Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Piggdekkgebyr Bergen

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 23:35   #1
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Piggdekkgebyr Bergen

Er det mye kontroll?

Jeg parkerer på kollektivparkering på Nesttun hver dag.
(bor i en annen kommune)

Jeg har bestilt sesongoblat nå, men jeg ser den ikke er gyldig før jeg har fått faktura OG de har registrert innbetalingen...

Så jeg lurer på om jeg skal kjøpe oblat hver dag til dess, ta bussen hele veien til jobb, eller leve farlig og satse på at de ikke finner meg?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:36   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Dei har vel sagt at kontrollane skal bli hyppigare i år enn før. Eg boikotter heile opplegget når eg skal gjennom Bergen, men eg biter i det sure eplet når me skal parkera ein eller annan plass innanfor kommunegrensa.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:39   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Men laaangt oppi veien der bak på Nesttun?
De er vel der hele tiden for man må ha oblat for å kunne parkere der i det hele tatt. SUKK! Hvorfor var det piggdekk med bilen da jeg kjøpte den? Så ikke det jeg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 00:00   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Her i Trondheim tror jeg det er parkeringsvaktene som sjekker om man har disse oblatene. Så står man på en parkering der det går vakter jevnlig er vel faren stor for å bli tatt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:07   #5
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her i Trondheim tror jeg det er parkeringsvaktene som sjekker om man har disse oblatene. Så står man på en parkering der det går vakter jevnlig er vel faren stor for å bli tatt.


Ja det var min konklusjon, så jeg har parkert på en restaurant 4 min kjøring hjemmefra i dag
Busskortet gjelder bare i Bergen, ikke i min kommune.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:44   #6
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

I fjor var det lite kontroller ja, og da først og fremst folk som kjørte i og rundt sentrum tror jeg. Men som Urt sier så er det varslet flere kontroller i år. Det er Bergen Parkering som holder kontroller.

Når det er sagt kan de ikke gi deg bot om de har sett at bilen er i bruk. Det var i hvert fall det vi fikk opplyst i fjor.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 21:01   #7
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Opprinnelig lagt inn av indie, her.


Når det er sagt kan de ikke gi deg bot om de har sett at bilen er i bruk. Det var i hvert fall det vi fikk opplyst i fjor.


Mangler det et ikke i den setningen?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:16   #8
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Mangler det et ikke i den setningen?

Hehe, jo, det gjør det.

Vi er sentrumsbeboere, og her er det vel parkeringsvakter flere ganger i uka. Fikk ikke betalt før et par uker inn i november i fjor. Lot bilen stå, og fikk ingen bot.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:27   #9
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen

Interessant....

kanskje jeg kan kjøre til Nesttun i morgen da. Det tar så laaaaang tid å komme seg hjem ellers, og jeg har barnevakt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:10   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Piggdekkgebyr Bergen



Jeg oppdaget at det bare kostet 30 kr for en oblat. Det er ihvertfall halvparten av hva jeg forespeilet meg, så jeg kjøpte rett og slett oblat.

  1. (nå bare følger jeg opp tråden her, så man kan få vite dette om man søker i forumet )

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no