Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sporty var du som ung?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 13:29   #21
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Ridning, karate, judo, svømming, skyting, mellomdistanseløping, tennis og fitness. Drev med en god del av dette på konkurransenivå og har vært aktiv utøver i mange år en et par av disse.
Nå: løping, svømming, litt fitness. Er aktiv som utøver.

  Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:33   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg drev lite med idrett, men holdt mer på med kor, sangundervisning, speidern, teatergrupper o.l.

Som voksen har jeg trent aerobic og jogget,- nå jogger jeg regelmessig.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:35   #23
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I tillegg hadde jeg en mor som alltid reagerte (og reagerer fortsatt) på enhver utfordring man skulle prøve seg på med et "Nei, huff!".

"Jeg tenkte å dra på skitur med venninnene mine!" "Nei, Huff. Fall nå ikke å slå deg da. Og blir det ikke veldig kaldt?!"

" Jeg og storebror har kjøpt oss slalomski og skal ta instruksjon og prøve oss i vinterferien - blir ikke det gøy, tror du? " "Nei, huff, vær nå forsiktige!"

"Jeg har meldt meg på maraton! " "Nei, huff, maraton? Er du gal?"

Vi er flere med sånne mødre, ja? Heldigvis har det ikke stoppet meg, og hun får høre det i klartekst hver gang hun prøver å få barna mine fra å løpe. De kunne jo falle.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:36   #24
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Drev veldig aktivt med Tae Kwon Do i mange år (12 år)

Nå går jeg tur med bikkja....

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:37   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg danset selskapsdans fra jeg var 5 til jeg var 14, og etter det danset jeg streetdance til jeg var 19. Sistnevnte drev jeg ganske aktivt, og trente rundt 10 timer i uka. Etter at jeg sluttet med det har jeg danset boogie woogie litt sporadisk, men ikke de siste 6 årene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:38   #26
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg spilte håndball fra 1. til og med 9. klasse. Det var ett år jeg spilte fotball også, lurer på om det var 7. klasse, og så var jeg drillpike i tre år. På videregående begynte jeg med aerobic, og har trent det on og off siden da. Har aldri aldri trent i lengre perioder (utenom graviditetene, av diverse grunner), men det har vært perioder med trening bare 1-3 ganger pr måned. .

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:39   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg har også vært cheerleader ett år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:40   #28
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Som barn/ungdom organisert over kortere og lengre tid; friidrett, håndball, jazzballett, badminton ( på surre - det var kjempegøy) og tae kwon do. Uorganisert langrenn og slalom.

Jeg var nokså dårlig i friidrett bortsett fra i alt som var tungt og skulle kastes langt. (Helt sant, altså). Håndball var jeg dårlig i, og kom aldri forbi andrelaget. Tae kwon do var jeg et nokså greit naturtalent i, men måtte gi meg tidlig pga kneskade. Det er fortsatt litt sårt - og kneet fortsatt vondt.

Som voksen er det sykkel og treningsstudio/sal/spinning som gjelder.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:41   #29
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg danset ballett m.v. rundt 15 timer i uka.

  Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:46   #30
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Som liten var det turn og ballett.
Som ungdom var det ballett, jazzballett og aerobic.

Nå er det jogging, og i tillegg bruker jeg Ellipsemaskinen flere ganger i uken.
Trener alt fra 2-5 dager i uken.


Sist redigert av Tilde : 11-09-09 kl 21:50.
Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:51   #31
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg spilte håndball og volleyball i mange år. Har også vært innom skøyter, langrenn og turn. Skulle ønske jeg var like sporty nå.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:51   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Hovedgrenen var orientering og håndball.
PÅ vinteren drev jeg med langrenn istedet for orientering. Spilte også tennis.
HAdde vorsthere som jeg drev litt trekk med.

Jeg var veldig aktiv, trente hver eneste dag.
Helger var det konkurranser

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:01   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Hest og alt det førte med seg, håndball, noe Kung Fu og mye offpiste nedoverski.

Nuh? Fint lite. Jeg rører meg i ny og ne, og har hund.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:05   #34
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Har alltid vært med på en eller annen aktivitet fysisk sett, og har vært innom turn, jazzballett, håndball (det ga jeg meg med da jeg forsto at jeg ALDRI kom til å klare å hoppe og kaste samtidig). Svømming drev jeg med en periode, men fotball er del det jeg har drevet mest med. Helt til jeg var passert 30 spilte jeg fotball på ukentlig basis.
Nå driver jeg bare med husmortrim. Ergometersykkel, elipsemaskin og øvelser i kjeller`n

  Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:06   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har også vært cheerleader ett år.


Jeg var wrestling-cheerleader i noen måneder. Noen burde ha fortalt meg at det kanskje ikke var særlig lurt. Jeg var ikke akkurat typen, for å si det mildt.

Jeg var veldig usporty som barn. Var for det meste ganske tjukk (i større eller mindre grad) og drev ikke med organisert trening. Jeg begynte ikke å trene på ordentlig for jeg var nærmere 20. Mulig det er denne trege starten som har gjort meg så vanvittig tungtrent.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:07   #36
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg begynte i fotball da jeg var rundt 10 år. Før det hadde jeg prøvd meg i friidrett men treneren vi hadde var en tyrann i mine øyne så jeg sluttet fordi jeg var redd ham. Jeg spilte fotball til jeg var omtrent 20, i tenårene trente jeg flere timer hver dag, trente med flere lag samtidig, spilte kamper for flere lag, det var ikke måte på hvor mye fotball jeg var med på.

leker jeg fotball med jentene, og vi står masse på slalom. Jeg er ikke noe god på slalom i det hele tatt men hoppet i det og lærte meg det for at ungene skulle lære det.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:09   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg lå på sofaen med nesa i en bok til jeg var godt voksen. I dag trener jeg imidlertid en del og liker det. Jeg var sågar fritatt fra gym på videregående.

  Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:11   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg var wrestling-cheerleader i noen måneder.

Åh, er det de som sitter og cheerer? "gooooOOOOO VIKINGS!"

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:19   #39
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, er det de som sitter og cheerer? "gooooOOOOO VIKINGS!"

Ja, det var noen stående cheers først, og så satt vi, ja.

Satt med beina i kryss og klappet i matta.

You can do it if you try. V-I-C-T-O-R-Y! Yeeeeeey!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 14:28   #40
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg gikk på turn fra jeg var 5-6 år. Dette ble etterhvert byttet ut med ballett - drev med både klassisk og moderne ballett flere ganger i uka til jeg var ferdig på videregående

Nå jogger jeg litt og trener litt på Elixia i tillegg til litt sykling på sommeren og ski på vinteren

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no