Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-15, 19:04   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jeg og samboeren elsker serier Og til en viss grad filmer også.
Vi ser mye, ofte. Noe må vi jo gjøre etter klokken 21 på kvelden

Men jeg kjenner litt på det nå, at jeg føler jeg har «sett alt», som igjen fører til at jeg blir lite overrasket, og skjønner «plottet» litt for fort.

Flere?

Game Of Thrones () er vel den serien som har klart å engasjere meg såpass at jeg har klart å bli overrasket, selv om det innimellom føles at flere av de som dør ikke dør likevel, osv.

Men en god del av de andre seriene vi har pløya gjennom, så kjenner jeg at vi har sett såpass mye krim, fantasy, scifi og i det hele tatt, at det blir litt sånn etter hvert.

Sesong 3 av Orange is the new black synes jeg ble litt kjedelig rett og slett.

Kanskje jeg kan få noen anbefalinger her? Over serier som er deres favoritt?

Og, er det flere som føler som meg? At forvetningene ikke innfrir?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:09   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.622
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Noe må vi jo gjøre etter klokken 21 på kvelden

Da har dere vært samboere for lenge, hvis film/serier er det eneste dere kan komme på.

Jeg har sett veldig lite serier det siste året, men likte House of Cards veldig godt. Synes Claire er en fantastisk figur. Ellers er jeg sørgelig lite bevandret, liker danske serier da og lurer på å begynne på "Badehotellet".

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:26   #3
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

House of Lies ser vi på nå og vi liker den godt. Crazy og litt uforutsigbar, men morsom og underholdnene. jeg liker veldig godt Kristen Bell fra Veronica Mars og det er kanskje en fordel for hun spiller en av hovedrollene i denne serien.

__________________
(2005) (2010) (2012)

Sist redigert av Meissa : 24-06-15 kl 19:58.
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:29   #4
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jeg regner med du har sett Doctor Who?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:54   #5
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

House of Lies ser vi på nå og vi liker den godt. Crazy og litt uforutsigbar, men morsom og underholdnene. jeg liker veldig godt Kristen Bell fra Veronica Mars, det er kanskje en fordel for hun spiller en av hovedrollene i denne serien.

Oooh, jeg liker godt Kristen Bell! Er denne på Netflix?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 19:57   #6
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Oooh, jeg liker godt Kristen Bell! Er denne på Netflix?

To sesonger på netflix.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 20:00   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Har du sett «Z»? Saman med «Homeland» er det ein av dei få seriane som har engasjert både meg og mannen. (Eg fiksa riktignok verken «Game of Thrones» eller «Orange is the new black», så eg er kanskje ikkje riktig person.

«Orphan Black» er og veldig spennande og med ein del mindre forutsigbare vendingar. (Og det er ei fantastisk limpistolscene der, som gjer heile serien verdt å sjå! )

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 20:14   #8
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

«Orphan Black» er og veldig spennande og med ein del mindre forutsigbare vendingar. (Og det er ei fantastisk limpistolscene der, som gjer heile serien verdt å sjå! )

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 20:17   #9
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.009
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

To sesonger på netflix.

Da vet jeg hva jeg skal se i kveld!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 20:20   #10
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.081
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Her syns vi at Blacklist er fin tidtrøyte etter klokka 21 for tiden.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 21:09   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da har dere vært samboere for lenge, hvis film/serier er det eneste dere kan komme på.

Jeg har sett veldig lite serier det siste året, men likte House of Cards veldig godt. Synes Claire er en fantastisk figur. Ellers er jeg sørgelig lite bevandret, liker danske serier da og lurer på å begynne på "Badehotellet".


Vi rekker mye etter vi legger oss og
Evt mens vi ser tv.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 21:12   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

House of Lies ser vi på nå og vi liker den godt. Crazy og litt uforutsigbar, men morsom og underholdnene. jeg liker veldig godt Kristen Bell fra Veronica Mars og det er kanskje en fordel for hun spiller en av hovedrollene i denne serien.

Ah. Den har vi vurdert ja! Så da havner den på lista

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg regner med du har sett Doctor Who?

Nei. Men også på lista

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Har du sett «Z»? Saman med «Homeland» er det ein av dei få seriane som har engasjert både meg og mannen. (Eg fiksa riktignok verken «Game of Thrones» eller «Orange is the new black», så eg er kanskje ikkje riktig person.

«Orphan Black» er og veldig spennande og med ein del mindre forutsigbare vendingar. (Og det er ei fantastisk limpistolscene der, som gjer heile serien verdt å sjå! )

Ikke sett Z. Hvilken sjanger er det?

Orphan black er sett ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 21:16   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.




Ikke sett Z. Hvilken sjanger er det?

Orphan black er sett ja

Z er sci-fi, men ein veldig salgbar variant. Eg liker eigentleg ikkje sci-fi spesielt godt. Men det er ein passe porsjon krimaktig spenning og ein passe porsjon drama og spente mellommenneskelege relasjonar til at eg likte den veldig godt.

Ulempa -kom eg på nå - er at han fekk så lite sjåarar at planen om sesong 3 blei lagt på is. Så det blir ikkje ordentleg runda av.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 21:17   #14
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Åh, apropos sesong 3, så skal eg sjå Twin Peaks om igjen før sesong 3 kjem.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 21:29   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.897
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Fringe er en av mine/våre desiderte favoritter. Ikke akkurat forutsigbar Alt annet enn vil jeg si Tror alle sesongene ligger på Netflix.

Jeg kjenner meg igjen i at det skal mye til å gi meg wow-følelse, men på en annen side så føler jeg at det lages så sinnsykt mye bra nå at jeg ikke klarer å gape over alt. Det er nærmest fortvilende for meg

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 22:23   #16
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

The Americans!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 22:44   #17
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Sense8 på Netflix av Wachowski-søsknene er skikkelig bra

Elementary er en bra Sherlockserie.
Louie med Louis CK ler jeg godt av
Unbreakable av Tina Fey
Better Call Saul spinoff fra Breaking Bad
Americans

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 22:47   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Peaky Blinders!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-15, 23:08   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Threme?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-15, 00:08   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Sense8 på Netflix av Wachowski-søsknene er skikkelig bra

Elementary er en bra Sherlockserie.
Louie med Louis CK ler jeg godt av
Unbreakable av Tina Fey
Better Call Saul spinoff fra Breaking Bad
Americans

Takk! Har sett at Sense8 er noe ja.
Americans synes vi var bra

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no