Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når barn mister husnøkler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-18, 21:51   #41
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når barn mister husnøkler

Hm, gutta mine er tydeligvis ganske ryddige sånn.
Men har vært skikkelig gnålete på at de selv sjekket at nøkkelen ligger i sekken og at den blir lagt i lommen på sekken med en gang de har kommet inn.

Eldste har mistet nøkkelen en gang. Tenkte ikke på at vi skulle bytte lås..
Minsten har aldri mistet noe, tror jeg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 23:21   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når barn mister husnøkler

Mine er som GinaK sine, aldri mistet nøkler. Nøkkel ligger fast i sekken og legges tilbake der etter bruk. Så jeg er ikke sikker på hva jeg hadde gjort om nøklene forsvant.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 08:48   #43
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når barn mister husnøkler

Jeg hadde ikke byttet lås,men gitt ut ny nøkkel. Men nå har vi nøkkel bare liggende ute der enhver idiot kan finne den. Vurderer kodelås. Mini går i første og om han er sustemann ut er jeg fornøyd om han husker å lukke døra... Det var nemlig iskaldt inne her en dag da jeg kom hjem. Da hadde døra stått helt åpen hele dagen. Det er ikke greit så femteklassingen har fått i oppgave å være sistemann ut døra. De siste dagene har det vært håndtverkere her og da har jeg bare latt verandadøren stå ulåst. :borpålandet: Satser på at den pensjonerte lensmannen i nabohuset har et våkent øye

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 08:56   #44
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når barn mister husnøkler

Jeg har også bodd på landet, omringet av jorder og med kun en nabo. Han jeg bodde sammen med rotet bort nøkkelen til ytterdøren, og etter det stod den bare ulåst. Huset var gammelt, og ytterdøren hadde sånn nøkkel som man bruker på innerdører.
Men vi hadde Hell's angels i nærheten så alle så det var ingen som turte å gjøre innbrudd der.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 10:00   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når barn mister husnøkler

Etter tre år har me spart inn kodelåsen. Mine born har mista nøkler som det var småstein, men naboen som er har me aldri bytta lås. Yngste har takla to kodar for å komme inn frå seksårsalderen. Dør og alarm. Livet blei enklare med kodelås.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-18, 19:37   #46
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når barn mister husnøkler

Kidsa har mistet mange nøkler og vi har aldri skiftet lås på grunn av det.
Nå har vi skiftet til fingeravtrykk/kodelås og jeg elsker det.
Ingen stress med å ha med nøkler når man skal noe sted.
Med 5 travle familiemedlemmer har det vært mye stress og nøkkel logistikk. #aldrimer

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no