Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dere som har den ispinnemaskinen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 22:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som har den ispinnemaskinen

Synes dere det er enkelt å få ispinnene ut? Jeg hiver snart hele maskinen i veggen i sinne. Jeg klarer som regel å få dem ut til slutt, men det er etter gjentatte sinnesutbrudd og forbannelser. Og mye venting for isklare unger, når pinnene ikke vil ut eller jeg feks. bare får 1 eller 2 av dem ut. Piece of crap!
Jeg synes jo den er fantastisk bra ellers, og det ser jo så enkelt ut når disse pene reklamedamene tar pinnene utav den. Er min feilvare, eller sliter dere også? Jeg fyller aldri lenger opp enn til (litt under) streken, og dette gjelder alle typer is, enten det er ren frukt, smoothie eller sjokoladeis eller annet. "Supertool" liksom!

Forresten, kan anbefale ispinner av ren, moset vannmelon (bare hiv bitene i blenderen og hell i formene). Kjempefriskt og godt, ungene elsket det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 08-08-12 kl 22:48.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:45   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen

Er det slike ispinneformer, så kan du jo prøve å dyppe de i litt varmt vann før du prøver å få ispinnen ut.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:47   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen

Nei, sånne har jeg brukt før og det går som en lek. Det er denne jeg snakker om.


(Kilde: youtube.com)

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:49   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen

Bruker du ispinnefjernerdingsen? Det står dessuten at man ikke skal bruke søtstoff i den, om det har noe med fastfrysingen å gjøre.

Vi kjøpte den i bursdagsgave til treåringen, og hun likte ikke første forsøk på å lage is med kokosmelk, banan og tropisk juice. Drittunge.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:53   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Bruker du ispinnefjernerdingsen? Det står dessuten at man ikke skal bruke søtstoff i den, om det har noe med fastfrysingen å gjøre.

Vi kjøpte den i bursdagsgave til treåringen, og hun likte ikke første forsøk på å lage is med kokosmelk, banan og tropisk juice. Drittunge.

Hahaha!

Ja, bruker den supertool-greia, men nå da jeg kikket litt på den snutten over her, gikk det ei lyspære på i hodet mitt. "Keep screwing until you hear the pop". Hmm, jeg har skrudd den godt fast og røsket som ei fille, men jeg har kanskje ikke skrudd den langt nok? Må prøve igjen.

Søtstoff, mener du kunstig søtstoff? Sukker kan man bruke? Jeg bruker forresten ikke sukker i de fleste uansett, bare ren frukt/bær, siden jeg for det meste bruker smoothierester, ren moset frukt/bær, soyasjokolademelk osv.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:04   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, bruker den supertool-greia, men nå da jeg kikket litt på den snutten over her, gikk det ei lyspære på i hodet mitt. "Keep screwing until you hear the pop". Hmm, jeg har skrudd den godt fast og røsket som ei fille, men jeg har kanskje ikke skrudd den langt nok? Må prøve igjen.

Jeg har brukt den flere ganger uten problemer hvertfall. Og enda så fristende som det er å røske så bare skru og skru på den kula, også sier det popp til slutt, og den er løs

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:05   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen

Alt det sinnet til ingen nytte!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:13   #8
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som har den ispinnemaskinen



Du er så morsom Dixie!

Vet ikke hvor mange gang jeg har holdt på å le meg skakk av deg.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no