Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Fonter/skrift/farge

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 22:32   #41
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg er lærer, og når det gjelder elevene mine gjelder i grunnen det samme - skjønt det oppfattes vel mer som en regel i den sammenhengen, kanskje. Når de leverer skriftlige arbeider, så gjør de ikke det for egen del. De skal formidle noe, og det er jeg som er mottaker. Hvis de vil jeg skal lese og vurdere det de skriver, så får de bruke standard skriftstørrelse og font. Om de synes Comic sans "ser penere ut", så setter de egne hensyn før leserens, og viser seg ikke særlig villig til å formidle budskapet sitt. .

Jeg er enig i at det er fristende å hoppe over innlegg på nett skrevet i rosa comic sans, men det er det ikke litt drøyt å påstå at budskapet i et skolearbeid kommer tydeligere fram hvis man holde seg til f.eks Verdana?Jeg gidder ikke bruke tid på de der håndskrevne fontene, og for stor eller for liten skrift utgår, sammen med farger, men jeg leser heller en god novelle i Comic sans enn en dårlig i Times NR, altså.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:17   #42
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er ikke snakk om brutalitet egentlig, når noen ikke vil lese innlegg som er vanskelige å lese. I en lang og spennende diskusjon, f.eks., gidder jeg rett og slett ikke kaste bort tid på å tyde vanskelig skrift. Som jeg skrev til deg tidligere også, så handler det litt om å gjøre det enklest for alle når man holder seg til en størrelse, for da kan alle stille inn visningsformatet sitt etter det som passer dem. Det blir jo litt slitsomt om jeg må justere skjermen min opp i skriftstørrelse bare for å kunne lese noen få innlegg, f.eks. Men det er jo vanskelig å vite. Du syntes jo f.eks. at den skrifttypen som flere her syntes var pinglete og vanskelig, var mye enklere å lese for deg. Det vil være forskjellig på forskjellige PC-er, og nettopp derfor er det enklere å forholde seg til en standard.

Når jeg sier at noe føles litt brutalt så er det faktisk noe som føles slik for meg, og det ble nevnt i en setning, og la oss nå være ferdig med det. Jeg følte ja, at det ble litt "brutalt" sagt at ingen vil lese innleggene mine om jeg skriver i en annen form enn den som er den normale her inne. la nå meg få lov å føle det da, uten at jeg må forklare min ordbruk og følelser om og om igjen. JEG HAR SAGT at jeg respekterer at DET ER SLIK DET ER her, og da gjør jeg som flertallet, og holder meg til Verdana. Jeg stilte bare et spørsmål, og noen uttalelser reagerte jeg på og svarte på. Det har jeg faktisk lov til. Ja det føles brutalt at det skal være slik, at om jeg skulle glemme meg og skrive et innlegg i en feil font så ville ingen lese den fordi alle andre fonter enn verdana blir sett på som vanskelige å lese og folk gidder ikke å omstille seg.

Jeg har nå fått mange varianter og årsaker til hvorfor det er som det er og jeg har akseptert det. Og har også sagt at jeg er ferdig med diskusjonen, og at jeg legger meg flat for flertallet. Da sier vi vel at det er greit da. Jeg har faktisk GITT meg :-) Selv om jeg ikke helt har forstått alt alle har uttalt her :-)

  Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:48   #43
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Jeg bryr meg ikke så mye om hvilken font folk velger, så lenge den er grei å lese. Bruker man derimot veldig store typer og setter farge på i tillegg, så endres fokus.

Det er litt interessant at Verdana var en periode oppfattet som den sikre webfonten, da den er utviklet for skjerm, og har veldig runde former i motsetning til Arial som i liten størrelse kan være mer utfordrende å lese. Men etter hvert så man jo at fonten alene ikke er alt, og at andre fonter kan fungere like bra så lenge bakgrunnsfarge, størrelse og farge i kombinasjon gjør leseligheten god. Hadde forumet her valgt en annen standard hadde også Verdana blitt uglesett av noen. Så det er vanen som henger i hos mange.

Georgia er også en font designet for Web, men med seriffer. Den er nettopp derfor veldig god å lese, og regnes jo også som "webpartneren" til Verdana.

Trebuchet som forumet her tillater byr heller ikke på noen problemer på skjerm. Så de som så kjapt skal påpeke at innlegg skrevet i en annen font blir ignorert, snakker vel kanskje for en liten gruppe med sterke meninger om dette. Det er tulliball at andre fonter enn Verdana er vanskelig å lese på skjerm. Den myten er avlivet for lengst. Jeg er enig i at Comic Sans er en overforbrukt font. Ingen tvil om det. Men et innlegg skrevet i normal fontstørrelse i fargen sort i en av fontene nevnt over her, ville jeg overhode ikke ha problemer med å lese og svare på.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:51   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

Når jeg sier at noe føles litt brutalt så er det faktisk noe som føles slik for meg, og det ble nevnt i en setning, og la oss nå være ferdig med det. Jeg følte ja, at det ble litt "brutalt" sagt at ingen vil lese innleggene mine om jeg skriver i en annen form enn den som er den normale her inne. la nå meg få lov å føle det da, uten at jeg må forklare min ordbruk og følelser om og om igjen.

