Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skadedyrkontroll

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 18:58   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Skadedyrkontroll

Noen som har dette? Hva koster det? Hjelper det? Vil ikke musa spise gift, gå i bolet og dø der og gi oss en ille lukt i hele huset?
Vi fikk et prisoverslag på 6000kr i året fra Pelias, det er 4 besøk i året. Det kommer noen andre på befaring på mandag. Det gjelder jo mus dette her, sommerstid er det ikke mus inne, men i fjor var det ille. Jeg vet ikke om det var tilfeldig, men det var første vinteren vi ikke hadde katt i huset. Så vi lurer veldig på om det er like greit å skaffe seg katt, eller problemet er blitt så stort at det ikke er nok. Eller om vi skal prøve det ett år samtidig med at vi får ny katt....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 20:44   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skadedyrkontroll

Vi har for maur. Det er to besøk i året, og etter at de satte i gang for et år siden har vi ikke sett mer enn to maurer inne. Det koster ca 3200 i året. Det er verdt det, for jeg får totalt angstanfall av maur.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 21:47   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skadedyrkontroll

Vi bruker skadedyrkontrollen (første svar på Google når man ringer desperat etter å ha sett halen til en rotte stikke ut fra under sokkelen på kjøkkenet!! ). Tror det er et par tusen i året. Det gikk et par i feller inne i begynnelsen, så da måtte vi passe på, men ellers har vi ikke hatt dødsfall inne. Den første døde ikke - jeg kom ned grytidlig for å løpe langtur før jobb, og hørte at den kastet rundt på seg i desperasjon under sokkelen der.

Jeg plugget musikk i ørene, rømte åstedet og sendte rottefangermannen en sms så snart jeg antok at han var våken. "0615? Han er vel oppe nå?"

Så kom de og tok utysket.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no