Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Juleunderforum?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 09:09   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleunderforum?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det var faen skjære meg en lur tanke. :innrømmer:

Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:50   #22
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juleunderforum?

Ja det er lurt å gjøre unna litt allerede nå. Jeg har planer om å være ferdig med det meste av gavestyret innen desember, slik at i adventstiden skal vi bare kose oss. Bake litt julekaker sammen med ungene, pakke inn gaver (jeg elsker å pakke, lage fiine pakker), lese juleeventyr for ungene, lage snølykter, drikke te og gløgg, spise pepperkaker...mmm.

Jeg gleder meg til jul kjenner jeg nå!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:53   #23
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleunderforum?

Jeg gleder meg og skikkelig til jul i år.. sånn barnslig forventing

Er halvveis i julegavene og har alltid lista med i lommeboka tilfelle jeg kommer over noen kjempekupp og lure ideer.

Velkomne ekstrapakker er hjemmestrikkede ullsokker.. Ferdig med første paret og godt i gang med par nummer to

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no