Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 18:47   #41
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

Alexsander Kielland - Jeg hadde vært på pizzabar og hørte nyheten i taxien på vei hjem.

Kong Olav - Jeg tror jeg var hjemme. Det var da Gulfkrigen brøt ut.

Scandinavian Star - Vi var 2 familier samlet på hytte tur. Jeg skal aldri på Cruise.

Prisesse Diana - Da var jeg i campingvogna.

11. September 2001 - var jeg sykemeldt og svitsjet gjennom alle tilgjengelig kanaler hele den formiddagen. Jeg husker jeg gikk en lang tur etterpå.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 18:53   #42
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

Jeg tror jeg faktisk husker best dagen da Alexander Kielland vippet rundt.
Jeg var syk den dagen og hjemme fra skolen.
Gledet meg til å se litt på tv, men det eneste som ble sendt på tv var sørgemusikk og bilder av plattformen som hadde tippet rundt og lå med bena opp.

Når Olav døde så husker jeg at jeg så mye på CNN, fordi Irak krigen hadde startet.

HUsker vel ikke selve dagen når Scandinavian Star brant, men en arbeidskollega av mannen min hadde tatt bildene som ble trykket i Dagbladet. Han var ombord (og overlevde).
Jeg gikk på Ski vidregående da og når vi kom tilbake etter påskeferie? så hadde vi minnestund på skolen. Det fordi skolens ene rådgiver hadde vært ombord på båten og ikke var blandt de overlevende.

Diana døde når jeg var nesten høygravid med mellomste. Mannen minf ortale meg det når jeg våknet.

11. september så satt jeg på jobben.
Plutselig roper en på et par kontorer bortenfor meg at et fly hadde kræjet i World Trade Center. Alle kastet seg over internett som gikk suuupertregt.
Vi innså nok ikke at det var terror aksjon før det andre flyet kræsjet i den andre tårnet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:24   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1) Husker ikke akkurat hvor jeg var, men husker veldig godt ulykken

2) Kong Olav: Jeg husker jeg ble veldig lei meg faktisk. Var ute på by`n samme kveld og var på slottsplassen og tente lys. En spesiell følelse å gå der da.

3) husker en klassevenninne skulle til Danmark samme dag, og vi visste ikke hvilken ferje hun skulle med. Det var heldigvis ikke Scandiavian

4) Var hjemme.

5) Husker mannen kom hjem fra jobb og fortalte det. Hadde ikke fått med meg noen nyheter. Satt klistra til TV noen timer den ettermiddagen/kvelden.
Pappan til en klassevenninne av eldste var i USA da det skjedde. Det var vist helt forferdelig. For ikke snakke om for kona som satt hjemme og ikke viste noen ting om hvor han befant seg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 19:54   #44
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Det husker jeg faktisk ikke....

2. Kong Olav døde?
Det var en søndagskveld og jeg satt og så på kveldsnyhetene sammen med min mor. Plutselig fikk reporteren en beskjed på øret og man så han ble satt ut. Det ble da opplyst at Kong Olav var alvorlig syk og at det ville komme en ekstra nyhetssending rett etter på. Vi ble sittende og rett etterpå kom meldingen om at Kongen var død. Mens vi satt der kom broren min hjem og spurte hva som var i veien. Vi fortalte at Kong Olav var død og han satte seg bums ned på gulvet.

Dagen etter husker jeg lærerne hadde tent lys i klasserommet og vi ble etter en kort prat sendt hjem.

3. Scandinavian Star ferga brant?
Jeg var hos min far på det sedvanlige 2. hver helg besøket. Jeg satt i bilen utenfor en butikk i Lillestrøm og ventet på faren min og samboeren. Husker jeg hørte på Same-nyhetene og jeg reagerte på at de gjentatte ganger nevnte Scandinavian Star. Rett etterpå kom de ordinære nyhetene og jeg fikk stillet "nysgjerrigheten".

4. Prinsesse Diana døde?
Jeg var i Gøteborg sammen med eksen min. Husker vi så plakater med avisforsidene da vi var på vei til Liseberg. Jeg stoppet og sa til kjæresten min at: Det der var da en dårlig spøk! Jeg skjønte først ikke at det faktisk var avisen de hadde på plakatene.



