Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-18, 23:42   #721
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.583
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Så kjipt Kamp.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 01:20   #722
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

kamp

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 01:22   #723
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Så vondt, Kamp.

Her ble kvelden en ren suksess. Jeg gruet meg litt i forkant for det bare skulle være oss fire, uten min mor. Og hun pleier å hjelpe meg mye...jeg har en mann som har lett for å melde seg ut.
Men han forsto og har vært pålogget i hele kveld! Med det resultat at dette er nok en julekveld som går inn i historien som en av de beste. Og det slo meg at vi må ha gjort noe rett med de to gutta våre. Så takknemlige og entusiastiske for hver minste ting. Selv når de fikk dobbelt opp av noe var det takknemlighet og ord som "men så utrolig snill hun var som fant på DET da! Hun kunne jo ikke vite at vi hadde det fra før." Det smelter et mammahjerte. Nå er akkurat ungene i seng, og jeg venter på at de skal sovne så jeg kan fylle strømpene.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 11:25   #724
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi hadde også en trivelig kveld. Brukte en liten evighet på gavene selv om det ikke var så mange. Mange ønsker oppfyllt. Minsten var i himmelen over det hjemmesydde. Antagelig mest pga mønsteret.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 11:34   #725
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Fin julaften her også. Svigermor gråt da hun gikk. Ikke for at hun var trist men hun hadde kost seg veldig.
Og så ble det så flott greie rundt at julenissen kom.
Vi har en ganske fin nissedrakt og eldstemann var så flink nisse. Han kom vandrende borti veien så 7åringen fikk se han fra veien i gatelyset og alle var helt med.
Voffen kjente han igjen så det kom ikke en lyd fra han. Snille voffen min.
Vi måtte ha en pustepause når alle gikk så vi så en film etterpå så jeg var ikke i seng før 03.30. Deilig. For i dag skal jeg ingenting. Bortsett fra at jeg lager loff i brødbakemaskinen og har avtalt at det er brunch klokka 14.
Må skal jeg spise julekaker og lese i boken min, Et lite liv.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 12:44   #726
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

kamp. Hvordan går det med deg nå?

Vi hadde en fin julaften med fornøyde barn, altfor mye mat og et berg med gaver. Søskenbarna til mine har stor familie.
Jeg fikk etterhvert en dundrende hodepine som la en demper på feiringen for min del. Det gikk etterhvert opp for meg at jeg hadde drukket altfor lite, men da var det for sent. Sånn går det når man stresser for mye!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 13:53   #727
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi hadde en utrolig behagelig og hyggglig bare oss fire og hunden. Omgivelsene her på fjellet er helt fantastisk. Det var deilig å ikke behøve å følge noe tidsskjema.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 15:16   #728
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2018

Og så er jeg gruelig misunnelig på guttas fellesgave fra x sine søsken med familie. Tror den toppet både mobil og Switch. Opplevelsesgaver er virkelig supert.

Håper du er bedre, kamp.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 17:49   #729
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jaja så endte min julefeiring på akutten

Håper det går bra med deg!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 18:00   #730
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Stor klem til deg kamp. Håper det går bra med deg!


Her har vi en rolig og sløv første juledag, slik den skal være. Sen og laaang frokost/brunch, kortspill, brettspill, pusling av julegavepuslerier og testing av julegavedingser, kaker, julegodt, kaffe, kaffe og atter kaffe. Nå har jeg satt ribba i ovnen, som vi skal ha til middag i kveld (pinnekjøtt i går). Svigerforeldrene strikker og leser, mannen og ungene spiller monopol. Lav puls og lavt tempo (dvs litt høyere puls hos det ene barnet hvis konkurranseinstinkt ikke samsvarer med plasseringen i monopol for øyeblikket). Været utenfor er så ille at ingen har behov for å bevege seg utendørs eller dårlig samvittighet for ikke å gjøre det.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 19:21   #731
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi hadde en fin julaften - muligens den minst stressende i historien for min del. Ingen duker, ingen stryking, ingen kirke, bare kos og hygge oss fem + hunden. Overrasket over hvor disiplinert og rolig valpen vår var i gavekaoset, forresten.

I dag sov vi lenge og spiste sein brunsj før jeg og hunden gikk lang, deilig tur i vind og blæst. Mannen og eldste har vært på 3t, gutta har holdt på med julegavene sine, jeg har lest bok og dormet på sofaen. Nå har vi spist torsk (vi skippa ribba i år), og ungdommen rydder kjøkkenet før det blir riskrem og et slag Risk. 1.juledag er favorittdagen min i jula. Elsker at det ikke skal skje noe.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 20:43   #732
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2018

[quote=frukt;4762853] kamp. Hvordan går det med deg nå?

bedre heldigvis!

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 20:44   #733
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Så godt å høre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 12:21   #734
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Fin julaften her også. Nydelig ribbe, hyggelig selskap, fine pakker og fornøyde barn. I går var det kalkun til middag og testing av nye brettspill og bygging av nye leker. Etter to dager med mye matlaging er jeg glad det er rester i dag og i morgen er vi bedt bort.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no