Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Babysang i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-13, 22:05   #1
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Babysang i Oslo

Er det noen der ute som vet om det finnes oppdaterte lister over hvilke kirker i Oslo man kan finne babysang?

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 22:52   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Hvor i byen bor du?

Jeg vet at Kampen, Vålerenga og Hasle kirke har babysang ihvertfall Du må nok inn på de respektive kirkene for å finne mer informasjon.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 22:56   #3
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Det er nok enklere å sjekke om de kirkene som er aktuelle for deg har babysang. Og så har de litt forskjellig opplegg rundt om, noen har drop-in, noen har kurs man må melde seg på. Noe er gratis og noe koster.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 22:59   #4
Rune Brown
Aktiv
 
Rune Brown sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 233
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Bor i bydel Bjerke, men liker å ta meg turer litt rundtom :P Ja, hadde bare håpet å slippe å klikke meg inn på hver og en :P

__________________
Signatur fjernet pga. brudd på signaturregler. Veronal, moderator
Rune Brown er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 23:15   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Mortensrud har. Veldig flott kirke også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 23:39   #6
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Vår kirke kjører kurs. Åtte samlinger, 300 kr. Det er for barn opptil ett år da, etter det er det Knøttesang eller noe sånt. Uansett er det ikke et opplegg som passer oss.
Bymuseet i Frognerparken har hatt babysang, kanskje de fortsatt har? Det var ihvertfall drop-in.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 23:41   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Jeg og plutten var på frelsesarmeen her i byen, det var et veldig ok opplegg. Kostet 400 kr og det var inkludert lunsj hver gang. Jeg vet ikke om det er en mulighet i Oslo.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 00:40   #8
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Både Rødtvet og Bretvedt kirker har i hvert fall hatt babysang. Frelsesarmeen hadde da min eldste var liten, men vet ikke om de har det nå.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 06:53   #9
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Både Rødtvet og Bretvedt kirker har i hvert fall hatt babysang. Frelsesarmeen hadde da min eldste var liten, men vet ikke om de har det nå.


Det hadde de ja.

Oppsal kirke har, og jeg tror Bøler også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 08:52   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Skøyen kirke har.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 12:16   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Musikk fra livets begynnelse har kurs flere steder i Oslo, hvis du ikke absolutt vil i en kirke, da. Jeg savner babysangtilbud her vi bor nå som ikke er knyttet til kirken, selv om det sikkert ikke er fryktelig religiøst. Vi har ikke rukket å teste det enda.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 12:36   #12
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.442
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Musikk fra livets begynnelse har kurs flere steder i Oslo, hvis du ikke absolutt vil i en kirke, da. Jeg savner babysangtilbud her vi bor nå som ikke er knyttet til kirken, selv om det sikkert ikke er fryktelig religiøst. Vi har ikke rukket å teste det enda.

Det var ikke noe religiøst over den babysangen jeg var på med storesøster, altså. Sånn bortsett fra at det var i en kirke. Ikke noe religiøse sanger, og seansen var ledet av en sangpedagog.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 12:47   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg og plutten var på frelsesarmeen her i byen, det var et veldig ok opplegg. Kostet 400 kr og det var inkludert lunsj hver gang. Jeg vet ikke om det er en mulighet i Oslo.

De har det noen steder i Oslo i hvert fall, jeg kjenner noen damer som driver det, men vet ikke hvilke bydeler de er i. Poden og jeg var også på Frelsesarmeen, og det var et veldig fint opplegg, fikk med CD også. Men det var veldig religiøst da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 15:36   #14
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.


Det hadde de ja.

Jeg hadde litt glemt det, men ja, selvfølgelig! Apan og jeg gikk samtidig på babysang i regi av Frelsesarmeen på Grünerløkka. Da Snuppa ble ett år gikk vi på småbarnssang hos Frelsesarmeen på Grønland.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 15:57   #15
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Fins på Stovner og Høybråten kirke også.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 16:03   #16
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Rune Brown, her.

Bor i bydel Bjerke, men liker å ta meg turer litt rundtom :P Ja, hadde bare håpet å slippe å klikke meg inn på hver og en :P

Tonsen har. Eg har vore der ein gong og synest opplegget var så där.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 16:05   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Det var ikke noe religiøst over den babysangen jeg var på med storesøster, altså. Sånn bortsett fra at det var i en kirke. Ikke noe religiøse sanger, og seansen var ledet av en sangpedagog.

Ah, ok. Bare meg som er bittelitt fordomsfull da, sikkert. Jeg har tenkt å prøve den lokale varianten, men har ikke kommet så langt. Det har ikke noe med kirken å gjøre det altså, bare alle mulige ting som kræsjer alltid. Og lungebetennelse og sånt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 20:08   #18
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Babysang i Oslo

Sagene menighet har babysang annenher uke , de har drop inn .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no