Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 20:47   #41
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det synes jeg er en lite gjennomtenkt måte å gjøre det på, hva med å heller gi uttrykk for på en høflig (og muntlig) måte at det er fint om man ikke sier at man vil ha de dagene "bare for sikkerhets skyld", siden det blir problematisk ifht. personalet som sikkert har mye avspasering og fri å ta igjen hvis de blir for mange på jobb?

Signerer. Det er helt klart bedre enn lapp, synes jeg.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:48   #42
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Syns dette var en snodig måte å gjøre det. Det må vel holde at dere skriver en gang om barnet skal komme eller ikke? Vår bhg har åpent i romjula men kun begrenset antall timer. De har stengt julaften og nyttårsaften, så i år er det bare to dager det er snakk om.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:49   #43
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Nei, ikke generelt, men i høytider hvor familier samles og koser seg sammen, da syns jeg det er stusselig å sende barna i barnehagen.

Det er faktisk ikke alle familier som samles og koser seg sammen, eller kanskje ikke mere enn julaften og 1. og 2. juledag. De fleste vanlige folk må faktisk på jobb alle dager utenom helligdagene, dersom man ikke tar feriedager eller har jobbet inn. Er det da stusslig å sende ungene i barnehagen? Det er da mere stusslig å ta de med på jobben hvor det ikke er lekemuligheter og i hvert fall ikke lekekamerater.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:49   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Presisering: Dette er en oppfølgingsbeskjed som kun ble gitt til de som allerede har meldt på barna sine. Nederst kan du krysse av for "Har ikke behov likevel", så de har kanskje et håp om at flest mulig skal krysse av for dette.

Jeg syns det høres hel snodig ut, og ville spurt dem rett ut om hvorfor de spurte enda en gang, når de allerede har fått svar.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Barnehagen har krav om uttak av et visst antall dager ferie i året.

Nei, det gjelder ikke alle. Tidligere så var det et krav fra staten (?) om at barnehagebarn måtte ha et visst antall uker ferie fra barnehagen, nå er det dette opp til hver enkelt barnehage. I vår bydel har ingen av de kommunale barnehagene et slikt krav.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:51   #45
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Sønnen min skal i barnehagen i romjulen selv om jeg er hjemme i permisjon med lillesøster. Jeg hadde blitt irritert hvis barnehagen hadde antydet at han burde vært hjemme i romjulen. Barnehagen er stedet han har venner og får utfoldet seg på helt andre måter enn hjemme med meg og en mildt sagt svært krevende babylillesøster. Det blir likevel mange juledager vi kan kose oss sammen hele familien

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:52   #46
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det er faktisk ikke alle familier som samles og koser seg sammen, eller kanskje ikke mere enn julaften og 1. og 2. juledag. De fleste vanlige folk må faktisk på jobb alle dager utenom helligdagene, dersom man ikke tar feriedager eller har jobbet inn.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:54   #47
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Nei, det gjelder ikke alle. Tidligere så var det et krav fra staten (?) om at barnehagebarn måtte ha et visst antall uker ferie fra barnehagen, nå er det dette opp til hver enkelt barnehage. I vår bydel har ingen av de kommunale barnehagene et slikt krav.

Hvis man har en betalingsfri måned, så skal ungene ha en viss periode fri i løpet av året.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:55   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Hvis man har en betalingsfri måned, så skal ungene ha en viss periode fri i løpet av året.

Nei, sånn er det ikke i vår bydel. Vi har betalingsfri måned, men intet krav om et visst antall uker fri.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:57   #49
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Sønnen min skal i barnehagen i romjulen selv om jeg er hjemme i permisjon med lillesøster. Jeg hadde blitt irritert hvis barnehagen hadde antydet at han burde vært hjemme i romjulen. Barnehagen er stedet han har venner og får utfoldet seg på helt andre måter enn hjemme med meg og en mildt sagt svært krevende babylillesøster. Det blir likevel mange juledager vi kan kose oss sammen hele familien

Jeg kjøper det med at han har venner og sånt i barnehagen, men skal de være i barnehagen i jula?
Min erfaring er at det ikke er så mange unger i bhg i jula. Jeg er praksis i en bhg nå og av nesten 60 unger er det under kun 5 og 7 stk torsdag og fredag som skal være i bhg. Det er ikke veldig mange akkurat.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:58   #50
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Nåja, de fleste steder jeg har jobbet ser de helst at folk er på jobb i romjula, selv om de ansatte selvsagt ønsker mest mulig fri. Derfor fordeler vi dagene, dersom vi kan gå med redusert bemanning noen dager. For eksempel 2. juledag og 1. nyttårsdag, da kjører vi litt redusert.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:58   #51
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Sønnen min skal i barnehagen i romjulen selv om jeg er hjemme i permisjon med lillesøster. Jeg hadde blitt irritert hvis barnehagen hadde antydet at han burde vært hjemme i romjulen. Barnehagen er stedet han har venner og får utfoldet seg på helt andre måter enn hjemme med meg og en mildt sagt svært krevende babylillesøster. Det blir likevel mange juledager vi kan kose oss sammen hele familien

Hos oss er 8 barn av 104 påmeldt på torsdag i romjula. Det er vidt alderspenn og jeg ser tydelig at dette kan bli trøblete for barnesammensetningen.

