Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Årets fotokalender kommer fra?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-13, 09:41   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årets fotokalender kommer fra?

Jeg trenger en leverandør som er rask, har god kvalitet, ålreite priser og et program som er nogenlunde enkelt å forholde seg til.

Takker for tips!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 09:42   #2
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Jeg er godt fornøyd med nfoto (og gidder ikke lete etter noe nytt sted), så jeg kjøper fra dem i år igjen.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 09:44   #3
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.835
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Jeg er fornøyd med Vistaprint og Optimalprint.
Skal bestille fra en av disse i løpet av uken.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 09:46   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Vi har alltid brukt JapanPhoto. Fine kalendere og rask levering (i år tok det vel fire dager).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 09:47   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Sponland foto.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 09:56   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Jeg bruker eurofoto, de er de eneste jeg har funnet med kalendere i 15x20cm. Kvaliteten er bra.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 10:00   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

iPhoto, Apple – om du har en Mac.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 10:06   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Jeg brukte Eurofoto nå i år. Bestilte 20. november og kunne hente allerede mandag 25. i butikk (Japanphoto).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 10:28   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Har brukt nfoto.no de siste årene, og vil også gjøre det i år, men har ikke fått somlet meg så langt ennå. Jeg liker den kalenderen jeg kan designe selv, for da kan jeg fritt gjøre som jeg vil, og det er enkelt så lenge du gjør det i rekkefølgen velger bakgrunn (enten en av de som ligger der eller et av dine egne bilder), velger rammer og justerer størrelsen på dem i forhold til hvor mange bilder du vil ha på siden, så så setter inn bildene. En kan også legge på noe tekstfelt i tillegg om en ønsker det etterpå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 15:46   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

iPhoto, Apple – om du har en Mac.

Jeg har brukt dem de siste årene, men jeg er ikke fornøyd med kvaliteten i år. Matt papir og dårlige farger, tåkete og kornete.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 20:57   #11
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Elkjøp i år også

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 21:23   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.483
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Årets kommer nok som vanlig fra printeren fra loftet, en wordmal, div småstygge ord fra mannen, og ferdig klar til innpakking de til svigers, kvelden før sending, og de til min familie, kvelden før gavefordelingen, hvilket i år sikkert betyr lille julaften.

Julekortene kommer også fra samme fotoprinter. Kvelden etter min "denne dagen skal julekortene sendes"-dato.

*snakker av erfaring*

Julekortbildet må forresten snart tas, og min kusine som lager til farmor av alle oldebarna hennes har bedt om "et med nisseluser og 7-8 andre, alene eller sammen med søken/søskenbarn/tremenninger"

Jahh, tid for fotoseanse.

Men i alle fall, da får vi greie kalendere ut sånn helt i siste liten, men uten innbinding. Om vi ikke roter oss til å gjøre det... SNART, og få nevnte kusine, som jobber på sånn der grafisk trykkeri, til å binde dem inn for oss, eller innser at vi gjør det sånn hvert år og kjøper sånn dings på binders som ordner slikt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 22:08   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets fotokalender kommer fra?

Vi bestilte fra Optimal print i år, både kort og kalender. Kjempefornøyd med kvalitet, pris og leveringstid.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no