Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Plaxo, MobileMe eller ?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 13:31   #1
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Plaxo, MobileMe eller ?

Jeg går meg fullstendig vill i jungelen av apper og programmer. Jeg har ikke mindre enn 3 pc'er, 1 mac, 1 iPad, 1 iPhone og 1 iPod. Synkronisering mellom dem alle (kontakter, kalender, e-post, favoritter, notatbøker osv) er ønskelig.

For favoritter har jeg funnet en grei løsning som støttes av alle nettlesere - xmarks

Men når det gjelder kontakter får jeg det ikke helt til. Har flere løsninger gående samtidig fordi jeg har mistet oversikten, og dette resulterer i at jeg har dobbelt opp av mange kontakter. Når jeg sletter eller rydder i lista varer dette i noen få herlige minutter - til neste synkronisering..... da er plutselig alt tilbake. Kalenderen går gjennom samme behandling.

Nå er det plutselig oppkopling mot facebook på noen av tjenestene også, og jeg har som sagt... gått meg vill.

Noen gode råd anyone?

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 14:17   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plaxo, MobileMe eller ?

Vent på det nye operativsystemet. Kommer snart (?) og har visstnok noe fancy cloud-sync-opplegg. Usikker på om PCene kan bruke det, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 14:59   #3
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Plaxo, MobileMe eller ?

Fancy cloud? Ahmmm...googler

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no