Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spin-off barnehagebilder

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-11, 13:04   #21
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Gir kun bilder til de som vil ha det, og alle besteforeldrene vil gjerne ha.

Jeppsi.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:06   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg driver å planlegger en vegg med familiebilder og diverse akkurat nå. Vi er ganske ivrige fotografer begge to, og mannen min tar veldig gode bilder, så jeg vil gjerne ha fotografier på veggen av barna og alt mulig annet som er fint.

Der er vi også! Vi har jo masse bilder av hele familien på kjøkkenet, det er en hel vegg som er et eneste stort familiegalleri. Men bildene er mindre, da, og byttes ut med jevne mellomrom. Og så liker jeg mye bedre bilder fra hverdagen enn portetter fra fotograf. Jeg synes definitivt ikke det er ukult eller utrendy med familiebilder på veggen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:22   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Jeg har hovedsaklig familiebilder i trappa forresten. Lite av den sorten i stua. Jeg har noen babybilder i et hjørne ved pianoet, men det stopper også der. Jeg kunne ikke tenke meg å ha store portretter i stua.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:31   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.831
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Vi gir forholdsvis små portretter til de som ønsker seg deg. Det er til besteforeldre. De har dem stort sett fremme, men bytter litt på etterhvert som de får nye bilder.

Bryllupsbilde av meg selv ville jeg aldri gitt til andre hvis det ikke ble bedt om. Eller jeg ville gitt et veldig lite, kanskje? Hvis jeg hadde giftet meg i hvitt og alt var fint og flott ville jeg vel tenkt at det ikke fantes finere motiv i hele verden.

Vi har gitt en gang på 10 år til tante/onkel, et lite fellesbilde.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:46   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.610
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Åjoda, det finnes finere bilder i verden enn vårt bryllupsfoto, men vi synes nå det var et fint et, det gjør vi. Og altså, det var jo utrykk ønske om bilde fra våre foreldre da. Ingen av våre foreldre har andre barn som er gift enda, så de har ikke veggen full av slike heller.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 13:56   #26
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Bryllupsbildet vårt fant jeg nylig i en av flytteeskene fra 2003. Nå står det på toppen av et skap på soverrommet, som en morsom kuriosietet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 11:16   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.610
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Men hey, jeg har akkurat bestilt masse krus med bilde av Mikro på!
Alle som for et par år siden fikk av Knerten.
Noen har nemlig levert "bestilling" på at de må få av Mikro også, så nå har jeg ordnet 8 julegaver...

(og dersom de ikke liker å drikke av krus med bilde av søte barne/tante/oneklbarn, ja så var jo det synd... Men de fleste har jo gitt utrykk for å like det første, så da får de altså et til. så det så! Liker de det veldig ikke, så er det vel mulig det kanskje knuser en gang det bare faller ned, eller noe?)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 11:36   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Jeg vil gjerne ha krus med bilder av søte barn i familien på, jeg. Eller krus som er dekorert av fireåringen som mest sannsynlig er fargeblind. Eller kalender med bilder, eller hvahardu, egentlig.
Det eneste jeg synes er vanskelig er svindyre fotografforstørrelser med ditto dyr ramme som jeg føler et sterkt forventningspress om å henge opp på et lett synlig sted.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 11:41   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.610
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Barnehagebildene er ikke svindyre, og våre ble levert i ramme fra clase ohlson, og vi har ikke plan om ny ramme med årets, bare post-it om å bytte ut i ramma...

Frustrasjonen er bare at lillesøster ikke går i barnehage enda, og det forventes jo bilde av henne når de får av ham. Neste år blir det søskenfotografering i barnehagen!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 01:14   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.193
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Svigermor er lur: Hun er i forkant og sier at hvis vi har fått noen fine fotografbilder fra skole eller barnehage så vil hun gjerne ha en 10*15 kopi, for det har hun noen rammer til, der hun oppdaterer bildene etter hvert som barna blir større.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 08:14   #31
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.244
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Foreldre og svigerforeldre ønsker det ja. Etter at det ble mange barnebarn, så har vi justert størrelsen kraftig ned. Spør som regel på forhånd hvilken størrelse de vil ha jeg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 09:02   #32
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Vi gir på forespørsel. Men mottaker bestemmer selv formatet. I år hadde jeg nesten glemt hele greia før mamma i en telefonsamtale nevnte at jeg ikke trengte fikse ramme på bilde av lillebror, for det hadde hun klart allerede.

