Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-13, 13:45   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Vi funderer fælt på hva vi skal gjøre om dagen, mtp hus og sånt. Der vi bor nå er egentlig midt i blinken ift beliggenhet, skole, utsikt osv. Men, vi har kun tre soverom på samme plan. De ligger i bunn (sokkeletasje, men det er kun baksiden som er fyllt opp, så alle soverommene har normale vinduer og utsyn som fra en vanlig 1. etasje). Også har vi loftet, hvor det er gjesterom/loftsstue. Vi tenker at dersom vi ikke finner noe annet passende hus på sikt, må vi lage et soverom der oppe. Vi kan dele loftsstua i to og bygge loftsstue + soverom. Vi lurer på å lage bygge to kvistvinduer i taket også, for mer romfølelse i de to rommene som blir der.

Noe ala dette.




På gavlveggen (der soverommet vil være) er det allerede et vindu, og vi skal sette inn et som er litt større (120x120). Ut fra dette vinduet er det brannstige og rømningsvei ned den veien (nesten 2 etasjer ned til et lite tak som er halvannen meter over bakken). Hvis vi får til å bygge kvistvinduer vil det kunne være rømning via disse og ned taket og ned på veranda (1 etasje ned).

Spørsmålet jeg stiller meg da er når jeg ser for meg at eldstemann vil være stor nok til å kunne bo oppå der? Hva mener dere? Det er altså to etasjer fra resten av soverommene i sokkeletasjen. Det er dessverre ingen mulighet for å lage soverom i den midterste etasjen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:47   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Når ungen hadde syntes det var greit selv, og virket å være trygg og slikt så kunne han sovet overalt for min del.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:47   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jeg hadde følt meg helt trygg på å la min eldste sove i loftsetasje gitt at det var montert en skikkelig og god brannstige der og at han våknet av brannalarmen. Han er 10 år. Yngste er 6 år og ville ikke fått lov enda. Hun hører heller overhodet ikke brannalarmen.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:48   #4
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Vi har soverommene i sokkeletasje, stue/kjøkken i første etasje og loftsstue og et barnerom på loftet. Storesøster flyttet opp da hun var elleve. Hun kunne gjort det da hun var ti (men da bodde vi i hippieland), men ikke så mye før.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:49   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jeg måtte vært trygg på at han våknet og kunne komme seg ut av vinduet og ned en brannstige for egen maskin. Altså minst det dobbelte av seks år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:49   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Se her ja, så kjappe dere er på å svare. Eldstemann blir 7 år i januar, og jeg tenker at noe før 10 blir uansett ikke aktuelt, all den tid bygging osv tar sin tid. Og de to minste kan godt dele rom i noen år til. Men når mellomste skal begynne på skolen og sånt vil hun vel sikkert etterhvert ha eget rom.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:51   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Dere kan ikke sove der selv og ha alle ungene i sokkelen da?

Da jeg var liten hadde jeg og søsteren min soverom i sokkelen, mens mamma og pappa sov i etasjen over. Brannsikkerhetsmessig virker det greiere å ha ungene i samme etasje.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:53   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jeg tror også jeg heller ville flyttet opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:53   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Dere kan ikke sove der selv og ha alle ungene i sokkelen da?

Da jeg var liten hadde jeg og søsteren min soverom i sokkelen, mens mamma og pappa sov i etasjen over. Brannsikkerhetsmessig virker det greiere å ha ungene i samme etasje.

Ja, vurderer det også, om ikke eldstemann tør å sove der oppe f.eks. Utfordringen er at de minste er såpass små enda at jeg synes det også er litt ugreit. :blæ:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:54   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, vurderer det også, om ikke eldstemann tør å sove der oppe f.eks. Utfordringen er at de minste er såpass små enda at jeg synes det også er litt ugreit. :blæ:

Kan jo selvsagt ha babycall med video el. så vi kan følge litt med.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:55   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, vurderer det også, om ikke eldstemann tør å sove der oppe f.eks. Utfordringen er at de minste er såpass små enda at jeg synes det også er litt ugreit. :blæ:

Må dere gjøre noe umiddelbart da? Når yngste er 4-5 er alt mye greiere.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:56   #12
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Eg tenker som Røverdatter. Eg ville ikkje plassert eit barn i loftsetasjen åleine i det heile tatt. Men eg er sterkt prega av ein brann i området her og at Eldste, snart 16 år, framleis kan sove seg gjennom kva som helst utan å vakne.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:58   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Må dere gjøre noe umiddelbart da? Når yngste er 4-5 er alt mye greiere.

Var da jeg mente.


Ok da, han minste er vel blitt mer sivilisert til da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:59   #14
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Jentene fikk soverom på loftet da de var nesten fire og åtte. Ikke no' problem!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:59   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.



Ok da, han minste er vel blitt mer sivilisert til da.

Ja, jeg hadde lett hatt min yngste i en annen etasje nå. I fjor på denne tiden? Not so much.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 13:59   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Vi har også seriekoblede røykvarslere, så om det skulle brenne i bunn og vi voksne sover på toppen vil vi høre det. Jeg er mer bekymret for innbrudd i bunn og ungene mine ligger der helt alene. :skingrestemme:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:00   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Nja, tja.

Sjuåringen min skal sove alene i første etasje fra neste år, vi andre skal sove i kjelleren. Nå sover begge ungene i første, mens vi sover i kjelleren. Jeg tror det går fint. Hun våkner av alarmen (jepp, har testet), og har rom rett innenfor utgangsdøren. Jeg vet ikke hvor greit det hadde vært om hun ikke hadde utgang i samme etasje. Om et års tid kanskje? Med jevnlig brannstige-øvelse?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:03   #18
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

10-aaringen min hörer IKKE brannalarmen om natten naar han sover. Vi har testet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:04   #19
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Poden måtte vært minst 10 år før han hadde fåttl ov til det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 14:05   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?

Kanskje greit å ha 11-12 som et mål da, og så selvsagt teste om han hører brannalarm når han sover osv. Og ha brannøvelser.

Innen den tid kan det jo godt tenkes vi har funnet et mer egnet hus, men hvis ikke er det greit å ha dette som backup.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no