Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gi meg tips om konserter som passer til den her spillelisten

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-17, 08:37   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.321
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gi meg tips om konserter som passer til den her spillelisten

Jeg har en (snart) 15-åring som er veldig glad i musikk. Hver jul har jeg gitt konsertbilletter til oss tre i gave.

I år finner jeg ikke noe som passer. Jeg er enten for sent ute (f.eks. Imagine Dragons) eller så er det feil musikkstil eller artister som jeg ikke kjenner til.

Har du noen tips på konserter til en ungdom (og hans foreldre) som liker musikkstilen under?

The Weeknd
Post Malone
Marshmello
Khalid
XXXTENTACION
Travis Scott
Blackbear
Astrid S
Gucci Mane
Migos
Macklemore
Skylar
French Montana
Hkeem
Matoma
Lil uzi Vert
Drake
Future
Jinsang
Portugal. The man

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-17, 08:50   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.271
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg tips om konserter som passer til den her spillelisten

Altså, det blir sikkert sluppet flere billetter til Imagine Dragons når siktlinjene er på plass. Meld deg på nyhetsbrevet til arrangør.

Ellers er Kygo på Telenor Arena i februar, og Kendrick Lamar i mars.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no