflora er jeg også mindre fornøyd med, der blir blomstene slappe etter kun kort tid.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 20:20   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg er også fornøyd med Mester Grønn.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 20:22   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg at brukt Euroflorist ganske mange ganger og det jeg ha sett av bilder av blomstene har sett bra ut.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 20:35   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Takk for svar alle sammen! Jeg gikk for Mester Grønn denne gang.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 20:45   #8
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg har både fått og gitt blomster med Interflora flere ganger, og har vært fornøyd i alle gangene. Men hvor bra bukettene blir og hvor mye de likner avhenger vel av den lokale butikken. Vår lokale butikk er veldig bra, så jeg blir alltid fornøyd med det jeg får derfra eller handler selv. Jeg vet jo om andre butikker i samme kjede som ikke er like bra.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 20:46   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Til morsdagen gikk jeg for Interflora. Mottaker var veldig fornøyd!

Har også brukt Mester Grønn.

Det beste (og billigste) har dog vært å ringe en blomsterbutikk i byen der blomstene skal leveres og bestille direkte.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 23:01   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Bruker som regel ikke kjedene. Ringer lokal blomsterhandel der vedkommende bor og avtaler levering og at de sender faktura direkte til meg. Innbiller meg at det personlige gjør at det blir bedre da kan de også anbefale hva de ville valgt i sitt eget utvalg.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 23:54   #11
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille blomster på nett

Jeg har brukt både interflora og euroflorist flere ganger, og har alltid fått positive tilbakemeldinger. Sett bilder av noen også, og har alltid vært fornøyd.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no