Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg pakkekalenderen din

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-15, 23:26   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.831
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Jeg henger opp på en grein. Litt som Apan sine. Når vi får julekort henges de på samme greina.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 08:43   #22
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Vi hiver gaven uinnpakket inn i et skap i bokhylla fra Ikea. Kjapt, og en trenger bare å ha klar de første gavene. Ungene printet, farget og klippet ut store tall som vi limer utenpå skapdøren.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 13:21   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Vi har hengt opp i trappen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (20,1 KB, 50 visninger)
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 17:33   #24
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.791
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Her er mannen sin barnas fikses i kveld.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (9,1 KB, 41 visninger)
__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 18:35   #25
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din



Ikke de fineste kalenderne jeg vet, men solide saker i tre passer ungene mine bra.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kalender.jpg (69,5 KB, 139 visninger)
__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-15, 23:12   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.486
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Det endte med to finere kurver jeg fant i huset, en til hvert barn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 02:50   #27
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.045
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Vi har en gammel tallerkenhylle som resten av året inneholder rot, den blir hver desember forandret til kalenderhylle.
Her er årets:

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 08:34   #28
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det er første år jeg har laget pakkekalender. Har kjøpt røde poser på Nille med nissegutt på en side og nissejente på den andre. Så har jeg klistret nr lapper på guttesiden til M og jentesiden til O. Brukte hullemaskin til å lage hull på toppen. Regner med det skal gå greit å henge opp med bånd. Det er lette ting som blyanter, viskelær og slike ting. Men tror jeg venter med å henge opp til de har lagt seg i morgen.

Vi har brukt samme posene og har lagt dem i en stor glasskål som står på kjøkkenbordet. Før hang vi dem opp i kjøkkenvinduet, men det var alltid noen gaver som var så tunge at de datt ned i ett kjør. (De var festet med en liten klype som tålte lite vekt.)

For øvrig er jeg så slem mamma at barna mine må dele kalender. Jeg fatter ikke at folk år etter år klarer å finne 72 småting som ikke er ræl og ikke koster skjorta og attpåtil tar seg tid til å pakke inn en og en. (Godteri utgår annet enn på lørdager her i heimen.)

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 08:59   #29
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Våre er tre forskjellige stoff-/striekalendere, kjøpt ulike steder etter hvert som barna kom til. Den til venstre er eldst, kjøpt via Bokklubbens Barn da eldste var 2-3 år.

Sitat:

72 småting som ikke er ræl og ikke koster skjorta og attpåtil tar seg tid til å pakke inn en og en.

Vel, ja, altså, noe er ræl, mye er billig, til sammen koster det jo en del. Og tar tid å pakke inn. Mulig storebror får for siste gang i år, han fyller 19 til våren.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg WP_20151201_06_25_14_Pro.jpg (227,6 KB, 16 visninger)
__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 09:10   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

"Brodert" kalender fra Nille.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 09:22   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Jeg henger de i rekkverket på trappa.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 10:58   #32
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din

Nydelig. Jeg har tett rekkverk i trappa,, så jeg har festet en tørr kvist som følger gelenderet - henger litt under så den ikke er i veien for hendene som skal holde seg fast.
Jeg har bare 14 pakker ennå, håper Ebay og Fokalprice kommer snart. Jeg fikk en ny pakke i posten i dag, og har en på postkontoret. Håper den er fra Fokalprice, jeg kjøpte masse under 2 dollar der.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-15, 11:10   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg pakkekalenderen din



Jeg hadde en del rødt papir jeg må bruke opp...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no