Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nintendo DS

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-07, 10:27   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nintendo DS

Hvor på nettet kan jeg kjøpe spill til Nintendo DS?
Passer spill fra hele verden i en konsoll kjøpt i Norge?
Ser at det er billig å bestille på ebay, faktisk under 200 kr grensen, og da lukter jeg billige og populære julegaver

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:28   #2
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: Nintendo DS

De fleste butikker har vel DS-spill tenker jeg.. komplett, platekompaniet.. søk på kelkoo.no så finner du sikkert noe

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:35   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

:abonnere:

Jeg lurer også på om spill fra hele verden passer i norsk konsoll.

Og så har jeg sjekket ebay, men det jeg fant, hadde så høy porto at besparelsen ble liten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:35   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo DS

Jeg kjøper brukte og nye spill til DS på qxl.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 10:42   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Vi har i hvertfall spill som er kjøpt i Kina til vår DS.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 11:28   #6
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo DS

Nå er jeg litt grønn på de ulike typene, men jeg vet at en butikk i Oslo selger spill til Nintendo for 50 kr stykket, men jeg vet ikke hvilken type. Den ligger nede på Grønlandsleiret, ett sted, og heter Hadi City.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 11:47   #7
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo DS

DS -spill går om hverandre. Vi kjøpte mange i USA. Det er jo reneste gi bort pris på de der ca 19.90$

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 12:08   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

DS -spill går om hverandre. Vi kjøpte mange i USA. Det er jo reneste gi bort pris på de der ca 19.90$

Ser at på ebay uk ligger mange av de nyeste spillene til rundt 10 pund, sendes fra forskjellige steder i verden (Hong Kong, Singapore mm) De fleste selgerene har høy rating også, hvilket burde tegne bra? dette er helt nye ubrukte spill.
Tror jeg må teste en bestilling.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 13:01   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ser at på ebay uk ligger mange av de nyeste spillene til rundt 10 pund, sendes fra forskjellige steder i verden (Hong Kong, Singapore mm) De fleste selgerene har høy rating også, hvilket burde tegne bra? dette er helt nye ubrukte spill.
Tror jeg må teste en bestilling.

Og porto er ikke høyere enn prisen?

Gi gjerne tilbakemelding her hvis du tester.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 13:12   #10
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Og porto er ikke høyere enn prisen?

Gi gjerne tilbakemelding her hvis du tester.

Jeg skal gi full rapport

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 17:15   #11
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Nintendo DS

Har kjøpt spill i Spania og det går greit. Eneste ulempen var at spill inf stod på spansk og bare spansk. Går greit når andre kompiser har det samme spillet og kan forklare hva de ulike tingene betyr.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 19:13   #12
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo DS

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ser at på ebay uk ligger mange av de nyeste spillene til rundt 10 pund, sendes fra forskjellige steder i verden (Hong Kong, Singapore mm) De fleste selgerene har høy rating også, hvilket burde tegne bra? dette er helt nye ubrukte spill.
Tror jeg må teste en bestilling.

Jeg hadde spurt om hvor mye porto blir og hvor lang leveringstid det er først ihvertfall. Ellers er jo høy rating på Ebay en god indikasjon, men jeg har fått "fake" varer engang på en bruker med topp rating. Men jeg har kjøpte mye på ebay opp igjennom årene, og det har bare skjedd en gang.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 19:34   #13
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nintendo DS

Cdon.com har spill.

http://www.cdon.com/main.phtml?navro...av_genre=10504

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:25   #14
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Måtte lete frem denne tråden for å fortelle at jeg har bestillt endel spill til DS herfra:
http://stores.ebay.com/The-Game-Haven
Har betalt fra $11 pr spill og $4,50 i shipping.
Finn nettopp Hannah Montana, og det ga jeg $16 for

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 18:08   #15
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Måtte lete frem denne tråden for å fortelle at jeg har bestillt endel spill til DS herfra:
http://stores.ebay.com/The-Game-Haven
Har betalt fra $11 pr spill og $4,50 i shipping.
Finn nettopp Hannah Montana, og det ga jeg $16 for

Takk for tips.

Men jeg gikk inn på ett av spillene, og der sto det 14.99 i shipping til Norge. Avtalte dere noe spesielt?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 19:20   #16
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Takk for tips.

Men jeg gikk inn på ett av spillene, og der sto det 14.99 i shipping til Norge. Avtalte dere noe spesielt?

Hm, nei. Kanskje det er jeg som har blingset her, skal sjekke nettbanken senere. Shipping står hvertfall til 4,50 på pakken.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 19:32   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo DS

Jeg driver med villedene info her: Tilsammen kom dette DS spillet på 165 kroner med frakt, så shipping var dyrere ja. Men det er vel fortsatt en grei pris, spillet var derimot en flopp for meg Jeg lener meg tilbake med Zelda istedet. Det er bra spill det!
Ser forresten at Zelda ligger på $34, så med frakt ville det kostet 275 kr ca. Det er vel bare litt under prisen til platekompaniet (349).

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 20:02   #18
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo DS

Ellers så kan man jo kjøpe en R4ds-kort og siden laste ned spillene fra nett. Det er den billigste måten å få spill på.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 20:03   #19
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo DS

Og i Thailand. Spillene der funker også.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no