Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Mynde

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-16, 12:27   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mynde

Jeg har pr dd bare en hund, og skal ikke ha ny hund i dag eller i morgen. Men med tiden har jeg lyst på en hund til, og jeg snuser litt på myndene.
Er det noen her som har mynde? Hvilken mynde, og hva er bra og ikke fullt så bra med den rasen? Hva bruker du den til?

Jeg har lest en del, men synes jo at jeg ikke kommer helt i mål med å bare lese standard info på nett. Så langt har jeg sett flest whippet, hilst på noen saluki og lest nok om asawakh til at jeg synes de virker interessante. Teori og praksis er ulike ting, jeg vil gjerne høre andres erfaring også.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 12:31   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mynde

Broren min hadde Greyhond, litt mens jeg bodde hjemme.

Tispe, veldig rolig inne. Ikke noe behov for kjempeturer, men kan jo være med på lange turer, og må jo få ha et sted å springe fra seg.

Ikke interessert i lange turer når det regnet. Veldig sofahund inne. God og snill familiehund. Fikk ryggproblemer så hun måtte avlives rundt 8-årsalder tror jeg.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 12:49   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mynde

Har ikke mynde selv, men generelt bør hunder brukes til det de er avlet fram for for at de skal trives og ha det bra. Brukshunder må få jobbe på et eller annet plan, hunder bygd for fart bør få løpe osv. En setter eller en border collie kan bli nervøse eller litt... "rare" om de ikke får lov til å jobbe, f.eks. Akkurat det har jeg noen eksempler på.

Skal man ha en sofa- og kosehund, er det raser som er avlet fram for det også. Men det er generelt små hunderaser som er avlet fram for det. Også de må ha fysisk aktivitet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 13:01   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mynde

Om jeg skaffer meg en mynde er det litt vanskelig å drive på med lure coursing her jeg bor, selv om jeg håper det etter hvert blir miljø for det. Så det må bli litt slik som jeg gjør med terrieren min - turer i marka og agilitytrening en kveld eller to i uka. Løpe fritt er vanskelig til hverdags her, men det er jo ikke sikkert jeg bor her til evig tid heller.

Fuglehund - uansett type - eller border collie er ikke aktuelt hos meg. Jeg har null interesse for jakt og heller ikke for gjeting, og å holde en sånn hund aktivisert nok er ikke det jeg vil. En terriers aktivitetsnivå er greit, men de er såpass strie i temperament at jeg vet ikke om det er min neste hund.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 13:09   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mynde

Vi har to whippeter. Har også hatt italiensk mynde.

Whippetene er passe str, de går ikke under småhund, men er heller ikke så store at de tar noe plass. En ting å være klar over med whippet er at de er VELDIG aktive som valp. Vi har en hjemme på 8 mnd nå og har i perioder lyst til å be han finne seg et annet hjem. Rundt 1 års alderen roer de seg. Noen tror de er rolige hele tiden, men det er de altså ikke. Når de blir voksne og roer seg er det en utrolig behagelig hund. Alltid rolig inne og full fart ute. De liker ligge mykt og varmt, helst i sofaen. Våre får lov, men må ligge i kurven om vi har besøk. De trenger dyner/tepper på plassen sin, både for å ha noe mykt å ligge på og fordi de liker å "re" plassen sin før de legger seg. En del mynder graver, greit å være klar over. Vår første gravde i stykker sofaen vår. De graver også på plassen sin, så ingen vits å kjøpe dyr kurv før man vet de har sluttet med det (om de slutter). Vi har en som graver og en som ikke graver... Jeg håper han yngste slutter, ellers blir det alltid bur når vi ikke er hjemme. En whippet (mynde) trenger mye sosialisering som valp for å ikke bli nervøs. Veldig viktig! Ellers en fantastisk hund! Er man sliten/veldig opptatt en dag klarer de seg fint med doturer bare. Men en mynde trenger å få løpe. Om det ikke er aktuelt, at du ikke trives med å slippe løs hunden, anbefaler jeg deg heller å se etter annen rase. De er bygd for å løpe og elsker det! Vi driver med lure coursing, som svar på hva vi bruker de til.

Italieneren er en mini-whippet, men er mye mer av alt. Mye gladere, mye morsommere og vil sjarmere deg i senk hver dag. MEN, de kan være vanskelig å få husrene og de får oftere benbrudd. Derfor vi mistet vår. Jeg virkelig elsket den hunden, han var så morsom, men jeg vil ikke ha ny italiener da jeg ikke orker den dotreningen på nytt. Noen lar de gjøre fra seg på tisselaken inne, men det var ikke aktuelt for vår del. Jeg tror vi var oppe på nattlige tisseturer sikkert 1 år. Våknet han ikke på natta for å tisse våknet han veldig tidlig på morgenen. Type 5-6. De har liten blære. En del hanner markerer også. Både hjemme og borte hos andre. Mange whippet og italienere er ikke veldig glade i å gå på do/tur i regnvær/snø. Våre må, og den eldste whippeten vår liker vinteren nå faktisk.

Mynder generelt er veldig friske hunder, få sykdommer på de. Det er rifter i huden eller benbrudd de får om de får noe. Noen har sensitiv mage og man må prøve seg frem litt på maten. Jeg ville valgt mynde-type med omhu. Ikke alle kan slippes løs på grunn av for sterkt jaktinstinkt. Husk uansett på å ha de masse løse fra de er små. Vi slipper våre kun på egnede plasser, men det er viktig det å kunne la de løpe. Hva skal man ellers med en mynde?