5. 11. september 2001?
Jeg var på jobb og ventet på at min stefar skulle hente meg på jobb. Ringte hjem til min mor for å høre om han var på vei. Hun sa da at to fly hadde kræsjet i World Trade center. Jeg trodde hun hadde klikka..... Tittet inn på internett og så at det var fakta. Mens stefar og jeg var og handlet, ropte de i butikken at det var styrtet et fly i Pentagon. Da tror jeg det virkelig begynte å gå opp for oss.

På vei hjem ringte jeg til min ganske ferske kjæreste (nå Mannen min), spurte om han var kommet hjem og ba han sette på tv'en. Husker godt jeg hørte at han falt sammen i sofaen, ble stille og sa: ooooj.... Etter en stund sendte han meg melding om at det første tårnet hadde rast. Jeg hadde akkurat kommet inn av døra og fått skrudd på tv'en da det andre tårnet raste. Det var en merkelig opplevelse å vite at man satt og så noe som kom til bli en stor hendelse i historien - og det på direkten.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 20:03   #45
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

(At Estonia sank syns jeg faktisk var mer traumatisk.)

Ja, det gikk virkelig inn på meg, for den hadde jeg tatt mange ganger selv, og det var ikke lenge siden sist heller. Det var en ordentlig gufsete opplevelse.

Jeg var i likhet med Xian med på gulfkrigdemonstrasjonene utenfor den amerikanske ambassaden, og husker i grunnen dem mye bedre enn kongedødsfallet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 22:32   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Gikk på barneskolen. Husker ikke annet enn at de snakket om det i gymsalen.

2. Kong Olav døde?
Husker ikke. Gikk ikke særlig inn på meg.

3. Scandinavian Star ferga brant?
Husker heller ikke. Den brant liksom så lenge, og det tok lang tid før omfanget ble erkjent.

4. Prinsesse Diana døde?
Var hjemme, leste det på Tekst-TV. Det var jo overraskende, men ikke trist akkurat. Dog gjorde den påfølgende uken ganske inntrykk på meg. Filmen "the Queen" som jeg først så forleden vekket minner.

5. 11. september 2001?
Var hjemme og ryddet etter bursdagsfeiringen min dagen før. Fikk helt sjokk og satt limt til TVen. Husker jeg så live at fly nr. 2 kræsjet. Hadde helt enormt dommedagsfølelse hele dagen (og de neste dagene...). Husker pappa satt på flyet til London da det skjedde og det var ekkelt helt til vi fikk kontakt med ham.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 22:59   #47
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

1: Var 11 år da det skjedde, og jeg husker ulykken, og at det var masse på tv omkring ulykken.

2: Da var jeg hjemme i egen leilighet. Hadde kjæresten på besøk, og vi stusset på den musikken som ble spilt på radio.

3: Husker ikke hvor jeg var, eller hva jeg gjorde, men jeg fulgte saken tett, og synes det hele var rett og slett grufullt.

4: Var hjemme da min søster ringte og fortalte. VAr senere på dagen hos samme søster i bursdagsfeiring, og Diana var det store samtaleemne.

5: Kom hjem fra jobb, og hørte de første vage nyhetene på radio, om at det hadde skjedd en flyulykke i USA. Slo etterhvert på CNN, og fulgte dramaet på direkten. Da fly nr to braste i tårnet, så kom tårene. Jeg forsto at dette ikke var en ulykke, og jeg fryktet med ett verdenssikkerheten. Husker jeg satt og strøk på min høygravide mage, og lurte på hva det var for en verden jeg satte barn inn i...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:02   #48
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Da var jeg vel 2-3 år, så det må jeg innrømme at jeg ikke husker.

2. Kong Olav døde?
Da gikk jeg i 6.klasse, og bestemte meg for å skrive særoppgave om kongen. Vi var i Oslo og så på lysene, og hadde med selvlaget kort.

3. Scandinavian Star-ferga brant?
Det har gjort mer inntrykk i ettertid, jeg husker ikke helt hvor gammel jeg var da. Det var nok før jeg begynte å følge med på nyhetene.

