Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-20, 11:27   #561
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 266
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Veldig snodig hvordan dopapirhamstring tydeligvis er helt universelt. Det er liksom den aller største skrekken alle kan tenke seg, å gå tom for DOPAPIR. Jeg skjønner det jo litt, da. Det er liksom en liten krise alle har kjent på en gang, en trygg og velkjent krise midt oppi den skumle og ukjente. En krise med ledig konkret tiltak, som alle kan få til.

Ikke sant? over hele verden går folk bananas og kjøper dopapir. Dopapirsalget kommer til å stanse helt opp snart, fordi alle har et par års forbruk lagret.

(Jeg har fått snap-er og IG-stories fra både Tyskland, California, NY-state, Australia og Danmark med tomme dopapirhyller.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-20, 11:29   #562
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 22
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kjøpt dypfryser. Nå holder det ikke med den lille plassen som finnes i kombiskapet. I morgen skal jeg lage opp en stor batch med ertesuppe og rundstykker så vi har i tilfelle vi blir syke.

Gammel 17-03-20, 16:47   #563
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Kastet tilslutt blir det vel uansett.. sorry, måtte bare

Hahaha det skulle jeg skrive, nå slapp jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-20, 17:08   #564
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 218
star er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt likt
Standard

Fryser ja, skulle så inderlig ønske jeg hadde plass til en fryser.

Gammel 17-03-20, 19:30   #565
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 172
Palmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt avPalmen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Fryser ja, skulle så inderlig ønske jeg hadde plass til en fryser.

Har du en veranda du kan sette den på?

Gammel 17-03-20, 19:38   #566
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 218
star er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt liktstar er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har du en veranda du kan sette den på?

Fins det frysere som kan stå ute?
Har terrasse på bakkeplan.

Gammel 17-03-20, 23:50   #567
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner til
Standard

For øvrig går jeg mye tur med Mutter'n og har selvsagt ikke sagt noe om at hun er ment å være lokkemat om vi møter på zombier. Dessverre ser det ut til at hun sovner før kveldsturen så jeg må finne noen andre til å være avledning om jeg møter på vampyrer.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-20, 15:10   #568
frukt

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 227
frukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Fins det frysere som kan stå ute?
Har terrasse på bakkeplan.

Flere i testen under her kan stå ute. Nesten så jeg vurderer det selv, usikker på om jeg egentlig har lyst til å fryseboks på den lille uteplassen min.

https://forbrukerliv.no/fryseboks-test/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 17:47   #569
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 120
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg levlet nettopp opp. Denne er på vei til oss. Selvberging tatt noen skritt videre.

https://www.bole.no/rugemaskin-willa...bygd-led-paere

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-20, 18:01   #570
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg levlet nettopp opp. Denne er på vei til oss. Selvberging tatt noen skritt videre.

https://www.bole.no/rugemaskin-willa...bygd-led-paere

Gammel 01-04-20, 20:46   #571
Pelen

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 283
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig Floksa. Jeg har rugevillige høner så jeg trenger ikke en rugemaskin.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.