Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-18, 23:48   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Mannen vurderer det til å bli for mye styr å fikse vaskemaskina vår igjen nå, så det går mot å bytte den ut. Den vi har er snart 9 pr gammel, og har nok gjort jobben sin.

Jeg vet jeg vil ha en med stor trommel, slik at jeg kan vaske dyner. Men må kunne vaske mye klær på en gang, da vi er mange i familien.
Jeg bruker sjelden andre vaskeprogram enn bomull 40, 60 og 90 grader, og ullprogram.

Ser det finnes maskiner med wifi og greier. Er det noe jeg vil ha?

Hvilken maskin vil jeg ha? Hva er du fornøyd med? Jeg tenker Max pris er 10000kr aller helst bør den koste mindre også, men jeg vil ha kvalitet. Vi er 6 i familien, hvorav tre ungdommer som trener mye. Maskinen må gjerne også tåle å vaske fjøskjeledresser.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-18, 23:50   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Er på andre Miele og er fornøyd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-18, 23:51   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Har hatt bosch(?) i alle år og er fornøyd.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-18, 23:56   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.435
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Jeg har en ny Bosch serie 6 kjøpt tidligere i år. Måtte kjøpe ny da min femten år gamle Bosch tok kvelden.

Hvis du skal vaske dyner så må du ha en maskin med stooor trommel. Det har ikke min, får ikke plass til dyna inni selv om kilo-kapasiteten er der. Ellers er jeg fornøyd med Bosch, må jeg si.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-18, 23:59   #5
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Jeg bør absolutt kunne vaske dyner i den. Får det til i hotpoint maskina vi har nå.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 00:20   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Jeg har en Samsung jeg kjøpte i sommer. Fornøyd. Den heter Add-wash eller noe tror jeg. Ti kilo. Har ikke prøvd å vaske dyne i den.

Vår har wifi, jeg liker at telefonen min sier fra når den er ferdig. Maskinen står i kjelleren, så hører ikke alarmen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 18:06   #7
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Det høres jo veldig greit ut at telefonen sier fra når maskina er ferdig. Jeg hører dårlig, og hører ikke alltid om maskina er ferdig.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 18:24   #8
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Jeg savner et skikkelig kortprogram på maskina vi har nå. Til nybrukte treningsklær og klær som bare trenger litt oppfriskning.

Ellers vil jeg tro de fleste duger? Samsungen vår har 8 kgs trommel, men takler fint dyner.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 19:01   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Min Samsung har to kortprogrammer. Det ene på 39 minutter, det bruker jeg ganske mye. Tar fint vanlig møkkete klær, men det er maks fem kilo.

Den har et 15 minutters program også, men det har jeg aldri brukt, så vet ikke om det duger. Det tar bare to kilo eller noe. Vi har aldri under to kilo skittentøy.

Vår var innkjøpt etter kriteriene «hvilken butikk kan levere først og har 1600 omdreininger», så ikke veldig veloverveid. Men er fornøyd. Liker addwash-konseptet, jeg kan legge inn den sokken som alltid ramler ut på vei ned trappa selvom programmet har startet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-18, 01:23   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Vi har også Samsung og er veldig fornøyd med den. Den har i overkant lange programmer, men også et par kortere som brukes en del. Vår tar 12 kg tøy, det vil si en hel skittentøyskurv i slengen. Problemet er da tørkeplass, men nå har vi bestilt ekstra stor tørketrommel og. Fra Samsung, selvsagt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-18, 00:11   #11
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Vi endte opp med en AEG maskin. Mannen brukte 13 minutt framgang kjørte hjemmefra, og til han kom hjem med ny maskin. Bestemte seg ganske kjapt med andre ord, uten hjelp fra meg. Blir nok bra uansett.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-18, 10:26   #12
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Vi endte opp med en AEG maskin. Mannen brukte 13 minutt framgang kjørte hjemmefra, og til han kom hjem med ny maskin. Bestemte seg ganske kjapt med andre ord, uten hjelp fra meg. Blir nok bra uansett.

Blir nok veldig bra. sist jeg kjøpte vaskemaskin stoppet jeg innom den meget lokale elektrobutikken. Sprang inn og sa jeg måtte ha en vaskemaskin og om de kunne levere i ettermiddag og sende faktura til mannen, kjørte hjem. Veldig fornøyd med maskinen som de satt på plass og tok med seg den gamle.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no