Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-18, 22:48   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Bah!

Jeg er ferdig med den andre kalenderen, den til svigersslekta, i FotoKnudsen, og argh der også. Hvorfor kan man ikke bare beholde ting som FUNKER?! Det gamle iPhoto, med delte iCloud-album, var jo helt SUPERT!

Nå har jeg sittet og blafret gjennom 461 bilder (ja, 461), bittesmå, lastet inn hulter til bulter av FotoKnudsen, og prøvd å få 8 barn og en del voksne sånn noenlunde jevnt fordelt og sesongriktig og med tanke på bursdagene og hva har du.

Blir nyttårspresang.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-18, 23:02   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Kommentar her - jeg har mac, lastet ned Mimeo til min ... hva heter det nå, Bilder? Hvor jeg bruker delte icloudalbum.

Funket som ei kule med kalender der altså. Fin kvalitet, kom fort (jeg bestilte på kvelden 15/12 og de kom nå i kveld), og levert på døra av DHL.
De er litt mattere enn de "gamle" apples iphotokalenderne uten at det er noen krise, og litt mindre ser det ut til (uten at jeg grublet så mye over hverken om det var noen glans/matt-valg eller størrelse utover at jeg valgte "stor" og fikk til det med bildet øverst, men jeg er hvertfall godt fornøyd. Den jeg hadde bestilt med leveranse hos grandma i USA kom fram for to dager siden - også bestilt 15/12.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-18, 23:16   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Jeg bestilte den 13. og fikk i går. De ser helt fine ut, er litt mindre enn de gamle, tror jeg, men bildene ble veldig fine. Det eneste som irriterer meg er at jeg ikke fikk til å endre til at uken starter på en mandag og ikke søndag.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-18, 23:26   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Det tenkte jeg overhodet ikke over da jeg lagde men det har du jaggu rett i! Jaja

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-18, 23:56   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, haster: En fotokalender som ligner på Apples gamle iPhoto-kalendre!

Jeg har glemt å oppdatere her. Boka ble levert på døren av DHL 4 dager etter bestillingen.
Jeg synes bildene ble litt mørke i forhold til tidligere bøker, men ellers er den ganske lik.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no