Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skal kjøpe ny laptop

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 17:38   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Skal kjøpe ny laptop

Har noen tid til å komme med innspill?
Vil ha en ikke altfor stor skjerm. Maks 15'
DEn må ikke bråke mye. (tåler ikke konstant støy)
Må heller ikke være for tung, og den må ha et OK tastatur.
Har tidligere hatt en Acer, og var fornøyd med den, helt til den datt i gulvet ... Skjermen var litt i sørste laget.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 18:50   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Jeg jobber som konsulent, på software siden (Visma) og vi bruker kun HP pc'er
Det er det vi anbefaler kunder dersom vi blir spurt
Erfaringsmessig er de mest driftsikre og stabile innenfor det vi driver med

Den jeg har begyner å bli utrangert og det står på budsjettet i år at jeg skal ha ny, men den heter ihvertfall HP compaq nx7010
Har ikke vært oekluss overhodet med den

Kjøpte netttopp en til datteren min, HPDV6060
Veldig bra

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:07   #3
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

MacBook eller MacBook Pro
Har selv en iBook G4 12", og er veldig fornøyd. Bare jeg får kjøpt meg litt mer ram.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:08   #4
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Denne tråden skal jeg følge med på, jeg skal nemlig også kjøpe meg ny laptop i løpet av nærmeste framtid.
Har nå en HP compaq nx6110, og den er helt grei, verken mer eller mindre.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:13   #5
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpte netttopp en til datteren min, HPDV6060
Veldig bra


Den har jeg og er veldig fornøyd med den, bortsett fra batterikapasiteten....den er ikke så god.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 19:14   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Jeg har en Acer Aspire 3103WLMi og er strålende fornøyd!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:06   #7
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

:følger med:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:17   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Vi har bl.a en acer aspire 5044 WLMi. Den har 1,8 Mhz prosessor, 15 " skjerm, 120 GB harddisk og 1 GB ram.
Den kostet 7000 kr for noen måneder siden, og vi er veldig fornøyd.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 20:18   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

MacBook eller MacBook Pro

i love my powerbook

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 21:13   #10
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Jeg har en Asus A6, veldig fornøyd med den. Ikke noe tull, VELDIG god skjerm. Litt dårlig batterikapasitet dog.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:14   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg jobber som konsulent, på software siden (Visma) og vi bruker kun HP pc'er
Det er det vi anbefaler kunder dersom vi blir spurt
Erfaringsmessig er de mest driftsikre og stabile innenfor det vi driver med

Den jeg har begyner å bli utrangert og det står på budsjettet i år at jeg skal ha ny, men den heter ihvertfall HP compaq nx7010
Har ikke vært oekluss overhodet med den

Kjøpte netttopp en til datteren min, HPDV6060
Veldig bra

Jeg har hørt veldig mye positivt om HP, men hvor stor er skjermen?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:15   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har en Acer Aspire 3103WLMi og er strålende fornøyd!

det var en sånn jeg hadde, men den datt i gulvet ...
Dessuten synes jeg den er litt tung. :kravstor:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:25   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har hørt veldig mye positivt om HP, men hvor stor er skjermen?

15" eller 15,4" stort sett.

Har HP selv og er egentlig ikke så veldig fornøyd med den. Det har vært mye tull, har byttet det ene og det andre, og NX-ene har kjent feil med powersupplyen.
Jeg får ny på jobben, og da blir det en HP igjen, regner jeg med - men jeg vet ikke hvilken enda.

Når jeg kjøper inn til jobben kjøper vi enten Acer eller HP, men nå går vel Acer ut pga. ny rammeavtale. Har ikke vært mer tøys med hverken den ene eller andre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:27   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

jeg tror min er 17" og Ine 19 eller 17
Veldig grei størrelse
jeg har en skjermoppløsning på 1680X1050 piksler, men det er fordi jeg er langsynt.Veldig bekvemt for meg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 12:03   #15
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

jeg tror min er 17" og Ine 19 eller 17
Veldig grei størrelse
jeg har en skjermoppløsning på 1680X1050 piksler, men det er fordi jeg er langsynt.Veldig bekvemt for meg

Er ikke det litt stort å ta med seg rundt forbi?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 12:33   #16
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal kjøpe ny laptop

Jeg har en ibook 12".

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no