Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 17:31   #21
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Du tar åtte blondiner og får de til å gå i ring rundt komfyren mens de dreier fordiktig på pæren.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:30   #22
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Da er tang forsøkt uten hell. Bare enda mer knaking. Prøvde med og uten gummihanske på tanga for å få bedre grep. Får prøve ovnsrens og. Nå vil jeg få det til!

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 20:54   #23
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Nå vil jeg få det til!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 22:08   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Du tar åtte blondiner og får de til å gå i ring rundt komfyren mens de dreier fordiktig på pæren.


Jeg har ingen gode råd utover det som er nevnt her jeg altså, vil bare komme med en klem.

Allium: Er det virkelig noe som heter arteriepinsett? :ser for meg Linn Skåber:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 22:14   #25
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?



Veldig praktisk til mye. Jeg hadde en sånn da jeg hadde en lege i huset.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 01:05   #26
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?



Jeg fikk den ut! Sprayet litt "Mr Muscle" ovnsrens og lot det virke en times tid. Første forsøk funket ikke, tanga bare glapp. Tørket med en klut og prøvde igjen med tanga og gummehansken. Da fikk jeg skrudd den ut.

Så nå må jeg bare ta med pæra og få kjøpt en ny. Har de slike pærer på dagligvarebutikk (Rema/Rimi) eller må jeg på el.butikk?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:48   #27
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.



Jeg fikk den ut!

Jaaa! Sånn skal det være!

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Så nå må jeg bare ta med pæra og få kjøpt en ny. Har de slike pærer på dagligvarebutikk (Rema/Rimi) eller må jeg på el.butikk?

Jeg mener jeg kjøpte pæra i en Rema-butikk, ja?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:06   #28
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Jeg skulle nesten laget en spinoff:

Hvordan finne riktig pære?

Jeg har vært i 6 butikker i dag for å kjøpe pære. Min pære var 25 W, så jeg hadde ikke lyst på 15 W. Alle hadde 15 til ovn, og 25 til kjøleskap. Til slutt ja jeg opp og kjøpte 15 W. Ser ikke så mye forskjell nå, siden ovnen har vært helt uten lys en stund og den gamle pæra var blitt ganske mørk. Vurderte å kjøpe flere pakker, men det var 2 i den jeg kjøpte, så det får holde en stund.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:08   #29
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Jeg ser en oppfølger om noen år:

Hvor la jeg den hersens ekstra lyspæra jeg kjøpte?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:21   #30
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

å nei du. Alle ekstralyspærene mine ligger alltid på samme plass

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 16:32   #31
ivarmillerjord@gmail.com
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2017
Innlegg: 1
ivarmillerjord@gmail.com har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Du kan prøve å spraye med x4 som du kjøper på biltema

ivarmillerjord@gmail.com er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 16:49   #32
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Ehh.... det er over 6 år siden, og jeg fikk ut pæra til slutt.
og jeg har ikke trengt å skifte den igjen enda.
Nysgjerrig på søkeord for å få opp dette innlegget var...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 16:58   #33
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Ehh.... det er over 6 år siden, og jeg fikk ut pæra til slutt.
og jeg har ikke trengt å skifte den igjen enda.
Nysgjerrig på søkeord for å få opp dette innlegget var...

Men da er spørsmålet om du fortsatt vet hvor ekstrapæra ligger?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-17, 17:36   #34
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men da er spørsmålet om du fortsatt vet hvor ekstrapæra ligger?


Jepp. Eller regner med det. Får ikke sjekket akkurat nå.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-17, 01:40   #35
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan skrur jeg ut den hersens lyspæra?

Nydelig!
Det store spørsmålet er egentlig: Hvor mange Svaner trengs for å skifte ei lyspære?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no