Jeg har også opplevd mange som har ført på ungene for sikkerhets skyld. Ikke kult når man forventer 13 barn og sitter igjen med 4. Men jeg ville heller snakket med foreldrene enn å sende ut et generelt skriv. Jeg skjønner at noen må jobbe og dermed er avhengig av plassen de dagene, men argumentet om at ungene kjeder seg hjemme og dermed må i barnehage - det kjøper jeg ikke. Da får man jobbe litt for å finne litt underholdning.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 20:59   #52
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Da kjenner vi veldig ulike mennesker, Fnatten. Jeg vet knapt om en unge som er i barnehagen på de tidspunktene du nevner.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:00   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Ingen unger har vondt av å kjede seg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:00   #54
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Min mor forteller at det som er kjedelig er at mange sier at de skal ha ungene i barnehagen og når dagen kommer så er halvparten av ungene hjemme.

Jeg synes SELVSAGT det er OK at barnehagen sier at det kommer til å være redusert bemanning og at de ønsker at det antallet barn som er påmeldt er et REELT antall. Jeg vet de har hatt romjuler hvor bare 1/4 av barna som har vært påmeldt har møtt opp, og det er jo helt klart en utrolig sløsing med bemanningen. Og ikke minst surt for de som i utgangspunktet ikke ønsker å jobbe.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.



Nei, ikke generelt, men i høytider hvor familier samles og koser seg sammen, da syns jeg det er stusselig å sende barna i barnehagen. Det er vel ikke så mange barn der at det er så veldig morsomt å være der heller.

Ikke morsomt? Jeg tror sønnen min vil ha det strålende. Og 27. og 28. desember i år ER faktisk vanlige arbeidsdager, så for veldig mange er det svært lite høytid disse dagene.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Ke? Vi kan ikke bo på samme klode!? Jeg og mannen min har langfri annenhver jul fordi vi begge to har familiene våre langt unna, så da reiser vi bort til dem. Det betyr at vi må jobbe påfølgende jul. Så da prøver jeg ikke å ta meg fri i romjula en gang. Fair is fair - jeg og familien min er da ikke så utrolig viktige at vi kan fritas for jobbing hver romjul bare fordi vi "vil det slik".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:02   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.


Ke? Hva slags verden lever du i? Jeg og mannen min har langfri annenhver jul fordi vi begge to har familiene våre langt unna, så da reiser vi bort til dem. Det betyr at vi må jobbe påfølgende jul. Så da prøver jeg ikke å ta meg fri i romjula en gang. Fair is fair - jeg og familien min er da ikke så utrolig viktige at vi kan fritas for jobbing hver romjul bare fordi vi "vil det slik".

Jeg lever i en reel verden. At våre verdner ikke er like betyr ikke at min verden er rar.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:03   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tja, nå vet jeg ikke. Der hvor mannen min jobber fikk de beskjed om at viss de ville på jobb i romjula måtte de gi beskjed. Sjefen så nemlig helst at alle ble hjemme. De aller fleste jeg kjenner prøver å ta fri i romjula.

Der hvor mannen min jobber har de også fri hele romjula, men det betyr ikke at det er veldig, veldig mange som jobber i romjula allikevel. Jeg jobber i romjula nå, og har alltid jobbet i romjula før. Men du kjenner kanskje ikke noen som jobber i butikk, på legekontor, i barnehage, på hoteller eller i restauranter, Berglijot?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:03   #57
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg lever i en reel verden. At våre verdner ikke er like betyr ikke at min verden er rar.


Sorry, jeg har allerede endret ordlyden. Mente ikke å fornærme. Men jeg kjenner virkelig ingen som bare kan velge å ikke jobbe når det passer seg slik.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:05   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Jeg synes det var en merkelig oppfølging

Det er et evigvarende problem at det meldes på flere barn enn de som faktisk kommer.

Vi får en lappe der vi fyller ut dager og tidspunkt vi har behov for, og da er den konktrakten bindene. Vi har heldigvis muligheten til å ta fri Hannah i jula. Men jeg har full forståelse for at noen faktisk ikke får til det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:05   #59
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Der hvor mannen min jobber har de også fri hele romjula, men det betyr ikke at det er veldig, veldig mange som jobber i romjula allikevel. Jeg jobber i romjula nå, og har alltid jobbet i romjula før. Men du kjenner kanskje ikke noen som jobber i butikk, på legekontor, i barnehage, på hoteller eller i restauranter, Berglijot?

Noen i barnehage, men det er sjelden de jobber i jula.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 21:06   #60
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

En klønete formulering, helt klart. Litt på kanten "spiss" også, men det kan hende den som har skrevet beskjeden ikke har verdens beste formuleringsevne.

Som andre her ser jeg det som en selvfølge at barnehagen er åpen i romjulen, og at vi kan velge om vi skal bruke plassen vi betaler for.

Hvis jeg tolker i beste mening tror jeg de prøvde å si at man skulle være helt sikker på at barnet KOM hvis man sa ja til å bruke plassen i romjula.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no