4. Prinsesse Diana døde?
Jeg husket at det var en helg, og at faren min vekket meg for å fortelle det. Hele familien fulgte med på tv.

5. 11. september 2001?
Jeg kom inn av døra hjemme, mannen min hadde vært hjemme siden han var syk og hadde sittet og fulgt med på tv. Det andre flyet hadde akkurat kræsjet da jeg kom hjem.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 23:24   #49
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Da Brå brakk staven (i 1982) fulgte hele familien med på TV (:sportsiddjåter

1. Da AK-ulykken skjedde var jeg bare 6 år, så jeg husker ikke så mye av det, annet enn at det ble snakket om det hjemme.

2. Da kong Olav døde gikk jeg på videregående og jeg husker at vi hadde samling i aulaen som var ganske trist. Etterpå fikk vi gå hjem, og noen dager senere var jeg på slottsplassen og tente lys. Det var et fantastisk syn på kveldstid.

3. Scandinavian Star husker jeg skjedde rundt påske og at det var forferdelig å se båten og alle menneskene som ble utsatt for denne tragedien.

4. Da Diana døde hadde jeg vært gift i rundt to uker. Vi våknet og hørte slutten av en nyhetsmelding på radioen, og jeg løp ned for å se på TV og tekst-TV. Det gikk veldig inn på meg, særlig begravelsen og brorens minnetale, samt de to sønnene hennes bak båren.

5. Jeg skulle gå hjem fra jobb i nyhetsbyrået jeg jobbet i da vi fikk en hastemelding om at et fly hadde krasjet i WTC. Vi slo på CNN umiddelbart og fikk med oss da det andre flyet traff det andre tårnet. Det var forferdelig sjokkerende og vanvittig, og jeg hørte på radioen hele veien hjem. Da meldingene om de andre flyene kom, føltes det som om hele verden var på vei nedenom og hjem.
Det verste var at vi hadde familie fra USA på besøk, som hadde vært ute med mine foreldre hele dagen og ikke ante noe som helst før jeg kom hjem med likblekt ansikt og buste ut med hva som hadde skjedd. . Needless to say ble det noen ganske spesielle dager etterpå.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 00:58   #50
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

1.AK ulykken husker jeg ikke så mye fra..
2. Husker heller ikke så mye fra da kong Olav døde ..
3. Scandinavian Star Ulykken husker jeg veldig godt. Det var i påsken i -90 for det var bankkrakk og jeg hadde sagt opp jobben min for mange bankansatte kom uansett til å få sparken... vi som sluttet fikk 6mnd ekstra lønn om vi omtrent gikk på dagen. Jeg bodde hjemme og synes dette var helt topp. Det ble litt positivt for min del for jeg fikk et spark i rumpen til å gå videre på skole! Visom sluttet skulle slå ut håret og ta en dansketur men turte ikke da vi skjønte omfanget av denne ulykken..
4.Da Diana døde trodde jeg kjæresten min tullet. Jeg hadde akkurat kommet til han så sa han det da jeg gikk ut av bilen. Det var så uvirkelig. Jeg gråt av det jeg også!
11september hørte jeg om da jeg var på vei hjem fra jobben, Skrudde på TVèn da jeg kom hjem og satt bare å måpet i lang tid.... så at det andre flyet kjørte inn i tårnet! Helt sykt!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 01:14   #51
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

1. Da Alexander Kielland gikk rundt var jeg i Stavanger hos en eller annen familie sammen med mamma. Bodde i Ryfylkefjorden - var lita jente og aner ikke hvorfor vi var der vi var - men jeg husker veldig godt stemningen. Sørgemusikk på radioen og et grusomt alvor. Glemmer det aldri.
Pappa jobbet offshore som plattformsjef, så det kom kanskje nærmere innpå på grunn av det.

2. Da kong Olav døde satt jeg og kjæresten klistret foran TV'en. I to-tiden på natten gikk vi nedover Trondheimsveien for å besøke Slottsplassen. Husker det ble sterkt for meg da det sto ferske aviser i stativet utenfor en bensinstasjon med overskritften i store, svarte bokstaver.
Tente lys på Slottsplassen midt på natten.

