Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kva med Monster, då?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-17, 14:20   #21
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg liker den.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:37   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg har litt ambivalent forhold til denne, det skjer jo lite og folk er jo usedvanlig teite, men det er litt fascinerende og. Jeg ser den sikkert ferdig. Har sett 3 eller 4 episoder, sist så jeg skyting i en såpefabrikk eller no.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 16:01   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg får inntrykk av at serieskaperne har sett et par gode og spennende krimserier, og mer eller mindre ubevisst prøvd å kopiere dem uten at det kan merkes at det er en kopi. Og det klarer de jo, for dette er verken spennende eller bra. Haltende og med pinlig stereotype karakterer, ispedd noen liksomskumle effekter. Tommel ned herfra (selv om jeg ser på).

Og Mauseth?! Jeg måtte også google for å sjekke at det virkelig var henne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 16:03   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.625
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Tja, rar er kanskje feil ord? For meg er det forskjell på å være annerledes og det å være rett ut dårlig. Jeg har bare sett tre episoder og kommer til å gi den flere sjanser, men den ble ikke den oppturen jeg håpet på.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 16:34   #25
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det var henne jeg trodde det var - men en som er døv, synger vel neppe?

Kan noen som har sett episode 4 si fra om det er med noen barn (sikkert på bedehuset) som synger salmer?

Jeg ler meg ihjel. Har ikke fått med meg at hun var døv og stum. Kan det unnskyldes med at jeg kun har sett en episode?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 17:13   #26
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.089
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Ga opp etter halvannen episode. Skrekkelig.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 18:01   #27
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.479
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg ler meg ihjel. Har ikke fått med meg at hun var døv og stum. Kan det unnskyldes med at jeg kun har sett en episode?

Eg trur dei snakker teiknspråk i første episode.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 18:02   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Vi har sett to episoder, har ikke nødvendigvis gitt opp. Men den blir ikke prioritert. Den minner meg om en serie som gikk tidligere, en svensk? Men synes dialogene er så dårlige, og føler de prøver å fremprovosere mystikk på en måte. Jeg vet ikke. Bare ikke helt troverdig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 18:14   #29
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg elsker seriemordertv. Men dette var begredelig. Den teite scenen med hoggormen ..?

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 19:08   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Den teite scenen med hoggormen ..?

Ja, det skurrer litt når man, i hvert fall jeg, fniser i stedet for å gyse av slike innslag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 12:46   #31
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

I går så vi episode 5 (hadde visst sett 4 allerede) og det begynner å bli litt en lidelse, for det skjer jo nesten ingen ting og det er rett og slett litt kjedelig.

Og så tror jeg at intensjonen ikke helt slår til når både jeg og mannen FNISER i en spennende scene der en av personene drastisk utbryter "æ drepte mor di".

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 15:08   #32
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.081
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Hvorfor ser dere så mange episoder av noe dere synes er så dårlig?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 15:38   #33
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Hvorfor ser dere så mange episoder av noe dere synes er så dårlig?

Velvillighet og optimisme (en vakker dag kan det jo komme noe bra fra norske serie-/filmskapere).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 17:40   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.625
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Hvorfor ser dere så mange episoder av noe dere synes er så dårlig?

Med håp om at den tar seg opp/fagnerding/referanseramme. Tusen grunner, egentlig. Jeg hadde dog ikke giddet hvis det var 24 episoder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 19:37   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg så episode 3 i går og syntes den var ulidelig treg. jeg tror jeg venter til siste episode er lagt ut så kan en av dere fortelle meg morderen i en spoiler her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 19:38   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.675
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Hvorfor ser dere så mange episoder av noe dere synes er så dårlig?

Jeg lurer på om det er fordi jeg nå lurer på når resten av folket finner ut at Jakob Oftebror er en drittsekk i serien.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 20:29   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg har sett 2 episoder, og synes det er provoserende dårlig. True Detective-homage my butt!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 21:13   #38
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Jeg er liksom sånn evig optimist og tenker at det blir bedre, eller oppriktig nysgjerrig på om det er håp... kanskje det skjer noe sykt kult på slutten, når resten av episodene har vært SÅ treige. og så er det «bare» 7 episoder, hadde det vært mange så hadde jeg gitt meg for lengst.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 21:17   #39
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Er visst flere som synes den er dårlig:
https://www.nrk.no/finnmark/mener-_m...nde-1.13750465

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-17, 21:40   #40
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.503
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva med Monster, då?

Handlingen er lagt til et sted uttafor tregrensa, det er helt tydelig og de kom med en "artighet" for å poengtere det. (Vi har ikke trær, så vi kan ikke rise ungan- vi må steine dem) ... men på forundeligvis legges handlinga titt og ofte inn i skog. For meg ble det like irriterende og ødeleggende som politigreiene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no