Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg trenger ny bærbar PC

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 09:22   #1
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger ny bærbar PC

Anbefal meg en PC.


Sist redigert av Strutsen : 15-01-13 kl 14:11.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 11:48   #2
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

Macbook Air 11". iPhoto er genialt, ekstern disk om du har mange bilder som er ferdig redigerte. Har du iPhone/iPad/iPod touch så integrerer de sømløst.


Sist redigert av HP : 10-11-11 kl 12:02. Årsak: iOS
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:01   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

Jeg er fornøyd med min Sony Vaio Y-serie 11".



Jeg betalte vel 4200,- med porto.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 12:08   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

Acer Ferrari.
Liten, og kan ligge i vesken, men med kapasitet som en "stor" laptop.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 15:03   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

Hva med å la noen andre gjøre hele vurderingen for deg?

http://www.dinside.no/880602/de-best...e-oktober-2011

Det ble en asus på meg

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 17:47   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

Budsjett? Er det viktig at pc-en er liten og lett?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 19:22   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

15 tusen? Da hadde ikke jeg personlig ikke vært i tvil: Lenovo Thinkpad T420s.
14" med høy oppløsning og vekt på under 1,8 kilo. Rask SSD, rask prosessor og tåler litt røffere behandling enn pc-er flest. Integrert 3G og et av de aller beste tastaturene på markedet.

Men strengt tatt kan man få en god pc for lavere pris enn det. Samsungs nye Chronos 7 virker interessant. Finnes med 14- og 15-tommer. Siden bildebehandling er et område, så synes jeg 14-tommers skjerm kan være en fint mellomting. Også Samsungen har 1600x900-oppløsning på skjermen - plass til mer på skjermen samtidig...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 19:55   #8
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

Lenovo er sikkert fint, men jeg ville ikke ha kjøpt en for min egne penger. Jeg har en T420 (den er tyngre (jeg har to batterier i for å gjøre den ekstra tung) enn en T420s, ellers er de vel ganske like), og jeg er bare sånn passe fornøyd; styreplaten er alt for liten og ikke særlig god, og jeg syns den er stygg; begge deler spiller rolle for noe jeg skal bruke i timesvis. Jeg ville heller ha kjøpt en stor MacBook Air eller en liten MacBook Pro i den prisklassen.

Ben "try them both, then buy a Mac" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:21   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger ny bærbar PC

T420 og T420s er på en måte like, men på an annen måte ganske ulike. De deler omtrent ikke komponenter. De rettes på en måte mot samme segment, og derfor de har "samme navn", men konstruksjonen er stort sett helt forskjellig. S-en er vel 0,5 kg lettere elns, samt SSD, 3G m.m. er vel standard på alle modellene.

Stygg? Tja. Designet for funksjon vil jeg kalle det, ikke design foran funksjon....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no