Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Barnerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 12:12   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Barnerom

Husker når jeg var inne på NM så hadde de en tråd med bilde av barnerom, har vi det her inne også?

Skal snart flytte og trenger litt inspirasjon til hvordan jeg kan innrede rommene.
Lurte på om jeg skulle male ene veggen på rommet til minstemann på 4 år og mellomste på 8 år.

På minstemann sitt rom tenkte jeg en blå farge, men er litt usikker på hvilken. Syns sånn blåfarge som går litt over mot grå er veldig fin. Men vet ikke hvilken. Noen som har noen tips til fine blå farger? På 8 åringen sitt rom så lurte jeg litt på en fin lilla farge. Noen tips?

Noen som vil legge ut bilder av barnerom?

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 12:39   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnerom

vi har en kortvegg på yngste sitt rom som er lys eplegrønn med tilbehør som puter, rammer, gardiner og lekekasser som har omtrent samme grønnfarge eller en nyanse lysere eller mørkere, veldig fint og vi har fått mye skryt av rommet

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 12:41   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnerom

Tror Niobe hadde bilde av et barnerom med en fin gråfarge i en eller annen tråd om gråfarge.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:22   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnerom

Jeg skal også pusse opp barnerom snart og henter inspirasjon fra http://blogg.familyliving.se/barnrum/ og http://pinterest.com/search/?q=childrens+room

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 18:25   #5
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnerom



Lillesøsters kosekrok.


Bilder på rommet til Storebror.



Lillesøster sitt rom mens stellebordet enda sto der inne.


Lillesøster sitt rom mens vi enda satt der endel om natta når hun var syk..



Mitt gamle dukkehus som farfar lagde til meg. Foreløpig er det bokhylle, men har planer om å "pusse" opp det etterhvert.





hylla til Lillesøster.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 18:25   #6
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnerom



Storebror sitt rom da vi flyttet inn her.





Dette var bildene jeg fant nå i farta, skal se om jeg finner bilder fra rommet til Storebror da vi bodde i Oslo også, de funket ikke på bloggen min så jeg nå....

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 18:32   #7
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnerom

Her er noen litt dårlige detaljbilder fra rommet til Storebror der vi bodde før.



__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no