Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-19, 12:28   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Oppvaskmaskinen vår må byttes ut. Den vi har nå har plass til 16 kuverter, og jeg vil ha like god kapasitet i den nye. Gjerne bestikkskuff, men det er ikke et absolutt krav.

Hva bør jeg se på? Vil ikke ha whirlpool.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 11:21   #2
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Vi har miele som åpner seg selv når den er ferdig og kjører en vifte i en halvtime. Den er GULL. Husker ikke modellen, men vet at flere av miele sine oppvaskemaskiner har denne funksjonen.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 17:14   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Vi gikk for en stor Miele-modell når vi måtte bytte nå ved juletider. Vi ville ha en stor og stillegående maskin. Den er ikke så rask da, men alt er tørt når den først er ferdig.

Så også på ulike varianter av Siemens med en sånn ekstra stein inni for bedre tørk.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 18:20   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Har en Bosch serie 8, den har veldig mange reguleringsmuligheter inni. Veldig fornøyd med den. Mye rimeligere enn Miele.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 19:32   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Abonnerer!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 19:37   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

http://www.foreldreportalen.no/forum...=Oppvaskmaskin

Svaret mitt her.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 19:47   #7
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Vi er på vår andre Asko XXL, og den avbefaler jeg. Den første vi hadde var jeg fornøyd med, men den ble feilmontert da vi byttet kjøkken så vi måtte bytte den ut. Den nye har så utrolig håpløse stativgreier i den nederste skuffen. Den slipper også ut ganske mye damp i overkant opp mot benkeplaten, så vi har fått fuktskade på undersiden av benkeplaten.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 19:54   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...=Oppvaskmaskin

Svaret mitt her.

Den ser bra ut, men den har en del dårlige omtaler, ser jeg... Hmmm.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 21:33   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Jeg er veldig fornøyd.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 21:54   #10
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Vi har to av denne over kjempefornøyde.

https://www.finn.no/bap/webstore/ad....nkode=67495427

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-19, 23:36   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Jeg har en Bosch serie 4 tror jeg. På ingen måte toppmodell, den var inkludert når vi bytta kjøkken på kampanjetilbud. Jeg var skeptisk, men jeg elsker den. På ekte. Mye bedre enn Miele som vi hadde før, den var elendig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-19, 03:10   #12
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Vi har to av denne over kjempefornøyde.

https://www.finn.no/bap/webstore/ad....nkode=67495427

Takk for tips. Denne skal vi ha i bakhodet til hytta! 37 dB er jo helt fantastisk. Siden det er åpen kjøkkenløsning på hytta så er dB et av de viktigste punktene på vår liste. Og bestikkskuff

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-19, 08:06   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Jeg har en Miele som jeg er veldig fornøyd med hjemme. Hadde jeg kjøpt ny, så hadde jeg gått enda noen hakk opp for å få enda litt mer fancy innredning og tørkemekanismen, der den åpner seg selv når den er ferdig. Vi har modellen som er hakket hvassere på hytta, og jeg blir fortsatt glad når jeg bruker den, ett år etter vi satte den inn.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-19, 09:43   #14
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Takk for tips. Denne skal vi ha i bakhodet til hytta! 37 dB er jo helt fantastisk. Siden det er åpen kjøkkenløsning på hytta så er dB et av de viktigste punktene på vår liste. Og bestikkskuff

Vi har åpen løsning, så det var avgjørende fort oss.
Når den i tillegg er veldig praktisk innredet med blangt annet bestikkskuff som enkelt kan løftes ut og god løsning for vinglass så er det ren bonus.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-19, 13:12   #15
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger ny oppvaskmaskin

Vi har åpen løsning og hører ingen ting fra bosch-en. Bare når den piper to ganger når den er ferdig.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no