Joda, klart du har lov til å føle og reagere, men da må jo du også gi andre få lov til å reagere på det du sier. Hvis du sier at du opplever noe noen andre sier som brutalt, så er det greit, men da må jo også disse få lov til å svare på beskrivelsen og eventuelt forsvare/forklare seg. "Lov til å føle" (og "lov til å si det man mener") går begge veier. Og du trenger ikke forklare mer enn du vil av den grunn - føler du at du har sagt det du har å si, så kan du bare la tråden ligge.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:54   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Stekira, jeg tror ikke du bør være så redd for å bruke en annen font ved en feiltakelse, verdana er standardfonten, alt annet må du fysisk forandre til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:10   #46
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Joda, klart du har lov til å føle og reagere, men da må jo du også gi andre få lov til å reagere på det du sier. Hvis du sier at du opplever noe noen andre sier som brutalt, så er det greit, men da må jo også disse få lov til å svare på beskrivelsen og eventuelt forsvare/forklare seg. "Lov til å føle" (og "lov til å si det man mener") går begge veier. Og du trenger ikke forklare mer enn du vil av den grunn - føler du at du har sagt det du har å si, så kan du bare la tråden ligge.

jeg har absolutt ikke nektet NOEN å si det de mener her.Har jeg det? ikke latt andre reagere eller hva du mener.. Jeg har ikke gått til angrep på noen, jeg har ikke vært ufin på noen som helst måte, jeg bare følte at det var litt brutalt å si at ingen ville lese innlegget mitt hvis jeg endret font. Hvis jeg har gjort det så beklager jeg. jeg følte det var brutalt sagt at ingen ville lese innlegget mitt om jeg brukte en annen font, jeg har ALDRI sagt noe om å få stor rosa skrift som en del her henviser til. jeg har prøvd å være saklig og gi eksempler og har aldri sagt noe om store rosa bokstaver. kun en annen font eller fet skrift. Skjønner jeg har stukket hånden oppi et vepsebol her siden så mange har så mye de skulle ha sagt. selv ETTER at jeg har takket ALLE for at de har svart meg. Og etter at jeg har sagt jeg forstår poenget nå.

[quote=glitterchick;2358118]Stekira, jeg tror ikke du bør være så redd for å bruke en annen font ved en feiltakelse, verdana er standardfonten, alt annet må du fysisk forandre til.[/quotJeg er ikke redd for å bruke feil font nei i kke idet hele tatt men jeg kan av gammel vane komme til å lage en annen font fordi jeg "glemmer" meg.

men, etter denne tråden her, så er det nok ingen fare for at jeg glemmer meg. Kommer aldri til å glemme meg faktisk nå.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:14   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.165
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.

jeg har absolutt ikke nektet NOEN å si det de mener her.Har jeg det? ikke latt andre reagere eller hva du mener..

Nei, kjære deg, det var da heller ikke det jeg sa. Jeg er ikke sint eller noe som helst - jeg tror ikke egentlig noen andre er det heller. Tvert imot sier jeg at du ganske riktig har lov til å si hva du reagerer på, men at da har andre også lov til å svare på din reaksjon. Det var hverken en irettesettelse eller klage jeg kom med, og jeg synes i grunnen jeg var ganske saklig også?

Det er helt fint at du lager en tråd når det er noe du lurer på eller reagerer på. At folk svarer i tråden og engasjerer seg i den betyr ikke at alle er sinte på deg eller kritiserer deg, det er temaet folk er engasjert i, ikke deg personlig. Ikke tolk dette som massiv kritikk, nå da. Se heller på det som at folk er interessert i temaet du tok opp. Det må jo være bra?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 00:55   #48
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er enig i at det er fristende å hoppe over innlegg på nett skrevet i rosa comic sans, men det er det ikke litt drøyt å påstå at budskapet i et skolearbeid kommer tydeligere fram hvis man holde seg til f.eks Verdana?Jeg gidder ikke bruke tid på de der håndskrevne fontene, og for stor eller for liten skrift utgår, sammen med farger, men jeg leser heller en god novelle i Comic sans enn en dårlig i Times NR, altså.