3. Husker ikke min egen situasjion rundt Scandinavian Star-ulykken. Husker ulykken godt, men det første jeg tenkte nå når jeg så båtulykke i denne tråden var Estonia-ulykken. Den gikk enda mer inn på meg...

4. Da jeg fikk høre at Diana døde satt jeg på trappa til venninna mi og røyka (tenk -jeg har vært røyker! ) Ble sjokkert - og fulgte med på CNN husker jeg. Var temmelig berørt av det som skjedde. Husker ikke detaljer utover det.

5. Husker ikke detaljer om meg selv rundt terror-angrepet heller. Pappaen til ungene mine døde få måneder før og jeg husker at det hele ble voldsomt intenst for meg. Kunne ikke se klippene fra angrepet nok - sugde inn sjokket. Veltet meg i det, på en måte. Sterke følelser som jeg ikke husker detaljene fra.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 01:31   #52
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?


Pappa var på jobb i Nordsjøen og vi var ganske redde.
Jeg var alltid redd når han reiste på jobb etter ulykken.

2. Kong Olav døde?

1991, Jeg var mer opptatt av starten på Gulfkrigen, Kongen hadde vært syk en stund og var en gammel mann.
Vi pyntet vinduene på jobben med bilder av Kong Olav, og tente lys. Den dagen det var begravelse var butikken stengt i to timer, og vi hadde rundstykker/smørbrød på spiserommet.
M var fire år og jeg syntes jordkloden var et farlig sted.

3. Scandinavian Star-ferga brant?

1990,vi hadde vært et eller annet sted og satt på TVn da vi kom hjem. Jeg satt lenge oppe, og jeg husker at jeg etterhvert så brannfolkene fra Tønsberg, både inn og ut på den båten. To av dem var skolekamerater, men jeg kjente mange av dem.

4. Prinsesse Diana døde?

1997,hvor jeg var når hun døde husker jeg ikke, men jeg husker at jeg "var" i begravelse.

5. 11. september 2001?
Jeg var hjemme og M ringte og ba meg om å sette på TV, husker jeg gikk rundt med uvirkelighetsfølelse i mange uker.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:56   #53
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...

1. Jeg var ganske ung da ulykken skjedde, men det gjorde inntrykk. Husker en avisoverskrift med tallene 123 (som antakelig var antallet døde) og et bilde av plattformen.

2. Vi var alene hjemme fordi foreldrene våre var på ferie. Mye skjedde - gulfkrigen startet og Kong Olav døde. Læreren min gråt da vi kom på skolen og det gjorde inntrykk. Husker ellers at det var veldig kaldt.

3. Vi skulle reise på påskeferie morgenen etter og hørte om ulykken i nyhetene. Da vi fløy til reisemålet kunne vi se den rykende fergen fra flyet; det var sterkt.

4. Det gjorde inntrykk, men jeg husker ikke så mye av det likevel.

5. Jeg bodde i Canada og våknet av at en venninne ringte og fortalte hva som hadde skjedd. Trodde ikke helt på det, men da jeg kom ut på universitetsområdet var det satt opp TV-er overalt og folk var i sjokk. Det satte sitt preg på oppholdet.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:21   #54
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Det husker jeg overhodet ikke.

2. Kong Olav døde?
Jeg klarer ikke å huske hvor jeg var, og hva jeg gjorde, men jeg husker at det var veldig trist. :royalist:

3. Scandinavian Star ferga brant?
Aner ikke.

4. Prinsesse Diana døde?
Jeg var skikkelig bakfull og sto på verandaen og røykte når en venn fortalte meg det. Jeg var så i ørska at jeg ikke skjønte hvem han snakket om en gang.
Det var jo morgenen etter, så da kan man trykt konkludere at når hun døde var jeg møkkings på Tapperiet i Molde.

5. 11. september 2001?

Jeg lå langflat i sengen med dårlig rygg, og fikk dermed ikke med meg noe før ut på ettermiddagen når jeg kom meg på beina igjen. Det var helt surrealistisk egentlig.
På kvelden var jeg på kino med en kompis og så Final Fantasy, som jo begynner med et helt utbombet NY. Det var en merkelig følelse ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no