Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Top Model Norge 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-11, 11:47   #41
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Skal se, ja. Klær, sminke og hårfriyrer. Herlig avkobling, spesielt nå for tiden hvor jeg gjerne vil glemme mine egne problemer for en liten stund.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 11:52   #42
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

I'm in! Har alltid digget å se på, selv om jeg foretrekker den amerikanske versjonen. Jeg synes det er så kult å se hvordan de forandrer jentene fra gang til gang med sminke og styling og hva en fotograf klarer å få ut av det.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 13:54   #43
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Men hva var dansestuggu? En tråd her på FP? Hvorfor var jeg ikke med, godt over middels interessert som jeg var?

Vinstuggu på lørdager når det var Skal vi danse ble en eller annen merkelig grunn Dansestuggu. (Kaffebloggen!)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:05   #44
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Oi, det hadde jeg ikke fått med meg. Jeg har så mye hevvi greier gjennom arbeidsdagen min, at jeg forbeholder meg retten til å se UPK programmer på kveldstid etter at ungene er i seng

Jeg er dessuten generelt fascinert av mennesker med pene og karakteristiske ansikter, og synes bildene som vises i disse programmene ofte er helt rå. I går var det noe tilsvarende med damer på 35+ på TV.

Takk for info

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:22   #45
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Om jeg tilfeldigvis husker det, så skal jeg se. Jeg synes det er kult å se på pene mennesker, klær osv.

  Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:35   #46
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Etter at Apple-TV-en min kom i hus har jeg ikke sett så mye vanlige tv-sendinger, men du skal ikke se bort i fra at mandager blir viet Top Model.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:07   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Jeg skal faktisk åpent innrømme at amerikansk Top Model klarer å fange oppmerksomheten min noen minutter når jeg en sjelden gang browser. Det er som å se på en bilulykke, man kan ikke se bort. De er veldig ... forskjellige fra meg.

Jeg har ikke problem med å skjønne at det kan være fascinerende å se på det fototekniske og hair/make up hvis man har litt kunnskaper om det. Hadde man laget en intrige-, utslagnings- og dramafri dokumentar om veien til toppmodell i USA kunne jeg helt sikkert latt meg dra inn i det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:25   #48
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Jeg skal ikke se det. Jeg lar Brita fortelle hvorfor, siden hun skriver det så bra.

http://telenorpopcorn.wordpress.com/...-1-milde-mona/

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:52   #49
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg skal ikke se det. Jeg lar Brita fortelle hvorfor, siden hun skriver det så bra.

http://telenorpopcorn.wordpress.com/...-1-milde-mona/

Fantastisk!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:55   #50
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Det begynner kl. 2030.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:08   #51
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Jeg bytter ikke ut han her

med Top model på mandagskveldene altså :neinei:

Jeg stemmer for Harrystuggu på mandagene

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:11   #52
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Hvem faen er han Obelix?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:13   #53
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Fra Brita

- Jeg tror det er en fordel å være halvt fra Gambia, sier Sarah (22).
I Norge finnes det ingen umiddelbare fordeler ved å være halvt eller helt Gambia. Men stå på. Neste!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:15   #54
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Vet du ikke det

Morgan som jobber på Ullared vel.
TVN kl.20.30 på mandager.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:16   #55
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Top Model Norge 2011

Jeg digger Brita

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg skal ikke se det. Jeg lar Brita fortelle hvorfor, siden hun skriver det så bra.

http://telenorpopcorn.wordpress.com/...-1-milde-mona/

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:17   #56
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg skal ikke se det. Jeg lar Brita fortelle hvorfor, siden hun skriver det så bra.

http://telenorpopcorn.wordpress.com/...-1-milde-mona/

Herlig, fantastisk bra

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:26   #57
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Tror jeg skal se, om jeg får fjernkontrollen.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:27   #58
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg skal ikke se det. Jeg lar Brita fortelle hvorfor, siden hun skriver det så bra.

http://telenorpopcorn.wordpress.com/...-1-milde-mona/

Jeg fikk bare MER lyst til å se, etter å ha lest denne.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:30   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Jeg også.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:35   #60
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Utrolig morsomt fra Brita.
Jeg fikk jo ikke særlig lyst til å se på lenger. Og stemmer det virkelig som hun skriver at vi ikke får se bildene? Men taperen får tom smykkeeske. Skuff.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no