Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kransekake eller tårnkake

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva sier du?
Kransekake 74 90,24%
Tårnkake (tårnkak) 9 10,98%
Annet 2 2,44%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 82. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 20:08   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kransekake eller tårnkake

Ny trønderpoll.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:13   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Jeg sier selvsagt kransekake.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:28   #3
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Kransekake.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:29   #4
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Kransekake.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:30   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Tårnkak!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:31   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tårnkak!

Gærning.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:35   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Kransekake, selvsagt.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:37   #8
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Kransekake!

Tårnkake ... hva er nå det?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:45   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Kransekake.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:53   #10
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Nå er jeg ikke trønder, men er frekk nok til å svare; kransekake!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:54   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Alle kan svare, ikke bare trøndere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 20:58   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Har aldri hørt uttrykket tårnkake.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:01   #13
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Tårnkake. Er nordlending, ikke trønder.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:03   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Pållen kommer selvsagt som en assosiasjon til denne tråden.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=mellomjul

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:27   #15
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Jeg er halvt trønder (regner meg for litt mer enn det, da jeg i tillegg er født i Trondheim), og jeg sier kransekake. Tårnkak har jeg aldri hørt om, men det må jeg jammen spørre pappa om.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:44   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Sier kransekake.

Men har selvsagt hørt tårnkake.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 21:48   #17
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Sier kransekake og begrepet tårnkak har jeg helt glemt. Men en ting er sikkert: Nå skal jeg begynne å si tårnkak igjen

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 22:04   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Vi som sier tårnkak er sikkert de samme som sier topp-is i stedet for krone(s)-is.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 22:49   #19
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Kransekake!

Tårnkake, er ikke det nesten som bryllupskake?
Og jeg er forresten ekte trønder. Nord-Trønder faktisk.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 22:51   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kransekake eller tårnkåke

Igjen; jeg har tilbragt litt tid i trivelige trøndelag.

Første gang jeg ble spurt om jeg ville ha tårnkak så jeg ut som et spørsmålstegn. (Men jeg var ikke like forvirret som da jeg prøvde å skjønne hva kakskiv var.)

Jeg sier selvfølgelig kransekake.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no