Jeg ser jo an elevene og er ikke så nøye i enkelte YF-klasser altså. Jeg vil også heller ha en god tekst i rar font, det er greit når det er korte tekster og elever som sliter med å skrive noe i det hele tatt. I ST-klasser er jeg pirkete. Skal de studere videre, så kan de like gjerne lære seg å være tydeligst mulig først som sist, for på universitetene er de enda strengere. Det handler ikke om at jeg ikke klarer å tyde andre fonter enn Times New Roman, det handler om at når jeg skal lese 25 elevarbeider på opptil 10 sider hver, så vil jeg ha alt fokus på innholdet. Strukturen på teksten skal gjøre budskapet lettest mulig tilgjengelig.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Det er tulliball at andre fonter enn Verdana er vanskelig å lese på skjerm.

Det har vel heller ingen påstått? Det er jo skiftene mellom ulike fonter som er slitsomt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 07:35   #49
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Det var ikke ment som ytterligere kritikk. Men vi tok noe av dette på PM, og siden du laget en tråd om det, ville jeg presisere det her også, for at andre også kunne få nytte av det.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 07:42   #50
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg ser jo an elevene og er ikke så nøye i enkelte YF-klasser altså. Jeg vil også heller ha en god tekst i rar font, det er greit når det er korte tekster og elever som sliter med å skrive noe i det hele tatt. I ST-klasser er jeg pirkete. Skal de studere videre, så kan de like gjerne lære seg å være tydeligst mulig først som sist, for på universitetene er de enda strengere. Det handler ikke om at jeg ikke klarer å tyde andre fonter enn Times New Roman, det handler om at når jeg skal lese 25 elevarbeider på opptil 10 sider hver, så vil jeg ha alt fokus på innholdet. Strukturen på teksten skal gjøre budskapet lettest mulig tilgjengelig.

Jepp, jeg tenkte også mest på YF. For mange av elevene er det jo en stor prestasjon å levere inn en side skriftlig arbeid og da ville det blitt litt feil av meg å henge meg veldig opp i fonten, føler jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:09   #51
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge



Kanina - hva er dette? Kranglete på seinsommer'n?

Stekira - dette er et forum hvor det meste er søkbart. Hvis du lurer på de uskrevne reglene på dette forumet så kan du bare lese dem - de er nedskrevet her:

Om smileybruk:
http://www.foreldreportalen.no/forum...light=uskrevne
Øvrige uskrevne regler:
http://www.foreldreportalen.no/forum...light=uskrevne

Det er dessuten kvalitetstråder.

Også håper jeg du ikke blir fornærmet da du ser og dens indre liv.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:21   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Ellers er vel dette noe av den mest stilfulle entringen av forumet noensinne, muligens bare slått av Winall Youget - eller hans uvitende arvtager Drammeprinsen.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=74223

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:28   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Innser at jeg har brukt feil smileys( og ). Nå tør jeg ikke bruke noen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:31   #54
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.487
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Innser at jeg har brukt feil smileys( og ). Nå tør jeg ikke bruke noen.

Akkurat de er vi ikke helt enige om på forumet, selv om enkelte hevder at vi er det, så ikke bekymre deg for det. Det viktigste å få med seg er at ikke er snill, ikke i nærheten en gang.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:34   #55
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Det var da enda godt. Og jeg skal holde meg langt unna den andre der hvertfall!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 09:36   #56
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Innser at jeg har brukt feil smileys( og ). Nå tør jeg ikke bruke noen.

Næsjda - det er bare å kjøre i gang også ser du hva som skjer. Jeg brukte snill'en som snill en lang stund før jeg lærte at den er ond. En tilbakesjekk på egne innlegg da endte i en god latter. Som sikkert forlenget livet en hel del.

  Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:39   #57
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.


Det har vel heller ingen påstått? Det er jo skiftene mellom ulike fonter som er slitsomt.

Ikke hvis det en "normalfont" i "normalstørrelse" og i sort. Så lenge lesbarheten er god nok, så må det være noen andre faktorer som spiller inn her. Hvilke "briller" man har på seg f.eks.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:44   #58
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.890
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Jeg blir irritert av fontskifter, fordi jeg blir sittende og lete etter en motivasjon. Hvorfor ville personen bytte font her? Om man bryter med det overordnede grafiske uttrykket, forventer jeg at det er for å oppnå en eller annen effekt. Om jeg derimot ikke finner at det var noen som helst grunn til å bryte med malen, blir jeg fort litt smågretten (avhengig av dagsform), og ikke så vennlig innstilt til innlegget.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:48   #59
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Fordi man hadde lyst, fordi man likte fonten, fordi man er lei av Verdana, fordi man synes en annen font hadde stått bedre til resten av siden, et.c.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:49   #60
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.950
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fordi man hadde lyst, fordi man likte fonten, fordi man er lei av Verdana, fordi man synes en annen font hadde stått bedre til resten av siden, et.c.

Atte, hva sa du?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no