Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Må ha ny vaskemaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-14, 03:21   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Må ha ny vaskemaskin

Ja, midt på natta må jeg ha ny maskin. Skulle bare henge opp en vask før leggetid, og ble møtt av den verste brentlukta. Etter å ha forsikra meg om at den ikke brenner eller kommer til å brenne, så slår det meg at jeg må ha ny. Ganske snart.

Jeg har omtrent denne fra før, men en eldre modell: http://www.elkjop.no/product/hviteva...skin-evo-1672d Den ble kjøpt i 2006 og holdt i 8 år. Skiftet børster på den etter 5 år.

Jeg har ikke råd til en supermaskin, men denne er jo veldig på tilbud: http://www.elkjop.no/product/hviteva...askin-l72670fl

Har ikke tørketrommel, så mange omdreininger er nesten et must. Stor trommel er fint, utsatt start er bra og de fleste har vel gode ullprogrammer uansett. Må ha frakt hjem, så å gå noe særlig over 4000 er helt uaktuelt. Noen som kan synse litt?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 08:58   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må ha ny vaskemaskin

AEG er generelt et merke med god kvalitet, tror du får mye for pengene hvis du kjøper den du linket til.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 10:29   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må ha ny vaskemaskin

Sjekk om det er noe tilbud på wwww.whiteaway.no.
Vi kjøpte oppvaskmaskin derfra og den ble levert inn på kjøkkengulvet lillejuleaften for en slikk og ingenting i frakt. Elkjøp i byen har skal ha mange hundre kroner i frakt og det er det jo ikke verdt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 10:58   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må ha ny vaskemaskin

Min pappa har tilbudt seg å hjelpe med frakt og å kjøre bort den gamle.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 13:23   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må ha ny vaskemaskin

Det ser vel ut som en grei maskin. Eneste er at den ikke er børsteløs.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-14, 16:54   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Må ha ny vaskemaskin

AEG har tradisjonelt sett brukt å være gode, men en del mener vel at de rimeligere AEG-maskinene i praksis egentlig er Electrolux-maskiner med AEG-merket etter de konsernene slo seg sammen på dette området. Før-prisene til Elkjøp har jeg liten tillit til - her kan gjerne priser reguleres i forkant av planlagte kampanjer.

Men med det sagt, her virker det som en god maskin i forhold til prisen når man ser på en del av spesifikasjonene.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no