Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-19, 14:00   #601
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt avElise har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Hva slags serie er det?

Gammel 16-02-19, 14:40   #602
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 83
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karppi - finsk krim, var grei tidtrøyte.

Gammel 16-02-19, 14:56   #603
Anne C
Yoganista

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvre Romerike
Anne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser på When calls the heart jeg også, og den er jo passe forutsigbar. Men jeg synes han som spiller Jack er utrolig kjekk , så nå ser jeg mest på han.

Gammel 16-02-19, 14:56   #604
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg driver og venter helt usannsynlig på at han eks-ordføreren og Abigail skal ha seg.

Henry Gowen? Han er en råtass. Jeg synes han er litt hot, faktisk. Du skal ikke se bort fra det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-19, 14:57   #605
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtidHyacinth har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg ser på When calls the heart jeg også, og den er jo passe forutsigbar. Men jeg synes han som spiller Jack er utrolig kjekk , så nå ser jeg mest på han.

Ja, han er dritkjekk. Men enda kjekkere hvis du bildegoogler Daniel Lissing, i serien er han litt vel glatt...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-19, 15:00   #606
Anne C
Yoganista

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvre Romerike
Anne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, han er dritkjekk. Men enda kjekkere hvis du bildegoogler Daniel Lissing, i serien er han litt vel glatt...

Jeg har han på Instagram, så han dukker opp i feeden min rett som det er.

Gammel 16-02-19, 18:07   #607
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de flesteMagica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Henry Gowen? Han er en råtass. Jeg synes han er litt hot, faktisk. Du skal ikke se bort fra det.

Enig!

Gammel I dag, 10:52   #608
Karamell
I opptrening

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 284
Karamell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtidKaramell har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er akkurat ferdig med HBOs Game og thrones og nå tror jeg jeg trenger noe annet. Sex education muligens (Netflix).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:55   #609
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 185
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk lokket med eldstemann på GoT-galeien i går, så nå kan jeg ikke binge på egenhånd.

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 11:13   #610
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eldste tvinger meg til å se Haunting of Hill house. I am really too old for this shit.

Gammel I dag, 11:25   #611
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 64
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillesøster og jeg er ferdig med Reign, så i helgen begynte vi på the 100. Ganske bra faktisk. Nerden i meg liker hvordan de fremstiller ulike dysfunksjonelle samfunn.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.