Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-19, 12:40   #261
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.123
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Hyggelig kveld i går. Pizza og opera og øl, med verdens hyggeligste kolleger. Mannen min hengte seg også med, så det var også stas.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 26-01-19, 12:43   #262
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Min snille mann som laget deilig frokost og løp og kjøpte kaffebønner til morgenkaffen

Anne er ikke aktiv  
Gammel 26-01-19, 12:55   #263
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At planleggingsdagen i går ble så bra for ungene. Jeg foreslo for de to sjetteklassignene mine at de kunne ta med seg sekker med matpakke, kakao og sitteunderlag, og akebrett eller kjelker, og ta trikken til endeholdeplassen i marka, hvor det er fine akebakker, og tilbringe dagen der, og prøve å få med seg noen venner (jeg og mannen skulle på jobb). De var litt lunkne først, men jeg klarte å overbevise dem. Jeg la ut melding på fb-gruppa til klassen, tok kontakt med noen foreldre direkte, og ungene spurte rundt i klassene sine dagen før. Vi ble enige om at de skulle dra med trikken kl 11. Det kom et par meldinger utpå torsdagskvelden på fb om noen som ønsket å være med, kanskje fire-fem, mens ungene fortalte at mange i klassen hadde sagt at de hadde lyst og skulle spørre hjemme.

Fikk melding fra guttungen litt over 11, om at de satt på trikken, og at de var 12 (!) stykker fra klassen som dro oppover, 8 gutter og 4 jenter. Han hadde tatt med et ekstra akebrett, for ei jente i klassa måtte låne. Og det hadde blitt en kjempetur, ungene var helt i hundre etterpå over hvor gøy det hadde vært, og jentungen sa at hvis hun noen gang skulle være med i en turgruppe så skulle det være nøyaktig disse folka, for det var den perfekte gjengen. Og det morsomme er at bortsett fra ei av jentungens beste venninner og en av guttungens beste kompiser, så var det heller ikke dem i klassen de bruker å være mest sammen med til vanlig. De snakket masse om hvor gøy det var med en tur uten voksne, ingen som fortalte dem hvor de kunne ake, når de måtte spise, hvor de skulle sitte, når de måtte dra etc, og dette ville de jammen gjøre flere ganger.

Jeg tror alternativet for de fleste som var med (mine inkludert) hadde vært å sitte inne og spille hele dagen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-01-19 kl 21:18.
My er ikke aktiv  
Gammel 26-01-19, 13:34   #264
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Så flott, My.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 26-01-19, 14:24   #265
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.390
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

De hadde kjempegod glutenfri avocadosandwich på Joe & juice.

Pelen er aktiv nå  
Gammel 26-01-19, 15:18   #266
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

I går: Svigerungen som kom med barnebarnet på besøk nettopp da jeg trengte et psykisk løft.

I dag: Har klart å lage meg lønsj og satt i gang tøyvask og skal prøve å få trent igjen nå. Rusler opp etter treningstøy.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 26-01-19, 16:23   #267
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fikk melding fra guttungen litt over 11, om at de satt på trikken, og at de var 12 (!) stykker fra klassen som dro oppover, 8 gutter og 4 jenter. Han hadde tatt med et ekstra akebrett, for ei jente i klassa måtte låne. Og det hadde blitt en kjempetur, ungene var helt i hundre etterpå over hvor gøy det hadde vært, og jentungen sa at hvis hun noen gang skulle være med i en turgruppe så skulle det være nøyaktig disse folka, for det var den perfekte gjengen. Og det morsomme er at bortsett fra ei av jentungens beste venninner og en av guttungens beste kompiser, så var det heller ikke dem i klassen de bruker å være mest sammen med til vanlig. De snakket masse om hvor gøy det var med en tur uten voksne, ingen som fortalte dem hvor de kunne ake, når de måtte spise, hvor de skulle sitte, når de måtte dra etc, og dette ville de jammen gjøre flere ganger.

Dette gjorde meg glad i dag Og at jeg fikk se sola for første gang i år!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 26-01-19, 21:01   #268
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At jeg ikke slo meg da jeg falt på glatta.
Koselig lunsj med familie, på sparket.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 08:36   #269
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Nyfødt, sprek kalv. Og fjøskamera som gjør at jeg faktisk kan være to steder på en gang

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 08:52   #270
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Det føltes så innmarri deilig å fjerne en person jeg en stund har vært nødt til å ha på vennelista mi i FB. Nå er det behovet over og hurra! Nå kan jeg slippe å forsvare savnede rikinger mot beskyldninger om skattesnusk og arresterte kvinner i Dubai for å være narkomane.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 09:05   #271
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det føltes så innmarri deilig å fjerne en person jeg en stund har vært nødt til å ha på vennelista mi i FB. Nå er det behovet over og hurra! Nå kan jeg slippe å forsvare savnede rikinger mot beskyldninger om skattesnusk og arresterte kvinner i Dubai for å være narkomane.

Oi. Der hørtes jeg hjerteløs ut. Jeg tror ikke en gang jeg skal prøve å forklare hva jeg egentlig mente. Jeg konstanterer at jeg ikke har ordet i min besittelse.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 09:07   #272
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener Strå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 09:17   #273
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.025
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Å stille spørsmålet "Kan du tenke deg å sitte i styret?" og få et kontakt JA til svar.
Kompetente folk som attpåtil er positive. Hva mer kan man be om liksom.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 28-01-19, 14:34   #274
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener Strå.

Tusen takk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 18:17   #275
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At yngsten, som har hatt astma og latskap i skjønn forening, og har vært tung og i dårlig form, på ett år har gått fra KMI på/over grensen til overvekt og oksygenopptak på 33 (snittet for hans alder er 47), nå er fint normalvektig, har oksygenopptak på 48 og har nesten ikke utslag på anstrengelsesutløst astma mer.

Merker det på ham også, at alt har blitt lettere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 10:17   #276
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At jeg omsider fikk somlet meg til legen etter alt for lang tid med utsettelser uten grunn, og har fått skiftet spiral. Måtte rett og slett feire med en krembolle etterpå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 10:58   #277
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Broder'n som har fått ryddet kalenderen og får blitt med på noe det er viktig at vi begge er med på i morgen. Jeg ble så glad for at jeg slipper å være alene om det. Da er vi to om jeg skulle få shutdown underveis.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 12:48   #278
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Å få besøk på dagtid siden jeg er lite mobil om dagen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 12:57   #279
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.859
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Rett før jeg la meg i går la jeg merke til at brøytebilen hadde lagt igjen en "fin" kant foran utkjørselen og tenkte at den skulle bli festlig å skuffe vekk tidlig om morgenen med tre barn + nabogutten som skal kjøres til skole og barnehage. Men da jeg stod opp i morges hadde den snille mannen min måket vekk brøytekanten før han gikk på jobb.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 29-01-19, 18:05   #280
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.705
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Bursdag til eldste i mars er i boks- hun og en til feirer sammen med hele klassen på Megazone så nå er det booket.
Og vi vet når Lillesøster skal ha sin bursdag i februar og hvem hun skal invitere.
Jeg bare digger når sånt er ute av hodet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
glad glede


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no