Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Et lite gavetips!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-06, 14:36   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Blunk

Et lite gavetips! (personlige frimerker)

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne... Men siden vi stort sett shopper gaver på fritiden, så ble det her


Jeg har et tips til gave!

Enkelte har kanskje fått med seg at det nå går an å bestille personlige frimerker? Så jeg tenkte teste ut det da.

Igår sendte jeg inn bilder på www.posten.no - 2 ulike, til to venner av meg som har bursdag snart..

Og IDAG fikk jeg frimerkene i posten! Snakk om rask levering.. så dette er ikke bare et tips, men en nødløsning om du ikke rekker kjøpe gave

Men de var fine. Og jeg tror jeg skal bestille flere, feks til mamma - med bilde av barnebarn på

Kostet 220 kr tror jeg det var, for 20 frimerker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 24-09-06 kl 10:14.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 22:29   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempestilig!

Takk for tipset!

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-06, 22:40   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Så moro å lage sine egne frimerker, takk for tips!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:43   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jaaa! Har jo sett reklame for det, men ante ikke at man kunne bestille det så enkelt og greit! Mamma skriver masse brev, og hun må jo få frimerker med lille barnebarnet sitt på!

Takk for tipset!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 23:54   #5
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Dette tenkte jeg jeg skulle gjøre med juleposten i år. Tenk så hyggelig med et julekort/brev med barnebarn avbildet på frimerket.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 00:35   #6
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Dette tenkte jeg jeg skulle gjøre med juleposten i år. Tenk så hyggelig med et julekort/brev med barnebarn avbildet på frimerket.

Smart.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 10:14   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Dette tenkte jeg jeg skulle gjøre med juleposten i år. Tenk så hyggelig med et julekort/brev med barnebarn avbildet på frimerket.


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 12:44   #8
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Dette må prøves

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 13:01   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for et kjempe bra tips. Det skal jeg bestille. Kjempelurt med alle julekortene man skal sende.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 07:45   #10
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Dette tenkte jeg jeg skulle gjøre med juleposten i år. Tenk så hyggelig med et julekort/brev med barnebarn avbildet på frimerket.


Dette har jeg og tenkt å gjøre

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 08:10   #11
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Tenkte å bestille det å ha på julekort.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 08:12   #12
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

den var lur

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 20:56   #13
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Et lite gavetips!

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Dette tenkte jeg jeg skulle gjøre med juleposten i år. Tenk så hyggelig med et julekort/brev med barnebarn avbildet på frimerket.


Kjempesmart!
Dette må jeg bestille også

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:00   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.806
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite gavetips!

Oy det hørtes stilig ut!

Lurer på om jeg skal korte ned julekortlista mi betraktelig i år...
Jeg syns igrunn de frimerkene var litt for dyre...
men fy søren så stilig å sende julekort med frimerkebilder av barna på!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:04   #15
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Et lite gavetips!

snedig..
er det mulig å få se på frimerkene du fikk? (ikke til venneparet men kanskje det du bestilte til deg selv?)

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:06   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite gavetips!

Kjempestilig! Noen som vet hvor mye A-frankering er? Er det 6,50?
Tenkte jeg skulle ringe poste og høre om det går å bruke dette på utenlandspost, og legge til småfrimerker for "resten" (10,50 tror jeg det er utenlands for de billigste brevene)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:04   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite gavetips!

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Kjempestilig! Noen som vet hvor mye A-frankering er? Er det 6,50?
Tenkte jeg skulle ringe poste og høre om det går å bruke dette på utenlandspost, og legge til småfrimerker for "resten" (10,50 tror jeg det er utenlands for de billigste brevene)


Står sikkert på nett?? Men er nok rundt 6,50 ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:04   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite gavetips!

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

snedig..
er det mulig å få se på frimerkene du fikk? (ikke til venneparet men kanskje det du bestilte til deg selv?)

Nei.. men om du prøver selv, så kommer et eksempel på frimerker med dine bilder på FØR du bestiller
Tror kanskje sort-hvitt er finest.. jeg tok farger, men ble fornøyd med resultatet!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:32   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite gavetips!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Lurer på om jeg skal korte ned julekortlista mi betraktelig i år...
Jeg syns igrunn de frimerkene var litt for dyre...

Det er jo 11 kr pr. frimerke, og 6,50 er jo portoen, som du måtte betalt uansett, så det blir bare 4,50 ekstra pr. kort. Synes ikke det var avskrekkende.

Moren min snakket om dette på telefonen for litt siden, de syntes visst det hørtes ut som en morsom idé. Kanskje jeg skulle laget et frimerke med alle tre barnebarna deres på, som de kunne ha på julekortene sine?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 00:03   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.819
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite gavetips!

For oss som sender omkring 80 julekort blir dette en betydelig ekstrakostnad, men å kjøpe inn noen få stykker til de nærmeste måtte jo vært moro da. Selv om ikke alle kan få.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no