Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Donald Trump

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-20, 09:01   #761
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg leste at han kanskje trekker seg så Mike Pence blir president og kan benåde Trump. Det ligger vel noen rettsaker og venter på at han ikke lenger skal være immun.

Jeg har også hørt denne teorien, men ser ikke helt hvordan det skal gå for seg. En benådning er vel avhengig av at det har vært en rettssak og en dom? Det rekker man ikke før 20. januar. Tror vel heller ikke man rekker å tiltale ham innen den tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:13   #762
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Hva driver han med nå? Bytter ut en haug med folk i forsvardepartementet?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:25   #763
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har også hørt denne teorien, men ser ikke helt hvordan det skal gå for seg. En benådning er vel avhengig av at det har vært en rettssak og en dom? Det rekker man ikke før 20. januar. Tror vel heller ikke man rekker å tiltale ham innen den tid.

Ser ut som det ikke trengs.

Sitat:

Q: Can a president issue a blanket pardon to an individual for crimes that may have been committed in the past but have not yet been discovered?

A: Yes. That’s just what Gerald Ford did when he granted “a full, free, and absolute pardon” to Richard Nixon for crimes he “has committed or may have committed” while in office.

https://www.factcheck.org/2008/06/blanket-pardons/

Neket er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:33   #764
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg tenkte i mitt stille sinn at det beste med Trump er at han ikke starta 3. verdenskrig. Men det han driver med nå, gir meg en skikkelig klump i magen. Hva kan han finne på?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:36   #765
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ser ut som det ikke trengs.



https://www.factcheck.org/2008/06/blanket-pardons/

Ja, men der er "while in office". Mye av det Trump kommer til å tiltales for er saker utenfor presidentembetet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:43   #766
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva driver han med nå? Bytter ut en haug med folk i forsvardepartementet?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tenkte i mitt stille sinn at det beste med Trump er at han ikke starta 3. verdenskrig. Men det han driver med nå, gir meg en skikkelig klump i magen. Hva kan han finne på?

Spekulasjoner på Twitter om han planlegger militærkupp siden han bytter ut forsvarsminister og diverse nå like etter valget. Det verste er jo at jeg tror mannen er gal nok, og med nok galninger rundt seg, til å gjøre det. Og hva skjer da? Må resten av verden gå inn da? Får vi 3. verdenskrig? Jeg klarer ikke å puste rolig før han er ute av det hvite hus.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:46   #767
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Det stod et sted at byråkratiet i det amerikanske forsvarsdepartementet er såpass tungt at det skal vanskelig gjøres å få til noe særlig med forandringer som vil merkes innen han går av. Jeg håper det stemmer. Av og til kan tungt byråkrati være en velsignelse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 09:50   #768
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Donald Trump

Det er jo dritskummelt det han holder på med nå.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 10:25   #769
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Han er ganske upopulær i militære kretser, tror jeg. Han har jo vært den minst krigerske presidenten på mange tiår, det skal han ha. (Sånn sett så er han en mer verdig mottaker av Nobels fredspris enn det Obama var, spør du meg.)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 13:29   #770
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Han må jo ha en plan bak alle disse oppsigelsene nå?
https://www.dagbladet.no/nyheter/na-...armen/73054215

Jeg syns det er skummelt at en person kan ha SÅ mye makt som den amerikanske presidenten har.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 11-11-20, 20:33   #771
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg gleder meg til Trump er ute han blir en figur vi kan le høyt og trygt av igjen. Nå er det bare skummelt. Hva pønsker han på egentlig?

Alternativ reality tv ide kunne vært å sende Supernanny til det hvite hus. Hun er flink til å få personer med addferdsavvik og tantrums inn i folden igjen.

daffy er ikke aktiv  
Gammel 12-11-20, 07:20   #772
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Han er ganske upopulær i militære kretser, tror jeg. Han har jo vært den minst krigerske presidenten på mange tiår, det skal han ha. (Sånn sett så er han en mer verdig mottaker av Nobels fredspris enn det Obama var, spør du meg.)

Obama fikk fredsprisen før han hadde gjort noe som helst. Den tildelingen sverter prisen like mye som det at mor Theresa fikk den.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-11-20, 09:25   #773
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Nå har alle 50 stater avvist beskyldningene om valgfusk. Det skal vel ikke være så lett for høyesterett å lage mye krøll om dette da. Eller?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 12-11-20, 10:04   #774
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg tenker at det er helt ok at de undersøker de påstandene som har kommet, så de får lagt dem bort, ferdig. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det har forekommet forsøk på fusk her og der, altså, fra begge sider. Politikken der er så betent og hissig og med en så "desperat" stemning, at det garantert er folk som mener at det kan legitimeres at de fusker. Ved tidligere valg så har det også forekommet fusk. Det som er påfallende er at det jevnt over er republikanere som roper mest om fusk, men de gangene man har etterforsket så er det en viss overvekt av repuplikansk fusk. (Hørte en podcast om det for et par år siden).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-11-20, 10:06   #775
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg tror de gjør seg en skikkelig bjørnetjeneste, republikanerne. Tenk over de mange republikanerne som samvittighetsfullt utfører tjeneste ved valglokalene. Det kan ikke være morsomt at presidenten påstår at alle der, inkludert dem, ikke gjør en skikkelig jobb eller gjennomfører fusk. Jeg tipper på at det er mange sure mennesker som vil huske på dette senere.

C3PO er aktiv nå  
Gammel 15-11-20, 18:18   #776
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg er skikkelig, skikkelig bekymret.

Det må da være noen voksne der borte som kan ta ansvar?
måten han fyrer opp på twitter er jo virkelig helt ekstremt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 15-11-20, 18:38   #777
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg tror mannen er gal nok til å forsøke statskupp. Og jeg tror tilhengerne hans er galne nok til å starte borgerkrig. Jeg tror ikke han kommer til å innrømme tap, han kommer til å fortsette å fornekte valgresultatet og jeg er veldig, veldig bekymra for hva som skjer når han innser at han må ut av det hvite hus.

Prat på sengen i morges var sånn: «hva skal resten av verden gjøre om han begår statskupp? Kan en borgerkrig i USA føre til 3. verdenskrig?».

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 15-11-20, 18:44   #778
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Donald Trump

Vi så siste episode av UXA i dag. Ble ikke noe mer optimistisk av det akkurat.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 15-11-20, 21:02   #779
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg tror mannen er gal nok til å forsøke statskupp. Og jeg tror tilhengerne hans er galne nok til å starte borgerkrig. Jeg tror ikke han kommer til å innrømme tap, han kommer til å fortsette å fornekte valgresultatet og jeg er veldig, veldig bekymra for hva som skjer når han innser at han må ut av det hvite hus.

Prat på sengen i morges var sånn: «hva skal resten av verden gjøre om han begår statskupp? Kan en borgerkrig i USA føre til 3. verdenskrig?».

Her er jeg også. Helten er ikke så bekymra, men det er til gjengjeld søskna hans og deres familie der. De er født og oppvokst i de værste områdene og er i tillegg fargede demokrater.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-11-20, 19:49   #780
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Donald Trump

Vet ikke hva jeg skal si lenger.

Strutsen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no