Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Noen som så på nyhetene på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 22:03   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som så på nyhetene på TV2

Så dere det innslaget som var på 21-nyhetene om han mannen som var den eneste i Norge som hadde førerkort som 100-åring? Han skulle fornye førerkortet sitt som 100-åring og det gikk fint, men la dere merke til når de filmet han etterpå. Han kom kjørende mot de som filmet og glemte og stoppe for fotgjengeren som var i gangfeltet. Kanskje han ikke er så trygg sjåfør allikevel, eller var litt vel opptatt av de som filmet. Folk kan miste lappen på det å ikke stoppe for fotgjengere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:05   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Jeg så det ikke, men han høres definitivt ikke trygg ut.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:20   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Jeg så det ikke, men det er utrolig mange bilister der ute som ikke burde hatt lappen. Da tenker jeg på blant annet gamle og svaksynte, og ikke nødvendigvis de som bare kjører som idioter.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:48   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg så det ikke, men det er utrolig mange bilister der ute som ikke burde hatt lappen. Da tenker jeg på blant annet gamle og svaksynte, og ikke nødvendigvis de som bare kjører som idioter.

Helt enig med deg der, ja.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:02   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Jeg så delvis innslaget ja.... jeg kommenterte om han i det hele tatt burde ha lov til å kjøre bil. Slik trafikkbildet er så vil han være altfor treg i reaksjonen.

Jeg har en far på 74 år som kjører bil. Jeg unngår å sitte på når han kjører. Ungene mine får ikke lov. Han tror han er en flinkere sjåfør enn det han er...... psst.... ikke si det til noen

Det burde være langt strengere å få kjøre bil. Tenk om noen ble påkjørt. Det er vanskelig å ta opp sånt. Viktig for livskvaliteten å ha mulighet til å kjøre bil, men ikke for enhver pris. Ikke lett for en selv å vurdere. Min far tror han fortsattt er flink til å kjøre bil. Han trodde også han kunne kjøre moped i fjor sommer, men da stupte han over hekken

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:10   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Huff - hørtes skummelt ut, spør du meg!

Minnet meg litt om gubben sin gamle bestemor, som fremdeles kjørte bil da hun var 80...

"Det er jo ikke så farlig - jeg kjører bare på søndager, da bare til kirkegården -
og så kjører jeg aldri fortere enn 40 km i timen."

Takk og lov tok svigerfar affere og beslagla førerkortet hennes ikke lenge etterpå... Dama var mildt sagt livsfarlig!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 00:17   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Er nok mange rare historier om både gamle og de som ikke er gamle. Er enig i at det er nok en hel haug som ikke burde hatt førerkort som kjører rundt enten de er gamle eller unge. Syntes bare det var litt åpenlyst at han kanskje ikke var så god sjåfør, eller så var han nervøs for å være på TV. Ellers så virket han som en utrolig sprek og oppegående mann til å være 100.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:55   #8
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Det høres jo ikke helt bra ut det da. Vi får håpe legen så programmet.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 13:22   #9
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Har ikke sett det, men det minnet meg om m in mormor som fikk fornyet lappen som 80 åring! Hun var en elendig sjåfør, men gav seg ikke før pappa truet med å melde henne til politiet om hun ikke satte fra seg bilen!

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 13:36   #10
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg så delvis innslaget ja.... jeg kommenterte om han i det hele tatt burde ha lov til å kjøre bil. Slik trafikkbildet er så vil han være altfor treg i reaksjonen.

Jeg har en far på 74 år som kjører bil. Jeg unngår å sitte på når han kjører. Ungene mine får ikke lov. Han tror han er en flinkere sjåfør enn det han er...... psst.... ikke si det til noen

Det burde være langt strengere å få kjøre bil. Tenk om noen ble påkjørt. Det er vanskelig å ta opp sånt. Viktig for livskvaliteten å ha mulighet til å kjøre bil, men ikke for enhver pris. Ikke lett for en selv å vurdere. Min far tror han fortsattt er flink til å kjøre bil. Han trodde også han kunne kjøre moped i fjor sommer, men da stupte han over hekken

Skal ikke sladre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 13:45   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Jeg har en farfar på 89 år som kjører kjempebra. Han er rask i oppfattelsen og følger virkelig med. Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å sende barna mine med ham. Men med min svoger derimot, som skryter av at han har hatt min fars bil oppe i 200km/t, han får ikke kjøre mine barn flere ganger.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:00   #12
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Jeg reagerte også på at han fikk fornyet lappen. Kan ikke tenke meg at han er kjapp nok i reaksjonene til å henge med i dagens trafikkbilde.

Jeg ble også litt skremt da han sa noe sånt som at "ja, her kommer det en fartshump, den er litt brå" - uten å sakke på farten!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:42   #13
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Han trodde også han kunne kjøre moped i fjor sommer, men da stupte han over hekken

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:56   #14
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som så på nyhetene på TV2

For ett par-tre uker siden var det en 10 år gammel gutt her i Froland som ble påkjørt av en 82 år gammel mann.. Han var rett og slett for treg i reaksjonene sine! Gutten ligger fremdeles på sykehus med benbrudd over hele kroppen!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no