Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-13, 15:44   #441
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Dokumentert som dårlig bloggleser for all fremtid.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 15:45   #442
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dokumentert som dårlig bloggleser for all fremtid.

Ryktet ditt er fullstendig ødelagt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 15:45   #443
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

"Sponsede koblinger:fjern magefettet naturlig"

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 15:48   #444
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dokumentert som dårlig bloggleser for all fremtid.

Du kan muligens redde deg med å poste et bilde av deg selv i undertøyet, for det har vist seg å ha distraherende effekt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 15:48   #445
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dokumentert som dårlig bloggleser for all fremtid.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 16:18   #446
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nå er det vel ikke slik at alle synes hun ser så himla bra ut heller - og det er vel et viktig poeng her. Jeg synes hun er alarmerende tynn på det bildet. Kominert med hva jeg vet om hennes stålkontroll på mat og trening og mine generelle kunnskaper om helse, er det jo nettopp det at jeg IKKE synes det ser bra ut eller er et godt eksempel på "hva alle kan få til bare de gidder", som gjør at jeg reagerer og engasjerer meg. Ja, jeg vet at noen er naturlig tynne. Det er ikke dem jeg vil til livs på noe som helst vis når jeg mener at det er betenkelig at hun skal fremheve seg selv eller fremheves av andre som et godt eksempel. Hun er jo ikke naturlig så tynn. Hun er så tynn fordi hun trener masse og lever på det mange mener er ekstremdiett.


Dette er jeg helt enig. Hun fikk mye kritikk for bikinibilder av seg selv for noen år siden.

http://fotballfrue.no/wp-content/upl...ikini-copy.jpg

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 16:20   #447
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg støtter Niobe. Undertøybilde er godt egnet til å avlede. Jeg hørte forøvrig akkurat på nyhetene at fruen angrer hele bildet og ser at det ikke var et pr-stunt. Tenk at slik kommer i nyhetene på radio, da gitt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 16:24   #448
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg støtter Niobe. Undertøybilde er godt egnet til å avlede. Jeg hørte forøvrig akkurat på nyhetene at fruen angrer hele bildet og ser at det ikke var et pr-stunt. Tenk at slik kommer i nyhetene på radio, da gitt.

Det er jo ingenting. Hun har nettopp vært gjest i Good Morning America.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 16:25   #449
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Det er jo ingenting. Hun har nettopp vært gjest i Good Morning America.

Ja! Nemlig! Tenk så kult når de inviterer polyanna etter hennes undertøybildet! Noen vi kjenner på Good Morning, America!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:26   #450
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Kjente kun på en følelse når jeg så bildet: Misunnelse. Elektrikerfrue er ikke like kult som fotballfrue heller....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:51   #451
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ja! Nemlig! Tenk så kult når de inviterer polyanna etter hennes undertøybildet! Noen vi kjenner på Good Morning, America!

Har Polyanna lagt ut undertøysbilder!? //

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:54   #452
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Har Polyanna lagt ut undertøysbilder!? //

nei, ikke enda. Men vi har rådet henne til å gjøre det, så det er nok bare å følge spent med, tenker jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 18:27   #453
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Nei dere, denne tråden fikk meg til å tenke på denne sangen. Og den har jeg dæggern ikke blitt kvitt på noen dager

Så nå vil jeg gjerne dele den Den er relevant, på sitt vis, ting er ved det samme lsm.


(Kilde: youtube.com)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 18:49   #454
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg sier bare "stay tuned".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 19:33   #455
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Eg er iallefall kjempegira på å sjå litt på kroppen til Polyanna.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 19:34   #456
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.692
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg sier bare "stay tuned".

Det er ikke farlig. :btdt:

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 19:53   #457
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Saint; er du Fotballfruen?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:22   #458
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Nå skal de jammen diskutere kvinnemagen etter fødselen på aktuelt (nrk2), om jeg hørte riktig.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:27   #459
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Nå skal de jammen diskutere kvinnemagen etter fødselen på aktuelt (nrk2), om jeg hørte riktig.

Ha ha, hva skal de diskutere, da? Hvordan den bør se ut? Så kan begge "leire" argumentere for at mager bør være hhv flate eller deigete?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:31   #460
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Det aner jeg ikke, litt i tvil om jeg vil høre (eller gud forby se) hva de har planer om å presentere.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no