Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

En stor eller to små madrasser?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 13:23   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor eller to små madrasser?

Ikea har hatt en slik tabell før, men prøveligging er det beste. Jeg kjenner flere som ikke kan følge den tabellen, deriblant meg selv. Jeg vil også slå et slag for Ikea sine madrasser. De kan prøveligges inntil 90 dg hjemme, med full returrett om det ikke er fullklaff. Jeg hadde aldri, aldri tatt sjanse på å kjøpe et sted uten slik garanti igjen. For vi byttet faktisk madrass flere ganger nå sist Og jeg kjenner flere som har kjøpt dyre madrasser andre steder, som har angret som en hund etterpå fordi de ikke passer dem. Men når man betaler tusenvis av kroner, så føler de at de ikke at de kan kjøpe nye med det samme...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 13:29   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor eller to små madrasser?

Vi har en stor. Vi ligger mye på midten og det var uaktuelt med noe annet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 21:57   #23
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor eller to små madrasser?

OK. IKEA. Skal jeg ha med pocketfjær eller lateks eller hva? Jeg må kjøpe i morgen. Mannen sier han krever skilsmisse hvis han må sove på gulvet en gang til. Han er veldig entusiastisk til prosjekt nytt soverom. "Gjør som du vil. Jeg sover ikke på gulvet en hel helg til. "

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 11:59   #24
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: En stor eller to små madrasser?

En hel, hilsen en som ligger i sprekken halve natta..,... Eller tykk overmadrass, noe vi ikke har lenger....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no