Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-17, 16:12   #121
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

F***** fibromyalgi

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 16:16   #122
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Rot, og at jeg er for lat til å gidde å gjøre noe med det.

Jepp.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 18:40   #123
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

F***** fibromyalgi

signerer.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 19:52   #124
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg ikke synes det er morsomt med den videoen som herjer, han alvorlige som snakker om politikk og blir forstyrret av barna sine. Hvorfor ler jeg ikke av den?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 20:08   #125
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

At jeg ikke synes det er morsomt med den videoen som herjer, han alvorlige som snakker om politikk og blir forstyrret av barna sine. Hvorfor ler jeg ikke av den?

Fordi du ikke har god humor. Den er jo dødsvittig!

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 20:28   #126
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Fau-representanter som tror de har svar på alt om utolige barn og hvordan lærere skal takle de.
Å legge ut status på fb hvor man skriver det , irriterer meg.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 23:06   #127
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg har lyst til å gå opp og slå noen med ei klubbe for å få de til å slutte å bråke!!

Nei, seriøst. Jeg slår ingen med klubbe. Men jeg har nå bodd her i litt over en mnd, og aner ikke hva jeg skal gjøre for jeg kommer til å tilte av å bo her. De tramper som elefanter, løper og hopper, kjefter og griner. 5-åring som hyler og skriker kl 22 på kvelden, far som kjefter. Jeg har vært hyggelig og spurt om de ikke kan ta litt hensyn. Men nei. Før kl 08 stamper far, eller mor, rundt slik at jeg også våkner. De holder på hele dagen, til langt utpå kveld. Hyyyyyl. Jeg hater hele leiligheten. Førstegangs eier my ass. Dette som skulle bli så bra. Alt har gått på tverke siden så og si første dag.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 23:17   #128
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Åå, Luvi, så kjipt.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 23:19   #129
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Fau-representanter som tror de har svar på alt om utolige barn og hvordan lærere skal takle de.
Å legge ut status på fb hvor man skriver det , irriterer meg.

Jeg skal slutte å gi prikker på ipad, det blir bare tull.
Men, seriøst, er det mulig? Lov å irritere seg over den ja.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 23:22   #130
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Luvi, det er kjipt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 23:30   #131
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Å Luvi, kjipt altså!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 11-03-17, 23:46   #132
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Jeg skal slutte å gi prikker på ipad, det blir bare tull.
Men, seriøst, er det mulig? Lov å irritere seg over den ja.

Ikke første gangen det kommer fra den kanten dessverre.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 12-03-17, 13:06   #133
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Luvi: æsj, så kjedelig.
Det er så kjipt at man ikke vet om slike ting før man får leiligheten.
Må jo være veldig lytt også?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-03-17, 13:12   #134
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.408
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At jeg har lyst til å gå opp og slå noen med ei klubbe for å få de til å slutte å bråke!!

Nei, seriøst. Jeg slår ingen med klubbe. Men jeg har nå bodd her i litt over en mnd, og aner ikke hva jeg skal gjøre for jeg kommer til å tilte av å bo her. De tramper som elefanter, løper og hopper, kjefter og griner. 5-åring som hyler og skriker kl 22 på kvelden, far som kjefter. Jeg har vært hyggelig og spurt om de ikke kan ta litt hensyn. Men nei. Før kl 08 stamper far, eller mor, rundt slik at jeg også våkner. De holder på hele dagen, til langt utpå kveld. Hyyyyyl. Jeg hater hele leiligheten. Førstegangs eier my ass. Dette som skulle bli så bra. Alt har gått på tverke siden så og si første dag.

Hvor gamle er ungene? Det kaaaan jo hende dette blir bedre med større unger, men hvis de er veldig mange mennesker i en liten leilighet, så vil jeg tro det blir mye tramping. Og krangling, for den saks skyld..

Timar er ikke aktiv  
Gammel 12-03-17, 13:43   #135
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Kanskje du kan be dem ha teppe på gulvet for å isolere litt lyd? Foreslå det?

Og hvis ikke de vil.. spikre opp teppe i taket og hamre løs i prosessen. Evnt dunke i taket med kosteskaft når det bærer av gårde som verst. Hver gang.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09

Sist redigert av Trulte : 12-03-17 kl 14:32.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 12-03-17, 13:53   #136
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Kvalme.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-03-17, 15:52   #137
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Luvi: æsj, så kjedelig.
Det er så kjipt at man ikke vet om slike ting før man får leiligheten.
Må jo være veldig lytt også?

Sånn lydmessig så et det på et ok nivå så fremt faren ikke kauker, men det er noe han gjør ofte. Daglig.

Jenta og jeg har jo bodd oppe i samme borettslag. Vi hørte sjeldent de under oss, være når de løp over gulvet, men det var ikke plagsomt, og når de slamret med dørene. Men vi oppførte oss, jenta fikk ikke løpe, hoppe og sprette som hun ville. Og jeg gikk stille. Her går de med all vekt og de går heeeele dagen. Barna får visst herje som de vil. De to yngste, det er ei på 5 og en på 10-11. Klart barn høres. Men dette er ekstremt. Nesten få de voksne er verst, for det er de som stamper og kauker og dunker med ting og tang.

Hadde de bare giddet å prøve å gå LITT lettere og løpe litt mindre.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 13-03-17, 15:23   #138
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Forlag som sender meg sms med tilbud om abonnement på Bonytt + Kähler-vaser, bare fordi jeg abonnerer på et annet blad fra dem. Synd for dem at jeg sa opp det ene abonnementet jeg hadde da.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 14-03-17, 07:18   #139
Klostridium
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2017
Innlegg: 5
Klostridium har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

At jeg må skrive fem innlegg for å få tilgang til hele forumet. Jeg har ikke noe spennende å fortelle, men jeg er sykmeldt og sengeliggende, søvnløs og kjeder meg. Vil bare lese slik at tiden går.

Klostridium er ikke aktiv  
Gammel 14-03-17, 15:40   #140
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Klostridium, her.

At jeg må skrive fem innlegg for å få tilgang til hele forumet. Jeg har ikke noe spennende å fortelle, men jeg er sykmeldt og sengeliggende, søvnløs og kjeder meg. Vil bare lese slik at tiden går.

Du får benytte anledningen til å skrive i vei. Fortell om deg selv!

Og god bedring!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no