Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-11, 15:10   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?

Plasticdingsen i under 3d-pinnene i laderporten til min iPhone 3GS gikk i stykker. Nå er telefonen sendt til reparasjon, dagen før jeg skal dra til utlandet i 2 uker (mannen blir hjemme). Den 12. juli er det 1 år siden jeg kjøpte telefonen, så det er 10 dagers bindingstid igjen på den. Ikke hadde de lånetelefon i AppleStoren hvor jeg leverte den, og ikke kunne jeg få en iPhone 4 til redusert pris (jeg fikk jo min nåværende telefon for 499 kr, rett før iPhone 4 skulle lanseres, og jeg vet at iPhone 5 kommer i september...)

Jeg tok ut SIM-kortet og puttet den i en gammel telefon som lå herhjemme, men det funker ikke å ringe til nummeret - man kommer rett på en telefonsvarer.

Det er rett viktig at jeg skal kunne ringe og bli ringt opp i ferien, siden det blir et tett og innviklet programm med ud- og hjemreise. "Alle" har mitt mobilnr. og forventer å kunne kontakte meg på den. What to do ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 15:23   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.571
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?

Ta en utskrift av forbrukerkjøpsloven med deg og si at du gir lang f i om de ikke har utlånstelefon, da får de skaffe en.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 18:49   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?

Det kan kanskje høres ut som om feilen ikke dekkes av reklamasjonsretten din. Jeg vil tro at de kommer til å si at det skyldes en ytre påvirkning.
Da har du strengt tatt ikke krav på et låneprodukt heller.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 20:44   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Telefon til reparasjon - beste panikkløsning ?

Vel, da har jeg skaffet meg en LG android telefon hos NetCom. Nyeste modell og alt, mye bedre enn iPhone ifølge selgeren, og jeg fikk mitt gamle tlf.nr. overført til den. Har klart å bruke telefonfunksjonen, SMS og kamera, men ellers er den veldig uvant (og stygg ), og ikke klarte jeg å synche noe fra iMacen over til den. Men nå har jeg da i det minste noe jeg kan bruke mens jeg er borte.

Det var ikke noen spørsmål om min reklamasjon var "gyldig". Applebutikken hadde bare ikke noen lånetelefoner.

Gahd, sikke krise. Ikke det jeg hadde bruk for, dagen før hele familien reiser til forskjellige destinasjoner...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no