Lykke til med valget! Fantastiske hunder.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 13:51   #6
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mynde

Takk Avatar! Akkurat sånne tilbakemeldinger jeg er ute etter!
Jeg har vært på kurs med Rappfoten - de tokmed seg utstyr og kom oppover hit i starten av august, og da fikk jeg se mange whippet løpe. Skikkelig herlig! At min engelske toyterrier fikk førstepremie den helga må være fordi han var 100 % gira fra første øyeblikk - og så snart det var sving så begynte han å gi hals. Det var så gøy å se og oppleve!
Vi har en hundepark på øya der de kan løpe fritt, og de kan løpe fritt på landstedet til foreldrene mine. Når sauer og kyr er tatt ned av utmarka kan de løpe fritt der også. Men i utgangspunktet vil det bli mest agility mens jeg bor her nord.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 14:01   #7
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mynde

Jeg synes du skal skaffe deg Flat eller Curly og treffe oss på utstillinger og agilitystevner fremover. Ja, og lydighetsstevner. Lydighet er knallgøy, det må du begynne med.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 14:34   #8
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mynde

Jeg kjenner noen med azawakh og det virker definitivt som en hund for spesielt interesserte. Har sterkt jaktinstinkt, holder vakt, og trenger å løpe masse. Primitive hunder med tydelig "hundespråk", og går ikke like godt overens med alle. Den krever mye av eier, men de jeg kjenner har veldig stor glede av dem.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 14:43   #9
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mynde

Det er litt langt å kjøre for å treffe dere på utstillinger og agilitystevner! Og ja, jeg liker lydighet, men ett-en min liker det ikke. Han synes det er kjipern å gå i dekk, fri ved fot skjønner han ikke helt poenget med og sitt og bli? Hvorfor i alle dager det da? Cairnterrieren min elsket det han også, men han har flyttet til ny familie, så han får trene med dem i stedet.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg er en retriever-dame da.

Wix, det er det jeg også har hørt om dem. Det er en sånn hund som jeg vet jeg må se og erfare litt først før jeg i så fall skaffer meg et eksemplar.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 15:14   #10
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mynde

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg kjenner noen med azawakh og det virker definitivt som en hund for spesielt interesserte. Har sterkt jaktinstinkt, holder vakt, og trenger å løpe masse. Primitive hunder med tydelig "hundespråk", og går ikke like godt overens med alle. Den krever mye av eier, men de jeg kjenner har veldig stor glede av dem.

Enig! Den er veldig primitiv ifht andre mynder.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 15:16   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mynde

En del mynder er rasister, liker bare egen rase.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 20:00   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mynde

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Takk Avatar! Akkurat sånne tilbakemeldinger jeg er ute etter!
Jeg har vært på kurs med Rappfoten - de tokmed seg utstyr og kom oppover hit i starten av august, og da fikk jeg se mange whippet løpe. Skikkelig herlig! At min engelske toyterrier fikk førstepremie den helga må være fordi han var 100 % gira fra første øyeblikk - og så snart det var sving så begynte han å gi hals. Det var så gøy å se og oppleve!
Vi har en hundepark på øya der de kan løpe fritt, og de kan løpe fritt på landstedet til foreldrene mine. Når sauer og kyr er tatt ned av utmarka kan de løpe fritt der også. Men i utgangspunktet vil det bli mest agility mens jeg bor her nord.

En venninne av meg har Whippet fra Rappfoten, helt fantastisk hund.

Jeg tror vår neste hund blir en fra henne.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 20:00   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mynde

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

En del mynder er rasister, liker bare egen rase.

Ne du sier ikke det.
Så fort det kommer en "makan" snur de ryggen til bestevennen sin som bare er en Doodleblanding.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 21:59   #14
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mynde

Flott dame, så blir det whippet så blir det muligens fra henne. Selv om jeg liker å besøke valpen så tidlig som mulig og så ofte som mulig sånn at den kjenner meg før den flytter fra flokken sin til ny flokk.

Jeg har forresten opplevd at de fleste hunder er litt rasister. En skokk med griffoner er ikke glade for å få en liten toyterrier inn i flokken sin, og cairnterriere kan like gjerne jage vekk en hund av annen rase som de leker med den.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:01   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mynde

Kan besøke de for deg jeg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-16, 22:51   #16
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mynde

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Kan besøke de for deg jeg.


Men jeg vet ikke enda om det blir mynde, og om det i så fall blir whippet eller noe annet.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 09:18   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mynde

Afghansk mynde, de er flotte de, kanskje en sånn?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 11:02   #18
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mynde

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Afghansk mynde, de er flotte de, kanskje en sånn?

Men hvordan er de? Røyter de mye? Er de like arrogante som de kan virke? Osv osv osv.

Jeg har konkludert med at han lille terrieren min er litt whippet av seg. Jeg har skinnsofa, og der må det være pledd og pledd og pledd. Aller best er det når det er skikkelig ull han kan ligge på, og helst vil han ha det over seg også. Er han sliten fra dagen før eller det er litt regn og/eller vind og/eller kaldt ute så skal det ikke gåes noen morgentur. Da blir det bare en tur rundt hjørnet for å tisse og så rett inn igjen for å spise og sove mer.
Han elsker å løpe, og som jeg har nevnt tidligere - lure coursing var noe han virkelig tente på.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 11:31   #19
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mynde

Vil tro en AM røyter en del ja. Ei venninne av meg har borzoi. Det var ofte jeg fikk hår i kaffen. Whippeter røyter lite. De lyse røyter mer enn de mørke som oftest.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 11:34   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mynde

Her er våre to. Han yngste har blitt stor nå da, her var han 4 mnd eller noe.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (13,2 KB, 111 visninger)
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no