Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-17, 13:20   #181
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Har sett Atypical. Anbefales! Ligger på Netflix.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-17, 12:55   #182
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Vi ser serien «Berlin station» på HBO.
Anbefales den.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CEFD62D4-4EE3-469B-AEC0-CD22B209C749.jpg (33,7 KB, 5 visninger)
__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-17, 12:59   #183
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Alias Grace på Netflix anbefales virkelig.

Såg også Tre Jenter på NRK. Den var også sterk, men berre tre episodar.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-17, 13:15   #184
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

The Night Of på HBO. Hadde hørt mye om den på forhånd, men innfridde absolutt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-17, 13:49   #185
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Alias Grace på Netflix anbefales virkelig.

Såg også Tre Jenter på NRK. Den var også sterk, men berre tre episodar.

Enig. Sett begge. Så Tre Jenter da jeg var syk denne uka

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

The Night Of på HBO. Hadde hørt mye om den på forhånd, men innfridde absolutt.

Ja, den var mørk og bra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-17, 20:09   #186
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Noen som vet hvor godt Alias Grace stemmer med boken? Jeg likte veldig godt boken, jeg er redd for å bli skuffet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-17, 23:18   #187
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Akkurat nå er jeg litt forelsket i Joan Collins og The Royals

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 12:23   #188
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Åh, jeg har begynt å se på Outlander på Netflix. Hildrane du, jeg er forelsket. Fin serie.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 14:49   #189
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Åh, jeg har begynt å se på Outlander på Netflix. Hildrane du, jeg er forelsket. Fin serie.

Jeg elsket sesong 1 og 2 , men må si at nå, i sesong 3 så synes jeg det blir litt lite action og litt for mye "kliss"

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:15   #190
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Sesong 3 tok seg bittelitt opp nå når de kom frem over sjøen, synes jeg. Og møtte noen igjen. :kryptisk:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:45   #191
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sesong 3 tok seg bittelitt opp nå når de kom frem over sjøen, synes jeg. Og møtte noen igjen. :kryptisk:

Ok, bør hive oss på resterende episoder da kanskje.
Nå ser vi «Dark».

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:50   #192
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jeg begynte på The affair i går, vet ikke om den er nevt tidligere i tråden. Har bare sett en episode, men likte den skikkelig godt. Netflix.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 15:51   #193
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.799
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Kom en ny sesong med "When calls the heart", den er jo slukt. Og nå ser jeg at det ikke er noen dato for sesong 4 = lenge å vente til det kommer noe mer på netflix.

The Crown sesong 2 kommer på fredag!

Ellers så likte meg og mannen Star Trek Discovery, så vi gleder oss til januar og nye episoder.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 00:16   #194
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Broen sesong 1,2 og 3 ligger på NRK nå. Sesong 4 er jo på vei!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-17, 16:25   #195
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Elsker Broen, og gleder meg til sesong 4.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-17, 16:33   #196
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jeg har startet på Dick Gentlys holistiske detektivbyrå i dag, og det er en rar serien. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg liker den eller ikke enda. Er på episode 2, og den er ganske spesiell for å si det sånn. Men jeg er fascinert.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-17, 16:44   #197
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.908
Blogginnlegg: 245
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har startet på Dick Gentlys holistiske detektivbyrå i dag, og det er en rar serien. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg liker den eller ikke enda. Er på episode 2, og den er ganske spesiell for å si det sånn. Men jeg er fascinert.

Hold ut! Den er rar, men utrolig fascinerende! Jeg likte den veldig godt!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-17, 23:26   #198
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Jøss, er det en hel sesong med bare overfarten til Frankrike? Jeje.
Ser at ny sesong med The Crown er ute. Og ny sesong med Vikings.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 15:47   #199
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.663
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Er på 3. Sesong av Narcos, men klarer ikke helt å motivere meg nå når Escobar er død. He bare sett 2 episoder da og har hørt den skal være bra, mener jeg.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-17, 19:47   #200
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Godless på Netflix

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no