Jeg spør som oftest hva de vil ha. Svigers ønsker seg bok, pappa ønsker seg kalender, mamma vil ha både kalender, bok og bilde.

Om du ikke vil ha store bilder med dyre rammer, så kan du jo være litt i forkant og si hva du kunne tenke deg da feks. Kalender, bok, krus, klokke .. eller kanskje noen små lerreter i svart-hvitt hadde matchet stilen din? Man kan jo få alt mulig med bilder på nå.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 09:16   #33
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.775
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Nei gir ikke bilder. Kan hende jeg lager en fotobok eller kalender men de har nok bilder av ungene ja.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 10:06   #34
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

De som får bilder av våre barn er besteforeldre og oldemor (mens hun levde). Vi har aldri spurt, når jeg tenker meg om. Har vel egentlig bare gått ut fra det siden svigerforeldrene mine har bilder av de andre barnabarna og mine foreldre fortsatt har mine bilder fra skoletiden hengende på veggen.

De får ikke bilde hvert år. Det er bilder av typen 1. klasse, 1. året i bhg. osv. Bildene er litt store, 20x25.

De har også fått bryllupsbilde fra oss.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 11:27   #35
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Vi har gitt bilder til besteforeldre, og har også gitt til onkler og tanter, eller ikke alle da, men de vi vet vil ha.
Oldemor til snuppa har vi ikke gitt bilde til, bare sendt julekort. Hun har over 40 barnebarn/oldebarn, så tror det ville blitt litt mye om alle hadde gitt bilder.

Mine foreldre har en vegg med familiebilder, og bilder av barnebarn, så de har et babybilde der.
Ellers ga jeg mamma et bilde av snuppa til bursdagen, i en liten bordramme. Det var etterlyst.
Svigers fikk et 10x15 uten ramme, og har satt det inne i et vitrineskap. Forstørrelsen av fotografbildet har ikke kommet opp på veggen. For meg er det bittelitt sårt, fordi mine foreldre er så til de grader oppofrende og ivrige på barnebarnfronten. Men samtidig så kom ikke bildene av deres egne barn opp på veggen for nokså nylig heller, så jeg gir dem et par tiår før jeg blir irritert.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 11:44   #36
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Jeg kjøpte hele barnehagepakka, og tenkte at noe kunne bli julegaver.. Men nå vil visst både farmor og mormor ha den største størrelsen. Da er det to fine bilder å velge mellom, og vi vil ha det ene selv. Vi kan selvsagt bestille flere, men så sitter vi her med denne pakka da.. Jeg hadde ikke sett for meg denne problemstillingen, for å si det sånn.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 11:50   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg kjøpte hele barnehagepakka, og tenkte at noe kunne bli julegaver.. Men nå vil visst både farmor og mormor ha den største størrelsen. Da er det to fine bilder å velge mellom, og vi vil ha det ene selv. Vi kan selvsagt bestille flere, men så sitter vi her med denne pakka da.. Jeg hadde ikke sett for meg denne problemstillingen, for å si det sånn.

Kan du ikke mekke sammen fin ramme med to litt mindre bilder til den ene? det er jo ofte mange forskjellige størrelser i slike pakker.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 12:05   #38
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Vi har gitt en gang uoppfordret (ikke så stort, da), men da har besteforeldrene hatt av bilder av andre barnebarn på veggene fra før. Vi har heller ikke portretter på veggene, så jeg ser problemstillingen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 12:07   #39
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.634
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Vi gir til besteforeldre som vil ha - i vårt tilfelle vil 2 av 3 sett det. Ikke for store bilder, da.

En stund mottok vi slike bilder av nevøer, men det tok slutt på et tidspunkt. Antakelig fordi vi ikke hengte dem opp. Og det lever jeg godt med.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 13:07   #40
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Kan du ikke mekke sammen fin ramme med to litt mindre bilder til den ene? det er jo ofte mange forskjellige størrelser i slike pakker.

Det er det. De ønsker ett, og de ønsker i sånn ca A4-størrelse, som er det største. Min mor har i den størrelsen av min søsters barn, og vil ha lik størrelse i like rammer. Svigermor kunne sikkert hatt en annen størrelse, men det ser ut til at hun også ønsker et stort. Jaja. Jeg funderer litt på å kjøpe juletrepynt-rammer på Nille, og bruke endel av småbildene der. Vi burde helt klart ha returnert noe, sånn sett i etterpåklokskapens lys.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no