Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg din adventsstake

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 19:32   #81
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har "den vanlige" fra Georg Jensen. Til mitt forsvar så var jeg tidlig ute og hadde aldri sett den før da jeg dumpet over den på GJ i København.

Den er fin, det er den, men det har jo gått inflasjon i den. Liker du Loop fra Black + Blum? Jeg bare spør, det virker nemlig som du har god smak..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 19:32   #82
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Og så enkelt ble det her i år. Er svak for kubbelys.


Sist redigert av Fruktflua : 15-07-10 kl 18:16.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 19:34   #83
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fin, Nessi! (Og jeg er sinnsykt kresen!) Jeg likte godt lysene, jeg er ikke så glad i sånne lillafarger med mye blått i.

Ja, jeg likte fargen og den litt "røffe" stilen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 19:40   #84
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fin, Nessi! (Og jeg er sinnsykt kresen!) Jeg likte godt lysene, jeg er ikke så glad i sånne lillafarger med mye blått i.

Jeg er også sinnsykt kresen og liker ikke lilla med mye rødt i. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 19:45   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Jeg har hatt problemer med å like lilla i alle år, men nå ser jeg mye som er fint. åvirket: Jeg har dog ikke noe lilla hjemme, ikke engang lys. Men lilla som heller mot blått (indigo?) liker jeg ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 19:49   #86
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har hatt problemer med å like lilla i alle år, men nå ser jeg mye som er fint. åvirket: Jeg har dog ikke noe lilla hjemme, ikke engang lys. Men lilla som heller mot blått (indigo?) liker jeg ikke.

Jeg likte ikke lilla før jeg var på fargeanalyse og fikk vite at lilla får frem det beste i meg. Nå har vi mye lilla, og mest blålilla.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 19:50   #87
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Og så enkelt ble det her i år. Er svak for kubbelys.

Lekkert

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:01   #88
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hvor er denne kjøpt, hvor får man tak i en sånn?
Likte den utrolig godt!(fin farge)

Selv har jeg et fat med røde kubbelys og stjerner i rødt og gull liggende rundt +noen hjerter.

Jeg har kjøpt min på Hansen & Co, en lokal butikk. Men jeg har også kjøpt, til ei venninne, på Annas Rom - lokal butikk det også, men med nettbutikk!

Dansk design, staken er i sink.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:31   #89
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Mens jeg venter på Georg Jensen (fant den ingen steder i år) ble det sånn med alt fra Kremmerhuset. Jeg skal ha bånd på de små lysene også, men kjøpte for lite. Dårlig mobilbilde.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:32   #90
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake



Jeg tror det er den samme som Rattata har, bare jeg har røde sløyfebånd på.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:34   #91
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Min har ikke ankommet enda. Jeg bestilte den jo for flere dager siden.

Jeg skal selvfølgelig ikke ha mer enn 4 lys i den, selv om 6 søndager i advent ikke hadde vært å forakte.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:43   #92
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Og der skjønte jeg hvem du var, Molo.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:49   #93
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Og der skjønte jeg hvem du var, Molo.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:54   #94
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Min har ikke ankommet enda. Jeg bestilte den jo for flere dager siden.

Jeg skal selvfølgelig ikke ha mer enn 4 lys i den, selv om 6 søndager i advent ikke hadde vært å forakte.

Den var stilig, Molo!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:54   #95
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Og der skjønte jeg hvem du var, Molo.

Aha! Du driver en nettbutikk?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:56   #96
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Nope. Jeg har bare sett bildet før.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:56   #97
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Sjekk prikk.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:59   #98
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Den var stilig, Molo!

Stilig ja? Gloria fra Muuto. Og nei, jeg forhandler den ikke selv. Da hadde jeg neppe sittet her med en sliten en i svart smijern første søndag i advent.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 21:00   #99
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Stilig ja? Gloria fra Muuto. Og nei, jeg forhandler den ikke selv. Da hadde jeg neppe sittet her med en sliten en i svart smijern første søndag i advent.

Jeg tenkte det kanskje var Hobbes som drev nettbutikk. Men jeg så etterpå hvor bildet var hentet fra, så da antok jeg at det kanskje ikke var sånn likevel.
Men kul var lysestaken. Skikkelig stilig!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 21:02   #100
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din adventsstake

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Jeg tenkte det kanskje var Hobbes som drev nettbutikk. Men jeg så etterpå hvor bildet var hentet fra, så da antok jeg at det kanskje ikke var sånn likevel.
Men kul var lysestaken. Skikkelig stilig!

Det slo meg idet jeg trykket send. At det var Hobbes du mente.

Jeg skulle egentlig ha GJ-staken, men som nevnt har det jo nærmest gått inflasjon i den, ergo falt valget på denne enkle s(t)aken i stedet.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no