Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-14, 15:33   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sikler på Lyon selv, men her er den utsolgt. Varianten med 3 seter og stoler har bare 25 % avslag eller deromkring. Har ikke stor tro på at du finner hjørnevarianter kjempebillig, dessverre. De er veldig populære.

Edit: Fikk du tak i?

Jepp, på Plantasjen Ski. De hadde igjen EN 3-setergruppe igjen i går kveld, tror den var satt ned 3000. Det var 1000 kr avslag på hjørnesofaen, 10 %, men de er tydeligvis så populære at det ikke er behov for noe med avslag på dem heller.


Den 3-seter gruppen var utrolig god å sitte i, den også. Hadde nok kjøpt den hvis vi hadde hatt plass. Stolene er veldig gode!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 15:58   #22
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Isola, kjøpte dere putekassen på nett eller i butikk noe sted?

Keter jumbo, altså. Jaja, to sitteplasser er jo ikke dumt, det. Men det var å finne noen som har den nå, da

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 15:59   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Jeg kjøper ikke nå, hvis det bare er 10 % avslag. Da venter jeg heller til våren.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-14, 16:13   #24
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utesofa Lyon på tilbud, mon tro?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjøper ikke nå, hvis det bare er 10 % avslag. Da venter jeg heller til våren.

Det var mer på sittegruppen. Jeg har håp om at det er myyyyye sommer igjen så jeg får brukt sofaen mye selv om sesongen er på hell

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no