Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Adventspose!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 19:48   #1
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adventspose!

Jeg har i mange år hatt planer om å lage en fin julekalender til ungene, men har ikke kommet så langt. Men så så jeg en blogger som hadde laget en adventspose, og da fant jeg ut at det var da helt genialt. Ikke bare slipper jeg unna med en pose, men jeg trenger heller ikke ha alle 24 gavene klare i slutten av november, men putte oppi en hver dag.

Som sagt så gjort. Så nå har jeg altså laget en adventspose. Den ble litt sent ferdig da (sydde den tidlig i dag morges), men materialene og planen var klar lenge. Jeg sydde den med et transparent lille stoff jeg kjøpte på Ikea for mange år siden (tror jeg hadde julekalender i tankene da også gitt...) og så printet jeg ut et bilde jeg fant på Google av Maria og Jesus på papir til å stryke på tøy. Og jeg hadde også et pyntebånd som passet i fargen til dekorasjon.

Er egentlig ganske så fornøyd

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 19:59   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventspose!

Virkelig en smart løsning på "kalenderkaoset"

Nydelig!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:37   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adventspose!

Det var både pent og smart!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:09   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adventspose!

Den var kjempefin og virkelig en god løsning.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:13   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventspose!

Jeg blir så imponert, jeg. Bare printer ut på papir for påstrykning!
Hadde aldri jeg kommet på, eller visst at var mulig! Kjempefin ble den!
Har heldigvis besteforeldre som kan lage kalender.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 13:14   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adventspose!

Veldig fin!
Jeg vurderte å lage en adventskalender, det vil si en pakke hver søndag i advent. Og så kun en av disse billedkalenderene de andre dagene. Men gjett hvem som har 24 poser hengende i vinduet
Prøver igjen til neste år.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:08   #7
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Adventspose!

Kjempe fin og skikkelig smart.

  Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:13   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventspose!

Så flink du er
Og en genial oppfinnelse kan man si !
Vi har droppet hele kalender styret i år vi
Kommer sterkere tilbake neste år, da er gutten tre år,
så da kommer vi nok ikke utenom

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 16:36   #9
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventspose!

Så et bilde i Maison, hvor en dame hadde sydd 48 stk. De hang i vinduet.. Hun hadde heldigvis bare 2 barn da.. Tenk om vi skulle ha slike her.. 120 stykker! hihi.. Leste også at ideen om disse posene eller sokkene kom fra 1600-tallets Nederland, der barnas tresko ble fylt med gaver på julaften.. det er jo en ide, hvis noen har sånne rosemalte tresko. Fylle de med julegodt, og sette de på peishylla!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 16:43   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventspose!

eller hva med disse??

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 10:20   #11
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Adventspose!

Veldig fin og en lur ide.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no